Total Protein: snap dat jullie alles willen weten

Total Protein is geen topsegment als Whey Perfection of Perfect Protein. Het bevat een behoorlijk deel plantaardige eiwitten (zo'n 40% Soja Iso en 10% Tarwe). Daardoor is de smaak ook minder vind ik. Aan de andere kant heb je door deze 6 eiwitten te mixen best een mooie Proteine voor een hele leuke prijs. Om tussendoor voordelig eiwitten aan te vullen en ik denk voor mensen met minder budget is deze tijden ook een uitkomst. Ik denk naast het topsegment een goede aanvulling in ons assortiment. Ben ook benieuwd of hier markt voor is, lijkt mij wel. Net als met alles, als jullie het een mooi product vinden dan blijft het en anders niet.
De verhouding weggeven is aan de ene kant een beetje lastig omdat je dat meteen de hele formule weggeeft (en geloof mij de concurrentie kijkt hier elke dag

) Aan de andere kant niet meer dan logisch dat jullie dat willen weten. De eerste run hebben we groot ingekocht en deze gaat met mini marge weg, ook om snel te testen wat onze klanten vinden en of jullie bijvoorbeeld de smaak goed genoeg vinden. Zelf twijfel ik daar een beetje aan omdat het toch anders is als Whey... Voor ons belangrijk om te weten.
Nog even een post uit het verleden zodat het toch voor iedereen duidelijk is