Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdagmiddag voor 17:00 uur een bestelling gedaan.... ik heb een bericht gehad dat het pas Woensdag bezorgd word klopt dat wel?

referentienummer: C801022

gr Ries.

Ben bijna weer door m'n whey perfection heen, is het ook mogelijk om een sample van de smaak Tropical te ontvangen? Ik zie dat deze in het variety pack zit maar ik ben al bekend met de meeste smaken, vandaar dat ik wel benieuwd ben naar Tropical.

Alvast bedankt :)

Losse samples uitzoeken is moeilijk aangezien er voor de inpakkers dozen staan met verschillende samples erin. Uiteraard kun je dit bij opmerkingen wel aangeven

Mega bestelling gedaan, voor mijn doen dan

Maak er maar wat moois van

Uw referentienummer is: C803462
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :)
Ben bijna weer door m'n whey perfection heen, is het ook mogelijk om een sample van de smaak Tropical te ontvangen? Ik zie dat deze in het variety pack zit maar ik ben al bekend met de meeste smaken, vandaar dat ik wel benieuwd ben naar Tropical.

Alvast bedankt :)
Nee, helaas is het niet mogelijk om hierop een uitzondering te maken.:rolleyes:
Zaterdagmiddag voor 17:00 uur een bestelling gedaan.... ik heb een bericht gehad dat het pas Woensdag bezorgd word klopt dat wel?

referentienummer: C801022

gr Ries.
Komt dinsdag! :) Op mijnpakket.nl staat helaas een fout, alle pakketten worden dinsdag bezorgd.

Ralf

Mooi, mijn vraag is al beantwoord. Ik had hetzelfde :D

Losse samples uitzoeken is moeilijk aangezien er voor de inpakkers dozen staan met verschillende samples erin. Uiteraard kun je dit bij opmerkingen wel aangeven

Snap ik, maar aangezien het een nieuwe smaak betreft lijkt het me aannemelijk dat B&F hier wel samples van heeft liggen, vooral als het een populair product zoals de Whey Perfection betreft. En bij opmerkingen aangeven is een goede mogelijkheid bij een bestelling, maar het ging mij om het proces vooraf.

Nee, helaas is het niet mogelijk om hierop een uitzondering te maken.:rolleyes:

Ralf

Jammer, dan moet ik maar op de gok voor een nieuwe smaak gaan.

Laatst bewerkt:
Mooi, mijn vraag is al beantwoord. Ik had hetzelfde :D
Ik loop graag op de zaken vooruit:D Ook morgen in huis dus:cool:
Snap ik, maar aangezien het een nieuwe smaak betreft lijkt het me aannemelijk dat B&F hier wel samples van heeft liggen, vooral als het een populair product zoals de Whey Perfection betreft. En bij opmerkingen aangeven is een goede mogelijkheid bij een bestelling, maar het ging mij om het proces vooraf.

Jammer, dan moet ik maar op de gok voor een nieuwe smaak gaan ;)
Ik weet zeker dat het je niet tegen gaat vallen. Elke smaak van de Whey Perfection is echt goed! :)

Ralf

Ik loop graag op de zaken vooruit:D Ook morgen in huis dus:cool:

Ik weet zeker dat het je niet tegen gaat vallen. Elke smaak van de Whey Perfection is echt goed! :)

Ralf

Komt goed, is Tropical echt een frisse smaak zoals aardbei/lemon ice of berry blast of een iets 'zwaardere' smaak?

Hoor ik het dan via PM/PB of moet ik mijn ogen hierop gericht houden. ;)
Mijn collega zou het doen. Die is reeds naar huis, ik doe het even voor je! 1 minuutje! :thumbs:

Edit: Je krijgt bij de Labrada 240 capsules als je deze bij ons besteld. 1 capsule Kre-Alkalyn van All American EFX bevat 750mg. Per servering dus 1500mg.

Ralf

Nieuw Total Protein!!
total-protein.jpg

Weer volop in voorraad:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Smart Shake
Kenmerken Smart Shake:
-De slimste shake als je wilt afslanken!
-Hoge kwaliteit eiwit en koolhydraten
-195 kcal per shake
-16 gram hoogwaardig eiwit per shake
-Pure complexe koolhydraten
-Nagenoeg vet- en suikervrij
-Vol vitamines en bouwstoffen
-Voor iedereen, sporters en niet sporters!
-Zeer rijk aan gezonde vezels

Ralf

Total Protein, 4,5 kilo voor 39,90 das een mooi prijsje :D

Mijn collega zou het doen. Die is reeds naar huis, ik doe het even voor je! 1 minuutje! :thumbs:

Edit: Je krijgt bij de Labrada 240 capsules als je deze bij ons besteld. 1 capsule Kre-Alkalyn van All American EFX bevat 750mg. Per servering dus 1500mg.

Ralf

Thanks helemaal top. Plaatjes en eenheden kunnen wel eens verschillen. ;)
Bestelling komt eraan. :D

Ook weer bestelling geplaatst :D

*edit* laat maar, ga morgenochtend wel cardio doen :p

Laatst bewerkt:
Wat is er zo goed aan smartshake?

Total Protein, 4,5 kilo voor 39,90 das een mooi prijsje :D

Dat vinden we zelf nou ook, vooral ook kijkend naar de kwaliteit van het product:D

Thanks helemaal top. Plaatjes en eenheden kunnen wel eens verschillen. ;)
Bestelling komt eraan. :D

Graag gedaan, we zien je bestelling tegemoet!

Ook weer bestelling geplaatst :D

*edit* laat maar, ga morgenochtend wel cardio doen :p

bedankt voor je bestelling, het loopt weer storm bij B&F;)

Wat is er zo goed aan smartshake?

De kwaliteit van de koolhydraten en natuurlijk de hoogwaardige eiwitten (daarbij ook nog de extra vitamines) maken van dit product een topper!:)

Is dit de nieuwe mix? :D

Die is echt scherp geprijsd de nieuwe protein !!

Is dit de nieuwe mix? :D
Nee, dit is niet de opvolger van de Protein Perfectio Mix. Dat is uiteraard de Perfect Protein. Dit is een blend van zes hoogwaardige eiwitten. Gewoon extra ernaast om de klant nog meer mogelijkheden te bieden kwa keus.

Ralf

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 20:06 ----------

Die is echt scherp geprijsd de nieuwe protein !!

Tegenwoordig is het dan ook niet zo makkelijk om kwalitatief goede eiwitten voor die prijs aan te bieden maar het is ons gelukt:D

Nee, dit is niet de opvolger van de Protein Perfectio Mix. Dat is uiteraard de Perfect Protein. Dit is een blend van zes hoogwaardige eiwitten. Gewoon extra ernaast om de klant nog meer mogelijkheden te bieden kwa keus.

Ralf

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 20:06 ----------

Tegenwoordig is het dan ook niet zo makkelijk om kwalitatief goede eiwitten voor die prijs aan te bieden maar het is ons gelukt:D

hoeveel zit er van elke soort eiwitten in de mix?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven