Wou net zeggen dit stukje ben ik al eens tegengekomen maar thanks! Goed om het nog een keer te lezen![]()
Klopt, misschien word het dan een stukje duidelijker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wou net zeggen dit stukje ben ik al eens tegengekomen maar thanks! Goed om het nog een keer te lezen![]()

post het dan in het total protein topic of hier voor deze vraag nog 30x gesteld wordt

Ga ik doen
Het het nog niet gezien dat er een apart topic voor was![]()

Dank je ga de bestelling straks nog verwerken.Total Protein: snap dat jullie alles willen wetenTotal Protein is geen topsegment als Whey Perfection of Perfect Protein. Het bevat een behoorlijk deel plantaardige eiwitten (zo'n 40% Soja Iso en 10% Tarwe). Daardoor is de smaak ook minder vind ik. Aan de andere kant heb je door deze 6 eiwitten te mixen best een mooie Proteine voor een hele leuke prijs. Om tussendoor voordelig eiwitten aan te vullen en ik denk voor mensen met minder budget is deze tijden ook een uitkomst. Ik denk naast het topsegment een goede aanvulling in ons assortiment. Ben ook benieuwd of hier markt voor is, lijkt mij wel. Net als met alles, als jullie het een mooi product vinden dan blijft het en anders niet.
De verhouding weggeven is aan de ene kant een beetje lastig omdat je dat meteen de hele formule weggeeft (en geloof mij de concurrentie kijkt hier elke dag) Aan de andere kant niet meer dan logisch dat jullie dat willen weten. De eerste run hebben we groot ingekocht en deze gaat met mini marge weg, ook om snel te testen wat onze klanten vinden en of jullie bijvoorbeeld de smaak goed genoeg vinden. Zelf twijfel ik daar een beetje aan omdat het toch anders is als Whey... Voor ons belangrijk om te weten.
Nog even een post uit het verleden zodat het toch voor iedereen duidelijk is![]()

Komt helaas niet in ons assortiment op dit moment

Nee, helaas niet

Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis!Zooo weer bestelling eruit!
Uw referentienummer is: C806639
Jammer dat de broeken niet meer in mijn maat waren anders had ik er een bijbesteld.

Bedankt voor je bestelling. Ik weet zeker dat je nu lekker kunt slapen, laat morgenochtend direct je ervaring weten. Ben benieuwd, Melatonine en ZMA zijn leuke en goede producten.Vanmiddag kreeg ik bestelling binnen, melatonine + anabolic ZMA & Vetpercentage meter.
Ik zal even kijken welke mijn slaap het beste ondersteund, en die vetmeter is wel super handig!
Bedankt.
Ik wist niet eens dat jullie zulke kleine doosjes hadden.. iets groter dan het doosje van de sample packs.![]()
Vanmiddag kreeg ik bestelling binnen, melatonine + anabolic ZMA & Vetpercentage meter.
Ik zal even kijken welke mijn slaap het beste ondersteund, en die vetmeter is wel super handig!
Bedankt.
Ik wist niet eens dat jullie zulke kleine doosjes hadden.. iets groter dan het doosje van de sample packs.![]()
Heb zelf de anabolic ZMA en ben hier opzich erg tevreden mee
Dus wel benieuwd naar wat de Melatonine doet voor jou!