AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, waarom is Hemavol zo duur? Ik herinner me nog wanneer het rond 20 was, toen was het aantrekkelik qua prijs/kwaliteit ratio. Jammer van de huidige prijs :(

Ook wij zitten met verhoogde inkoopprijzen.. We houden de prijs zo scherp mogelijk voor jullie!

Eldert

Wat is aan te raden voor duursport behalve goede voeding, carbs en caff?

Bedankt voor het antwoord

Kolo

Is er een verschil in leveringstijd tussen recours en betaling met bankcontact?

Uw referentienummer is: C788408

klein ordertje voor de vrouw des huizes. Mochten er nog extra samples in de doos passen houd ik me aanbevolen :-)

Muggenzifterig en cheapass maar heb paar dagen geleden voor de tweede maal mijn geschenk niet ontvangen en ik keek er eig best naar uit :D + 1 zak oats was gescheurd, maar verder wel zeer tevreden van de producten!

Muggenzifterig en cheapass maar heb paar dagen geleden voor de tweede maal mijn geschenk niet ontvangen en ik keek er eig best naar uit :D + 1 zak oats was gescheurd, maar verder wel zeer tevreden van de producten!

PM mij je referentienummer even aub:)

Eldert

staat dat jullie nog alleen met 2kg caseine gaan werken krijgen jullie dan wel weer alle smaken ? vond de berry namelijk top maar aangezien ik met een 4,5kg vanille zat wilde ik die eerst opmaken. zie nu maar 5 smaken namelijk

staat dat jullie nog alleen met 2kg caseine gaan werken krijgen jullie dan wel weer alle smaken ? vond de berry namelijk top maar aangezien ik met een 4,5kg vanille zat wilde ik die eerst opmaken. zie nu maar 5 smaken namelijk

Alle smaken zijn straks weer voorradig:)

Eldert

Vandaag getraind met mijn complete stack :D

Nr.1, Strong!, Magnifcent, Epic en Muscle protect! Wow :D

Kan weer aan nieuwe eiwitten gaan. Is het handig om evt een voorraadje Whey Perfection en Perfect Protein te nemen? Whey Perfection voor de training en Perfect Protein op rustdagen en/of in de ochtend? Of heb ik aan Whey Perfection of Perfect Protein ook genoeg?

En dan natuurlijk Miccelar Casein voor het slapen gaan ;)

Edit: Oja, als ik vandaag bestel wordt het vandaat nog op de post gedaan en verzonden? Las dat jullie laatst een keer hadden dat de post op zondag opgepikt werd door PostNL?

B&F jullie zouden toch walden farms sauzen binnen krijgen? dit las ik een aantal maand terug. zit al de hele tijd gespannen te wachten....

Volgens mij is hier al op geantwoord, ben dit namelijk al tegengekomen deze maand. Flessen komen niet doordat de kans bestaan dat ze breken tijdens het transport. Dit hebben ze in het verleden namelijk gehad ;)

wil ik net een bestelling plaatsen
Want jullie claimen gratis te bezorgen
Kom ik helemaal aan het einde, na alles in te hebben gevuld
reken jullie 2,95 bezorgdsten.
Wtf?
Genaaid voel ik me dan.
Wat is dat voor onzin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven