MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk de eiwitreep.
Hoewel, je klinkt als iemand die wel een smart shake kan gebruiken.
Hoe dan ook, je keuze is de beste!

Gast als je niks beters te doen hebt dan domme post te plaatsen omdat mensen je even terug op je plaats zetten zeg dan gewoon niks!

Zeuren en zeuren en zeuren.. Je kon wel van Tros Radar zijn ofzo.. daar is ook nooit wat goed..

Laatst bewerkt:
Dit klopt inderdaad, we hebben de protein breakfast in 1 smaak;)

Wat mag desbetreffende smaak dan wezen?

Overigens vroeg ik mij af wat het groote verschil op de prijs na is tussen Trophix en Matrix 5.0 van het merk Syntrax?
Heb beide teksten door genomen, maar kom er niet helemaal uit.
Welke gebruik je waarvoor?

Na 3 (werk)dagen worden de pakketjes nog steeds "klaargemaakt"? ???
Nu weet ik wel dat het met Kiala wat langer duurt maar ik heb mijn bestelgeschiedenis eens bekeken en bij mijn andere pakketjes werd het steeds na 3-4 werkdagen geleverd in mijn Kiala-punt. Nu had ik wel reeds een vraag ivm 1 van mijn pakketjes om een smaak te wijzigen indien mogelijk, maar er werd mij verteld dat het al verzonden was... (vrijwel direct na bestelling)

Nu vraag ik mij dus af of er ergens iets misgelopen is of niet.

C784375
C784380

Overigens vroeg ik mij af wat het groote verschil op de prijs na is tussen Trophix en Matrix 5.0 van het merk Syntrax?
De Trophix moest eigenlijk de opvolger van Matrix worden, echter worden beide nogsteeds geproduceerd. Het grootste verschil zit hem volgens mij in de eiwitbronnen (of eiwitpercentage).
Na 3 (werk)dagen worden de pakketjes nog steeds "klaargemaakt"? ???
Nu weet ik wel dat het met Kiala wat langer duurt maar ik heb mijn bestelgeschiedenis eens bekeken en bij mijn andere pakketjes werd het steeds na 3-4 werkdagen geleverd in mijn Kiala-punt. Nu had ik wel reeds een vraag ivm 1 van mijn pakketjes om een smaak te wijzigen indien mogelijk, maar er werd mij verteld dat het al verzonden was... (vrijwel direct na bestelling)

Nu vraag ik mij dus af of er ergens iets misgelopen is of niet.

C784375
C784380
Dat is inderdaad vreemd. Elke bestelling met Kiala wordt bij ons altijd direct verwerkt en meestal dezelfde dag opgehaald. Het verzenden met Kiala rekenen we 3-5 werkdagen voor. Echter, mocht je het zeker willen weten. Ikb en zelf nu niet op de zaak, in dat geval kun je het beste ons even bellen op 0513 683 068. Mijn collega's zullen je dan direct te woord staan :)

Ralf

Vorige week donderdag besteld (21.56u, dus geen ramp dat het een dag later was verzonden), maar bij track&trace staat er nog steeds bezorgdatum nog niet bekend. Weten jullie toevallig wanneer mijn pakje aankomt?

Vorige week donderdag besteld (21.56u, dus geen ramp dat het een dag later was verzonden), maar bij track&trace staat er nog steeds bezorgdatum nog niet bekend. Weten jullie toevallig wanneer mijn pakje aankomt?

Erg raar, pakketje zou er dan ook al lang moeten zijn. Kan je via pm je referentie nummer door geven, ga ik het gelijk voor je uitzoeken;)

Ik zie da dexaprine op=op actie staat.
Toevallig zag ik gisteren ook dat er een nieuwe versie zou zijn, dexaprine xr genaamd.
Komt deze naar ons en is dit de reden dat jullie dat de actie er is? Zo ja voor wanneer word de xr verwacht?

Trophix - grootste deel is casein
Matrix - grootste deel is whey concentraat

Yow b&F,

afgelopen vrijdag in de middag besteld en gelijk bevestiging van verzenden gehad. Vervolgens zaterdags niets ontvangen dus ik checkeee via me track en trace code en stond dat het vandaag zou komen. geen 24uurs levering maar oke, no problem. Dus ik kwam vandaag vol goede moed thuis, stond er niets te wachten op mij???
De hele familie aan een verhoor ondergaan maar hij is echt niet gekomen.
Waskebeurd en wanneer komt me pakketje wel binnen?!

ref. C786684

Vandaag weer een bestelling gedaan bij Body&Fit
Thermodrene XT, Body&fit Protein bars, en de Body&fit multivit

Ben benieuwd, en ben blij als het morgen is bezorgd

Vandaag men maandelijkse bestelling gedaan ref c785509
Moesten er wat pre workout samples bijzitten zou ik zeker niet erg vinden!

Yow b&F,

afgelopen vrijdag in de middag besteld en gelijk bevestiging van verzenden gehad. Vervolgens zaterdags niets ontvangen dus ik checkeee via me track en trace code en stond dat het vandaag zou komen. geen 24uurs levering maar oke, no problem. Dus ik kwam vandaag vol goede moed thuis, stond er niets te wachten op mij???
De hele familie aan een verhoor ondergaan maar hij is echt niet gekomen.
Waskebeurd en wanneer komt me pakketje wel binnen?!

ref. C786684

Helaas hebben we hier meer vragen over gehad, vrijdagavond zou Postnl met 3 vrachtwagens komen maar het waren er 2. Er zijn dus wat pakketjes blijven staan, die worden morgen dan ook bezorgt. Excuses!!:o

Vandaag weer een bestelling gedaan bij Body&Fit
Thermodrene XT, Body&fit Protein bars, en de Body&fit multivit

Ben benieuwd, en ben blij als het morgen is bezorgd

Komt helemaal goed, pakketje is ondertussen al meegenomen door Postnl. Morgen heb je de supps in huis:D

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 19:26 ----------

Vandaag men maandelijkse bestelling gedaan ref c785509
Moesten er wat pre workout samples bijzitten zou ik zeker niet erg vinden!

Pre workouts samples zijn schaars op dit moment, helaas!! Als we weer wat pre workout samples binnen krijgen zal het meteen op de site te vinden zijn;)

Laatst bewerkt:
Ik zie da dexaprine op=op actie staat.
Toevallig zag ik gisteren ook dat er een nieuwe versie zou zijn, dexaprine xr genaamd.
Komt deze naar ons en is dit de reden dat jullie dat de actie er is? Zo ja voor wanneer word de xr verwacht?
Klopt helemaal. Zodra de huidige voorraad Dexaprine uitverkocht is, komen we met de opvolger de XR. Echter is het zo dat beide versies exact hetzelfde zijn, enkel de verpakking is anders. De naam veranderd namelijk omdat ze in de US de "Dexaprine" hebben (andere formule) en voor Europa wordt het dan "Dexaprine XR". Echter is er aan de formule niets anders, enkel de verpakking en de naam.

Ralf

Nu ook al proteïne omeletten:D Daar kan ik net als de eiwit pannenkoeken vast een heleboel variaties mee maken! Ik hou jullie op de hoogte...

Even een vraag ik ben van plan vitaminen en omega supplementen te kopen waarschijnlijk deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/body-fit-sportsnutrition/sports-multi/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...en/now-foods/super-omega-3-6-9/review/?page=2

Maar zijn deze eigenlijk van even goede kwaliteit als die van bij de apotheek? Want het prijsverschil is wel enorm.
Zijn er nadelen aan verbonden?

Alvast bedankt!

Mijn whey is ook weer besteld( C791318 ) weer eens een ander smaakje :)

Er is een foutje in mijn bestelling gekropen, is het mogelijk deze te annuleren met ref.nummer C789591 zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen? Ik deed deze vandaag dus hopelijk is deze nog niet verstuurd?

Kolo

Even een vraag ik ben van plan vitaminen en omega supplementen te kopen waarschijnlijk deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/body-fit-sportsnutrition/sports-multi/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...en/now-foods/super-omega-3-6-9/review/?page=2

Maar zijn deze eigenlijk van even goede kwaliteit als die van bij de apotheek? Want het prijsverschil is wel enorm.
Zijn er nadelen aan verbonden?

Alvast bedankt!

Mijn whey is ook weer besteld( C791318 ) weer eens een ander smaakje :)

Bedankt voor je bestelling:D
De kwaliteit is minstens zo goed als die bij de apotheek, we bieden de producten zo goedkoop mogelijk aan terwijl de kwaliteit wel super is. Keus lijkt mij dan ook makkelijk gemaakt;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven