MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Referentienummer: C808375

Zo geplaatst. kan je even de opmerking nog eens nakijken. Als er nog iets onduidelijk is pm je me maar even. En bedankt Body & Fit. ^^
Heb even met mijn collega gesproken die altijd zorgt dat de opmerkingen goed behandeld worden en het is voor je gefixed. Wat heb ik toch ook aardige collega's. Morgen in huis! :) Laat je me even weten wat je van de Total Protein vind?

Ralf

Bestelling van bijna 80€ en geen samples/cadeaus

ref: C806884 :o

Heb even met mijn collega gesproken die altijd zorgt dat de opmerkingen goed behandeld worden en het is voor je gefixed. Wat heb ik toch ook aardige collega's. Morgen in huis! :) Laat je me even weten wat je van de Total Protein vind?

Ralf

Nou de opmerkingen worden volgens mij nooit gelezen door die mensen die het inpakken.

Wat vinden jullie van de smaak ''Cool Cassis'' ?

De aanbiedingsprijs ervan staat me wel aan.

Is de smaak te vergelijken met normale cassis, of zwarte bessensap oid?

PS: ik shake het bijna altijd met melk.

Bestelling van bijna 80€ en geen samples/cadeaus

ref: C806884 :o
Klopt helemaal. Er zin geen samples gekozen in de winkelwagen en daardoor niet geselecteerd en daardoor niet op de factuur. Zullen we deze met eerst volgende bestelling meesturen?
Nou de opmerkingen worden volgens mij nooit gelezen door die mensen die het inpakken.
De opmerkingen proberen we altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de opmerkingen, maar dat lukt helaas niet altijd. Heb je een refnr voor mij? Dan controleer ik dit even voor je.

Ralf

Klopt helemaal. Er zin geen samples gekozen in de winkelwagen en daardoor niet geselecteerd en daardoor niet op de factuur. Zullen we deze met eerst volgende bestelling meesturen?

De opmerkingen proberen we altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de opmerkingen, maar dat lukt helaas niet altijd. Heb je een refnr voor mij? Dan controleer ik dit even voor je.

Ralf

hmm dacht dat ik 1 perfect protein en 1 whey perfection had geselecteerd.
Is goed, zal het volgende keer wel bij opmerkingen zetten

Nee want ik ga niet zeuren om een opmerking maar het valt me wel op dat ze het gewoon nooit lezen.

Wat vinden jullie van de smaak ''Cool Cassis'' ?

De aanbiedingsprijs ervan staat me wel aan.

Is de smaak te vergelijken met normale cassis, of zwarte bessensap oid?

PS: ik shake het bijna altijd met melk.
Ja, vergelijkbaar met normale cassis. Door de Whey krijg je wel een vollere smaak, maar ik vind deze zeker lekker :zuip: Whey Perfection OP=OP.

Ralf

Iemand de total protein al binnen en geprobeerd?

bannernieuwbinnen2.jpg

Calcium Magnesium
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Calcium Magnesium:
-Hogere dosering per tablet
-Goed voor de werking van de spieren
-Ontspannen van de spieren
-Draagt bij aan extra energie bij vermoeidheid
-Goed voor de gemoedstoestand
-Recuceert traingsstress
-Goed voor de werking van het zenuwstelsel
-Bij eiwitrijke kuren en sport
-Samen in één tablet!

Ralf
Moet morgen tegen rond 11 tot 14 weg. Hoop dat ze erna komen en dan ga ik ineens proberen. Laat het zo snel mogelijk weten want ik weet hoe ongeduldig ze hier aan het wachten zijn voor reacties. xD I'll be a testingbunny then.

Moet morgen tegen rond 11 tot 14 weg. Hoop dat ze erna komen en dan ga ik ineens proberen. Laat het zo snel mogelijk weten want ik weet hoe ongeduldig ze hier aan het wachten zijn voor reacties. xD I'll be a testingbunny then.

Dan maar hopen dat ze dan niet toevallig langskomen! We horen het wel van je zodra de eerste shake is genuttigd:D:D

Tim

Ik heb Nitrix AVPT besteld maar ik heb terug de oude versie gekregen?

+1

maar ik heb het wel altijd de volgende dag in huis, is nog nooit fout gegaan, zowel bezorgd bij mijn huis als afhalen op het postkantoor niet :)

B&F heeft een goede service en snelle levering :)

Opgelost! Vanmiddag lag het pakje er gewoon. Waarschijnlijk is die vanochtend door de medewerker over het hoofd gezien...

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 17:49 ----------

PS: bij mijn opmerkingen had ik geschreven dat ik vanwege lactose intolerantie alleen isolaat samples kan hebben. Er stond netjes met pen bij geschreven dat deze helaas op zijn. De opmerkingen worden dus zeker wel gelezen!

Opgelost! Vanmiddag lag het pakje er gewoon. Waarschijnlijk is die vanochtend door de medewerker over het hoofd gezien...

PS: bij mijn opmerkingen had ik geschreven dat ik vanwege lactose intolerantie alleen isolaat samples kan hebben. Er stond netjes met pen bij geschreven dat deze helaas op zijn. De opmerkingen worden dus zeker wel gelezen!

Haha heb ik ook eens gehad met bezorgen, zag hem hier in de straat dus ik ernaar toe. Neehoor heb niks meer en doet ze deur dich :eek: Ik heel netjes of die toch even wil kijken vanwege T&T enzo en jahoor achterin een wit doosje van B&F :D

Haha heb ik ook eens gehad met bezorgen, zag hem hier in de straat dus ik ernaar toe. Neehoor heb niks meer en doet ze deur dich :eek: Ik heel netjes of die toch even wil kijken vanwege T&T enzo en jahoor achterin een wit doosje van B&F :D

Ik zag het inderdaad! Goed te horen dat hij alsnog in ontvangst is genomen:D En wij er maar achteraan bellen:p

Tim

Ik heb Nitrix AVPT besteld maar ik heb terug de oude versie gekregen?

Laat mijn collega het asap voor je uitzoeken! Hij gaat je hier vanavond meer uitsluitsel over geven.

edit; oude versie is 100% onmogelijk. We hebben de enige versie rechtstreeks van de importeur voor Europa, op wekelijkse basis.

Tim

Laatst bewerkt:
Hoi B&F, ik zie dat jullie de PAM spray weer binnen hebben, dat komt mooi uit, kan ik eind deze maand nieuwe bestellen. Ik neem aan dat jullie groots ingekocht hebben dus ze dan nog wel op voorraad hebben? ;)

Klein vraagje, wat is het verschil tussen de 2 artikelen? Ongeacht het aantal doseringen.

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslankproducten/pam/pam-original/

en

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/cooking-spray/pam/pam-spray-saute-grill/

Ik bak vooral eiwit, kipfilet, protein pancakes, groente en ander vlees/vis in deze spray. Welke kan ik het beste nemen dan?

Ook zie ik de Olijf Olie variant, zou die "gezonder" zijn?

Sorry als deze vraag al eens in het topic gesteld is, de zoekfunctie vind ik niks mee en het is vrij onoverzichtelijk met al de posts in deze topic ;)

Hoi B&F, ik zie dat jullie de PAM spray weer binnen hebben, dat komt mooi uit, kan ik eind deze maand nieuwe bestellen. Ik neem aan dat jullie groots ingekocht hebben dus ze dan nog wel op voorraad hebben? ;)

Klein vraagje, wat is het verschil tussen de 2 artikelen? Ongeacht het aantal doseringen.

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslankproducten/pam/pam-original/

en

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/cooking-spray/pam/pam-spray-saute-grill/

Ik bak vooral eiwit, kipfilet, protein pancakes, groente en ander vlees/vis in deze spray. Welke kan ik het beste nemen dan?

Ook zie ik de Olijf Olie variant, zou die "gezonder" zijn?

Sorry als deze vraag al eens in het topic gesteld is, de zoekfunctie vind ik niks mee en het is vrij onoverzichtelijk met al de posts in deze topic ;)
Die pamspray heeft dus geen vetten of hoe zit dat nu juist. Of is dit gewoon olie in een spray busje?
Wat is de inhoud van dit busje. Is dit bij wet vastgesteld als onschadelijk?

Laatst bewerkt:
Graag gedaan. Total Protein verbreekt echt alle records kwa aanbieding. De eerste reacties zijn ook heel goed, dus ben benieuwd! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Total Protein:
-6 hoogwaardige eiwitten
-De shake voor elk moment
-Voor spieren en dieet
-Hoge biologische waarde
-Zeer laag in vet en koolhydraten
-24 gram eiwit per dosering
-Hoog eiwitpercentage
-151 doseringen per verpakking!
-Ongekende prijs - kwaliteit!

Dankje! :) Zeker een indrukwekkend filmpje. Inzending van mijn collega Niels.

Ralf

Zo net een hele grote emmer bestelt :D
maar ff veilig voor vanille gekozen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven