Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Link niet meer beschikbaar] nodig? We hebben nog één smaak die we tegen een hele leuke en scherpe prijs wegdoen. Namelijk de smaak Cool Cassis met de THT tot 7-2013.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat is nu het grote verschil tussen Whey Perfection en de aanbieding total protein

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten...total-protein/

wil namelijk eiwitten bestellen om in de CUT te gebruiken als extra eiwitbron en voor het sneller herstellen van de spieren

wat is nu het grote verschil tussen Whey Perfection en de aanbieding total protein

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten...total-protein/

wil namelijk eiwitten bestellen om in de CUT te gebruiken als extra eiwitbron en voor het sneller herstellen van de spieren
Dat ga ik je uitleggen! :) Whey Perfection = enkel snelle eiwitten uit Whey. De Total Protein is een blend van zes verschillende soorten eiwitten, waarvan 50% plantaardig. Hierin zitten zowel snelle als langzame eiwitten. Echter is het niet een product wat je per smaak kan vergelijken, aangezien plantaardig eiwit vaak veel minder lekker is dan Whey. Ja hoor, je kan ook gerust deze gebruiken in de cut.

Ralf

Dat ga ik je uitleggen! :) Whey Perfection = enkel snelle eiwitten uit Whey. De Total Protein is een blend van zes verschillende soorten eiwitten, waarvan 50% plantaardig. Hierin zitten zowel snelle als langzame eiwitten. Echter is het niet een product wat je per smaak kan vergelijken, aangezien plantaardig eiwit vaak veel minder lekker is dan Whey. Ja hoor, je kan ook gerust deze gebruiken in de cut.

Ralf

oke thanks
26 cent per shake is niet duur dus een mooie aanbieding:D

Wow dat filmpje op jullie Facebook pagina! Impressive hoor :)

Jullie hebben vaak leuke acties met bijvoorbeeld een aantal shakebekers van een webshop uit Amerika.

Zouden jullie misschien een keer een leuke actie met [Link niet meer beschikbaar] kunnen houden?

Bijvoorbeeld een singlet van Mutated Nation, een Shakebeker van MN of een dogtag van MN?

Mutated Nation is toch wel dé nr.1 in sport merchandise! :D

Hier de volledige Mutated Nation Shop

Zou echt super zijn!! :D :bow:

oke thanks
26 cent per shake is niet duur dus een mooie aanbieding:D
Graag gedaan. Total Protein verbreekt echt alle records kwa aanbieding. De eerste reacties zijn ook heel goed, dus ben benieuwd! :)
Kenmerken Total Protein:
-6 hoogwaardige eiwitten
-De shake voor elk moment
-Voor spieren en dieet
-Hoge biologische waarde
-Zeer laag in vet en koolhydraten
-24 gram eiwit per dosering
-Hoog eiwitpercentage
-151 doseringen per verpakking!
-Ongekende prijs - kwaliteit!
Wow dat filmpje op jullie Facebook pagina! Impressive hoor :)
Dankje! :) Zeker een indrukwekkend filmpje. Inzending van mijn collega Niels.

Ralf

Heb net gezien dat de rembours toeslag ongeveer verdubbeld is?
Dit vind ik spijtig dat het zoveel is want vond dit altijd gemakkelijk om te gebruiken.
Anders al dat gekloot met betaling..

Ik wil die whey perfection wel bestellen!

ps: http://krachttraining.net/index.php...-soja-eiwit-geschikt-voor-krachtsporters.html

MBt total protein, moet nog wel ff de references doorspitten
Thanks! :) Er is veel gedoe altijd over en er wordt altijd veel geroepen. Zowel Whey, Tarwe, Soja eiwit of Hennep eiwit kun je allemaal gebruiken voor herstel
Heb net gezien dat de rembours toeslag ongeveer verdubbeld is?
Dit vind ik spijtig dat het zoveel is want vond dit altijd gemakkelijk om te gebruiken.
Anders al dat gekloot met betaling..
Ja dat klopt inderdaad. de PostNL heeft een verhoging doorgevoerd voor rembours. Voorheen was dit een kleine bijdrage die wij grotendeels wel wilden vergoeden, enkel is het dusdanig gestegen dat wij hiervoor een grote bijdrage vragen. MrCash/Paypal is sneller en beter :)

Ralf

Gisteren besteld in de middag, vandaag binnen! top.
Wel maar een shakie :o haha neen was ook niet belangrijk.

Laatst bewerkt:
Referentienummer: C808375

Zo geplaatst. kan je even de opmerking nog eens nakijken. Als er nog iets onduidelijk is pm je me maar even. En bedankt Body & Fit. ^^

Oei de bestelling is al verwerkt krijg ik net aan. Das vlug.

Protein hot choco binnen! Smullen nomomom :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven