XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil ik net een bestelling plaatsen
Want jullie claimen gratis te bezorgen
Kom ik helemaal aan het einde, na alles in te hebben gevuld
reken jullie 2,95 bezorgdsten.
Wtf?
Genaaid voel ik me dan.
Wat is dat voor onzin?

Hoeveel € had je dan?

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 21:02 ----------

Dacht ga het eens even opzoeken haha ;)

Bestellen bij Bodyenfitshop.nl
Bestellen bij Bodyenfitshop.nl is snel, eenvoudig, gratis en veilig! Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt! Naast de supersnelle levering berekent Bodyenfitshop.nl vanaf € 15,- géén verzend- en of handlingskosten (bij bestellingen tot € 15,- wordt € 2,95 bijdrage in de verzendkosten berekend).

Hoeveel € had je dan?

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 21:02 ----------

Dacht ga het eens even opzoeken haha ;)

Bestellen bij Bodyenfitshop.nl
Bestellen bij Bodyenfitshop.nl is snel, eenvoudig, gratis en veilig! Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt! Naast de supersnelle levering berekent Bodyenfitshop.nl vanaf € 15,- géén verzend- en of handlingskosten (bij bestellingen tot € 15,- wordt € 2,95 bijdrage in de verzendkosten berekend).

Er staat op de voorpaginga; gratis verzending, in grote schreeuwerige letters.
Ik neem aan dat je de site van je bedrijf kent?
Er staat ook; voor 2200 besteld, volgende dag in huis.

Elders staat dan weer iets als; op werkdagen, maar weer zo'n onnodig niet kloppende zin.
Zonde, de service is niet meer wat het is geweest.

Elders staat dan weer iets als; op werkdagen, maar weer zo'n onnodig niet kloppende zin.
ga huilen en vraag je moeder die paar centen

B&F kan ik ook producten retourneren?

de service is niet meer wat het is geweest.

mensen die niet overal commentaar op hebben, 't is ook niet meer wat het geweest is, bende zeikers :rolleyes:.

gewoon optijd bestellen, en goed de kleine letter lezen. anders wordt je in deze huidige maatschappij langs alle mogelijke kanten genaaid. Umad?

Betaalbaar en snelle levering, altijd tevreden geweest!

Alleen een paar jaar geleden ergerde ik mij aan de verkoper in Zwolle.... Door zijn verkoop praatjes..
Elke x als ik daar kwam, voor mezelf of collega's, dezelfde week, dag en/of maand... Elke x had hij iets dat "het beste" was...

????

Wat is in grote lijnen het verschil tussen lean gain en smart shake?
Kunnen ze beide gebruikt worden als maaltijdvervangers ?

B&f../
waarom gaat swollen uit het assortiment?

Heee B&F,

Net een bestelling geplaatst, zou er dit keer wel naar de opmerkingen gekeken kunnen worden?
Uw referentienummer is: C789466

Bedankt !

ze mogen daarmee adverteren aangezien de kleine letters voor websites (te vinden in disclaimers en dergelijke) er in dit geval staat dat dat vanaf 15 euro is

neem dit even door http://www.bodyenfitshop.nl/verzend-betaal-opties/
en dioe vervolgens dit voor 2,95
tumblr_m1u2mvksEr1r7um6t.jpg

Vandaag getraind met mijn complete stack :D

Nr.1, Strong!, Magnifcent, Epic en Muscle protect! Wow :D
Dat is zeker een utigebreide stack, mooie combinatie. Echter kun je Epic wel achterwege laten met de Nr1 en Magnificent.
Kan weer aan nieuwe eiwitten gaan. Is het handig om evt een voorraadje Whey Perfection en Perfect Protein te nemen? Whey Perfection voor de training en Perfect Protein op rustdagen en/of in de ochtend? Of heb ik aan Whey Perfection of Perfect Protein ook genoeg?

En dan natuurlijk Miccelar Casein voor het slapen gaan ;)

Edit: Oja, als ik vandaag bestel wordt het vandaat nog op de post gedaan en verzonden? Las dat jullie laatst een keer hadden dat de post op zondag opgepikt werd door PostNL?
Jazeker, beide kun je heel goed nemen. Als je voor losse eiwitten Whey en Micellar neemt kun je dit prima combineren. Anders heb je aan de Perfect Protein voldoende.
wil ik net een bestelling plaatsen
Want jullie claimen gratis te bezorgen
Kom ik helemaal aan het einde, na alles in te hebben gevuld
reken jullie 2,95 bezorgdsten.
Wtf?
Genaaid voel ik me dan.
Wat is dat voor onzin?
Enkel bij orders onder de 15 euro vragen we een eigen bijdrage voor het verzenden van het pakket. Dit puur vanwege het feit dat de verzendkosten op dat moment niet uit kunnen. Vaak als je er een zakje oats of dextrose bij neemt, zit je er al over :)
B&F kan ik ook producten retourneren?
Jazeker, deze kun je naar ons retour sturen. Als je dit onder vermelding doet van het referentienummer, moet het goed komen.
Wat is in grote lijnen het verschil tussen lean gain en smart shake?
Kunnen ze beide gebruikt worden als maaltijdvervangers ?
Beide kunnen inderdaad gebruikt worden als maaltijdvevanger. De Smart shake bevat kwalitatief betere koolhydraten :)
B&f../
waarom gaat swollen uit het assortiment?
Nee hoor, deze hebben we zo groot ingekocht dat we deze tegen een dumpprijs kunnen verkopen. Zodoende. Mocht de voorraad op zijn, durf ik niet aan te geven of we deze nogmaals krijgen.
Heee B&F,

Net een bestelling geplaatst, zou er dit keer wel naar de opmerkingen gekeken kunnen worden?
Uw referentienummer is: C789466

Bedankt !
Bedankt voor je order. Jazeker, ik reken erop dat mijn collega's dit goed voor je oppakken! :)

Ralf

Jullie introduceren net "Protein Breakfast'.
Er staat echter geen smaak bij, klopt dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven