superries
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben bijna weer door m'n whey perfection heen, is het ook mogelijk om een sample van de smaak Tropical te ontvangen? Ik zie dat deze in het variety pack zit maar ik ben al bekend met de meeste smaken, vandaar dat ik wel benieuwd ben naar Tropical.
Alvast bedankt![]()
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis!Mega bestelling gedaan, voor mijn doen dan
Maak er maar wat moois van
Uw referentienummer is: C803462

Nee, helaas is het niet mogelijk om hierop een uitzondering te maken.Ben bijna weer door m'n whey perfection heen, is het ook mogelijk om een sample van de smaak Tropical te ontvangen? Ik zie dat deze in het variety pack zit maar ik ben al bekend met de meeste smaken, vandaar dat ik wel benieuwd ben naar Tropical.
Alvast bedankt![]()

Komt dinsdag!Zaterdagmiddag voor 17:00 uur een bestelling gedaan.... ik heb een bericht gehad dat het pas Woensdag bezorgd word klopt dat wel?
referentienummer: C801022
gr Ries.
Op mijnpakket.nl staat helaas een fout, alle pakketten worden dinsdag bezorgd.Losse samples uitzoeken is moeilijk aangezien er voor de inpakkers dozen staan met verschillende samples erin. Uiteraard kun je dit bij opmerkingen wel aangeven
Nee, helaas is het niet mogelijk om hierop een uitzondering te maken.
Ralf
Ik loop graag op de zaken vooruitMooi, mijn vraag is al beantwoord. Ik had hetzelfde![]()
Ook morgen in huis dus
Ik weet zeker dat het je niet tegen gaat vallen. Elke smaak van de Whey Perfection is echt goed!Snap ik, maar aangezien het een nieuwe smaak betreft lijkt het me aannemelijk dat B&F hier wel samples van heeft liggen, vooral als het een populair product zoals de Whey Perfection betreft. En bij opmerkingen aangeven is een goede mogelijkheid bij een bestelling, maar het ging mij om het proces vooraf.
Jammer, dan moet ik maar op de gok voor een nieuwe smaak gaan![]()

Ik loop graag op de zaken vooruitOok morgen in huis dus
Ik weet zeker dat het je niet tegen gaat vallen. Elke smaak van de Whey Perfection is echt goed!
Ralf
Het is een lekkere romige en volle smaakKomt goed, is Tropical echt een frisse smaak zoals aardbei/lemon ice of berry blast of een iets 'zwaardere' smaak?

@Bodyenfit
Op de site lees ik dat de hoeveelheid van, Kre-Alkalyn (Creatine Concentrate) Labrada, 240 tabs is.
Het plaatje geeft aan 120 tabs. Hoeveel zijn het er nu werkelijk?
En hoeveel Kre-Alkalyn zit er in een tab van All American?
Hoor ik het dan via PM/PB of moet ik mijn ogen hierop gericht houden.

Mijn collega zou het doen. Die is reeds naar huis, ik doe het even voor je! 1 minuutje!Hoor ik het dan via PM/PB of moet ik mijn ogen hierop gericht houden.![]()
Mijn collega zou het doen. Die is reeds naar huis, ik doe het even voor je! 1 minuutje!
Edit: Je krijgt bij de Labrada 240 capsules als je deze bij ons besteld. 1 capsule Kre-Alkalyn van All American EFX bevat 750mg. Per servering dus 1500mg.
Ralf

Total Protein, 4,5 kilo voor 39,90 das een mooi prijsje![]()

Thanks helemaal top. Plaatjes en eenheden kunnen wel eens verschillen.
Bestelling komt eraan.![]()
Ook weer bestelling geplaatst
*edit* laat maar, ga morgenochtend wel cardio doen![]()

Nee, dit is niet de opvolger van de Protein Perfectio Mix. Dat is uiteraard de Perfect Protein. Dit is een blend van zes hoogwaardige eiwitten. Gewoon extra ernaast om de klant nog meer mogelijkheden te bieden kwa keus.Is dit de nieuwe mix?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, dit is niet de opvolger van de Protein Perfectio Mix. Dat is uiteraard de Perfect Protein. Dit is een blend van zes hoogwaardige eiwitten. Gewoon extra ernaast om de klant nog meer mogelijkheden te bieden kwa keus.
Ralf
---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 20:06 ----------
Tegenwoordig is het dan ook niet zo makkelijk om kwalitatief goede eiwitten voor die prijs aan te bieden maar het is ons gelukt![]()