Roxxx
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
kunne jullie mij de voedingswaarden van mucletech 100% premium mass gainer geven?
:->Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kunne jullie mij de voedingswaarden van mucletech 100% premium mass gainer geven?
:->
wat kan je nou het beste hebben kwa opname-tijd smorgens & na het trainen?
whey perfection of total protein?

wat kan je nou het beste hebben kwa opname-tijd smorgens & na het trainen?
whey perfection of total protein?

Nee, dit is niet de opvolger van de Protein Perfectio Mix. Dat is uiteraard de Perfect Protein. Dit is een blend van zes hoogwaardige eiwitten. Gewoon extra ernaast om de klant nog meer mogelijkheden te bieden kwa keus.

Excuses voor de vertraging!wat is de opamen tijd van whey perfection en total protein?
mag ook via PM, had jullie er gisteren een gestuurd![]()

De smaak is minder tov de Whey Perfection. Doordat dit voor de helft uit plantaardige eiwitten bestaat, heb je daardoor een hele andere smaak / structuur. Kwa oplosbaarheid is het uiteraard perfect, enkel de smaak is anders.Hoe is de smaak van de nieuwe Total Protein tov de Whey Perfection?
Is chocolate voor beide producten vergelijkbaar?
En hoe mengt het met Brinta, schuimt het heel erg of is het gewoon precies goed (zoals de Perfection)?
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis!Zo weer een bestelling gedaan, vorige keer de Isolaat Perfection en nu de Total Protein proberen.
Maak er maar wat moois van
Uw referentienummer is: C805182
Bedankt voor je bestelling!!Nog eens een bestelling gedaan (Referentienummer C796068), altijd top service!![]()

Hebben we, maar is helaas reeds uitverkocht. Ik verwacht het met 2-3 weken weer voorradig.Zijn er plannen om vit b5 op te nemen in het assortiment?
Gr
Stuur mij die dan ook even. Ik wil het ook weten

Waarom drop je die info niet gewoon hier ipv al die pm's? Nu is het net alsof het een groot geheim is wat niet iedereen zou mogen lezen![]()