Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen verteld hun referentie nummer, dus aight; C807050.
Net even een BF Caliper besteld omdat ik dat ding in de gym zat ben. (Weegschaal met BF%)
Meteen even voor 4 maanden vitaminepillen erbij besteld zodat ik gratis verzendkosten kreeg.
(Ben, en blijf een nederlander. Minder geld uitgeven is minder geld uitgeven)

Binnen 10min een mail dat hij verzonden is met track n trace.
Dus zoals altijd leeft B&F weer eens tot de verwachtingen op.

ReferentienummerC807455

Hoop dat die vanavond nog de deur uit gaat!

gegroet!

Net craze lemonade besteld (beter dan die grape? Want die was niet te drinken maar wel heef goed) en whey perfection. Heb extra stalen pwo gevraagd indien mogelijk. Referentie C807344. Thx
Bedankt voor je bestelling. Alle samples die je kunt kiezen staan bij de samples op onze site. Morgen in huis! :)
Iedereen verteld hun referentie nummer, dus aight; C807050.
Net even een BF Caliper besteld omdat ik dat ding in de gym zat ben. (Weegschaal met BF%)
Meteen even voor 4 maanden vitaminepillen erbij besteld zodat ik gratis verzendkosten kreeg.
(Ben, en blijf een nederlander. Minder geld uitgeven is minder geld uitgeven)

Binnen 10min een mail dat hij verzonden is met track n trace.
Dus zoals altijd leeft B&F weer eens tot de verwachtingen op.
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis, regleen we voor je! :)
ReferentienummerC807455

Hoop dat die vanavond nog de deur uit gaat!

gegroet!
Ja hoor, morgen in huis! :)

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Ik weet zeker dat je nu lekker kunt slapen, laat morgenochtend direct je ervaring weten. Ben benieuwd, Melatonine en ZMA zijn leuke en goede producten.

Ralf

Jullie ook bedankt! Ik hoop het, het inslapen was vooral lastig. Ik laat het morgen ochtend weten, ik begin nu eerst met melatonine. ZMA mischien nog toevoegen of later proberen om het verschil te bekijken.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 23:02 ----------

Laat even weten :) Heb zelf de anabolic ZMA en ben hier opzich erg tevreden mee :D Dus wel benieuwd naar wat de Melatonine doet voor jou!

Ja zal ik doen! :) Fijn om te horen dat anabolic ZMA goed werkt bij jou, hopelijk ook bij mij. :D Ik ben ook benieuwd, laat het morgen wel weten!

C803955
Gisteren voor 16:30 besteld. Had normaal gesproken vandaag bij mijn PostNL postkantoor om de hoek bezorgd moeten worden zodat ik het daar kan afhalen. Nog geen sms/e-mail ontvangen dat het daar is aangekomen. Is het bij jullie wel al de deur uit? Ligt het aan PostNL? Heb hier eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.

heb al ondertussen al zoveel bij jullie gekocht dat men huis vol staat ;p
ik gebruik nattuurlijk niet alles sommige staa nog even aan de kant :p
men enige minpunt is dat ik stracciatella caseine heb en ik dat dat die overtijd is sorry ik vind alle jullie producten;maar deze heeft een duffe en mss lichte beschimmelende smaak en nu nu die caseine peefection stopt gezeget word heb ik geen andere niemeer dan alleen men fcked up stracciatella.
de afslankeiwit met banaan was dan weeral heel goed van smaak zeker voor bij de havermout :)

Total Protein besteld...

Heb slechte ervaringen met eiwitmixen met plantaardige eiwitten... oa Protein 90 en 4KO, smaak was om te huilen en de oplosbaarheid was slecht. Bij body en fit heb ik er meer vertrouwen in.

Graag PM met samenstelling :D

Nooo, waar is de Micellar Casein van 4,5kg gebleven? En m'n favoriete smaak (coconut icecream) is ook weg :(

C803955
Gisteren voor 16:30 besteld. Had normaal gesproken vandaag bij mijn PostNL postkantoor om de hoek bezorgd moeten worden zodat ik het daar kan afhalen. Nog geen sms/e-mail ontvangen dat het daar is aangekomen. Is het bij jullie wel al de deur uit? Ligt het aan PostNL? Heb hier eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.

Same.

9 maart mail gekregen dat de bestelling verzonden is.

Kan mijn bestelling nog altijd niet volgen via de track n trace link.

Laatste keer dat ik bestel denk ik, het ligt niet aan bnf maar aan PostNL dat weet ik, maar dan hoop ik een andere winkel te vinden die via een ander bedrijf levert, want het is de laatste keren altijd al zo geweest spijtig genoeg.

C803955
Pakketje ligt klaar bij de afhaallocatie zoals je kunt zien op je T&T. Zojuist met de postNL gebeld en konden me niet aangeven waarom je geen bevestiging hebt gehad. Je kan hem daar met je legitimatiebewijs afhalen :)
heb al ondertussen al zoveel bij jullie gekocht dat men huis vol staat ;p
ik gebruik nattuurlijk niet alles sommige staa nog even aan de kant :p
men enige minpunt is dat ik stracciatella caseine heb en ik dat dat die overtijd is sorry ik vind alle jullie producten;maar deze heeft een duffe en mss lichte beschimmelende smaak en nu nu die caseine peefection stopt gezeget word heb ik geen andere niemeer dan alleen men fcked up stracciatella.
de afslankeiwit met banaan was dan weeral heel goed van smaak zeker voor bij de havermout :)
Bedankt voor je review! :)
Total Protein besteld...

Heb slechte ervaringen met eiwitmixen met plantaardige eiwitten... oa Protein 90 en 4KO, smaak was om te huilen en de oplosbaarheid was slecht. Bij body en fit heb ik er meer vertrouwen in.

Graag PM met samenstelling :D
De Total Protein bevat ongeveer 50 procent plantaardige eiwitten, dit proef je ook in de smaak. Het is ook geen topproduct zoals de Whey Perfection, zo'n smaak haal je daarom ook niet. Echter is het wel zo dat het voor deze prijs een heel leuk product is, vandaar ook meer een "budget" product dat we het noemen.
Nooo, waar is de Micellar Casein van 4,5kg gebleven? En m'n favoriete smaak (coconut icecream) is ook weg :(
De Micellar Casein Perfection hebben we nu enkel in 2,5kg verpakkingen. Met circa 3-4 weken verwachten we alle smaken weer voorradig, waaronder ook de Coconut Ice :)
Same.

9 maart mail gekregen dat de bestelling verzonden is.

Kan mijn bestelling nog altijd niet volgen via de track n trace link.

Laatste keer dat ik bestel denk ik, het ligt niet aan bnf maar aan PostNL dat weet ik, maar dan hoop ik een andere winkel te vinden die via een ander bedrijf levert, want het is de laatste keren altijd al zo geweest spijtig genoeg.
Stuur me je referentienummer even. Alle pakketten worden altijd direct verzonden, het is daarom ook erg vreemd waarom je deze niet hebt gehad. Zodra ik je refnr. heb ga ik er direct voor je naar kijken.

Ralf

Weer een (kleine) bestelling geplaatst: C807818
Het zou leuk zijn als je er extra samples bij doet zodat ik weer wat verschillende dingen kan proberen/proeven :)

Nou, gisteren melatonine genomen een uur voor het slapen gaan.. Ik voelde me relaxed worden, en al wat slaperig. Alleen ik denk dat ik de volgende keer een half uurtje voor bedtijd moet nemen. De werking nam iets af, maar ik viel wel eerder in slaap dan anders.

En ik werd uitgerust wakker! Heb ik anders nooit. Dus zeker een top product, wel wat anders dan die laag gedoseerde melatonine's.

Nou, gisteren melatonine genomen een uur voor het slapen gaan.. Ik voelde me relaxed worden, en al wat slaperig. Alleen ik denk dat ik de volgende keer een half uurtje voor bedtijd moet nemen. De werking nam iets af, maar ik viel wel eerder in slaap dan anders.

En ik werd uitgerust wakker! Heb ik anders nooit. Dus zeker een top product, wel wat anders dan die laag gedoseerde melatonine's.

Gebruiken het hier zelf ook weleens, werkt inderdaad erg goed. Persoonlijk slaap ik hier ook wat dieper van, in ieder geval erg mooi dat je hierdoor een beter nachtrust krijgt! Is toch wel belangrijk voor de spiergroei:p

Niels

Pakketje ligt klaar bij de afhaallocatie zoals je kunt zien op je T&T. Zojuist met de postNL gebeld en konden me niet aangeven waarom je geen bevestiging hebt gehad. Je kan hem daar met je legitimatiebewijs afhalen :)

Hoi Ralf,

Top dat je even met PostNL gebeld hebt. Ik ben net bij het postkantoor geweest en het pakketje lag er niet. Op de T&T staat inderdaad dat het daar gisteren bezorgd zou moeten zijn om 10:40. De dame achter het loket beweerde dat ik het vanmiddag na 13u nog maar een keer moet proberen. Maar het lijkt me sterk als het er dan ineens wel ligt, zeker na wat PostNL jou heeft verteld en wat er op de T&T staat. Ik ga vanmiddag nog een keer kijken en houd je wel op de hoogte.

Misschien is het toch goed om eens met PostNL te gaan praten om de gezamenlijke dienstverlening te verbeteren. Ik snap dat het heel vaak wel goed gaat, maar toch is het vreemd dat de T&T en PostNL aan jou iets anders aangeeft dan de werkelijke status. Dat wekt verwarring. Jullie zijn onwaarschijnlijk een goede klant van PostNL dus ik neem aan dat ze open staan voor kritiek van jullie kant. Het zou zonde zijn als jullie de belofte "Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!" door fouten bij PostNL niet kunnen waarmaken.

Hoi Ralf,

Top dat je even met PostNL gebeld hebt. Ik ben net bij het postkantoor geweest en het pakketje lag er niet. Op de T&T staat inderdaad dat het daar gisteren bezorgd zou moeten zijn om 10:40. De dame achter het loket beweerde dat ik het vanmiddag na 13u nog maar een keer moet proberen. Maar het lijkt me sterk als het er dan ineens wel ligt, zeker na wat PostNL jou heeft verteld en wat er op de T&T staat. Ik ga vanmiddag nog een keer kijken en houd je wel op de hoogte.

Misschien is het toch goed om eens met PostNL te gaan praten om de gezamenlijke dienstverlening te verbeteren. Ik snap dat het heel vaak wel goed gaat, maar toch is het vreemd dat de T&T en PostNL aan jou iets anders aangeeft dan de werkelijke status. Dat wekt verwarring. Jullie zijn onwaarschijnlijk een goede klant van PostNL dus ik neem aan dat ze open staan voor kritiek van jullie kant. Het zou zonde zijn als jullie de belofte "Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!" door fouten bij PostNL niet kunnen waarmaken.

+1

maar ik heb het wel altijd de volgende dag in huis, is nog nooit fout gegaan, zowel bezorgd bij mijn huis als afhalen op het postkantoor niet :)

B&F heeft een goede service en snelle levering :)

Hoi Ralf,

Je hebt helemaal gelijk. Wij zijn een goede klant van de postNL en hebben bijzonder goed contact met hun klantenservice. We werken daarmee met een goed en betrouwbaar team dus ze gaan het nu direct voor je uitzoeken. Wat mevrouw achter de balie aangeeft is natuurlijk vreemd, het moet na gistermiddag namelijk al klaar liggen. Ze gaan nu contact zoeken met de afhaallocatie en zodra ik meer weet, bericht ik je.

Ralf

Top man! Vanavond even de ZMA he om te vergelijken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven