XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling geplaatst, kan er gekeken worden naar de.opmerking:D
(Indien mogelijk een prewo, al twee bestellingen geprobeerd, maar er was steeds niks. Hopelijk is de bestelling dit x wel goed geleverd)
C809252

Hoi B&F, ik zie dat jullie de PAM spray weer binnen hebben, dat komt mooi uit, kan ik eind deze maand nieuwe bestellen. Ik neem aan dat jullie groots ingekocht hebben dus ze dan nog wel op voorraad hebben? ;)

Klein vraagje, wat is het verschil tussen de 2 artikelen? Ongeacht het aantal doseringen.

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslankproducten/pam/pam-original/

en

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/cooking-spray/pam/pam-spray-saute-grill/

Ik bak vooral eiwit, kipfilet, protein pancakes, groente en ander vlees/vis in deze spray. Welke kan ik het beste nemen dan?

Ook zie ik de Olijf Olie variant, zou die "gezonder" zijn?

Sorry als deze vraag al eens in het topic gesteld is, de zoekfunctie vind ik niks mee en het is vrij onoverzichtelijk met al de posts in deze topic ;)

Die pamspray heeft dus geen vetten of hoe zit dat nu juist. Of is dit gewoon olie in een spray busje?
Wat is de inhoud van dit busje. Is dit bij wet vastgesteld als onschadelijk?

Mijn collega komt hier zo op terug

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:52 ----------

Zo net een hele grote emmer bestelt :D
maar ff veilig voor vanille gekozen

Bedankt voor je bestelling. We zijn benieuwd naar je ervaring met het product. :)

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:54 ----------

Bestelling geplaatst, kan er gekeken worden naar de.opmerking:D
(Indien mogelijk een prewo, al twee bestellingen geprobeerd, maar er was steeds niks. Hopelijk is de bestelling dit x wel goed geleverd)
C809252

Bedankt voor je bestelling. We hebben je opmerking gekregen. op dit moment zijn er geen pre workout samples beschikbaar. Mijn collega heeft een aantal eiwit samples voor je verstuurd :)

Ik heb Nitrix AVPT besteld maar ik heb terug de oude versie gekregen?

Ik heb het even voor je uitgezocht, Het is namelijk zo dat de nieuwe versie (2.0) nog niet beschikbaar is bij de Europese leverancier van bsn. We hopen deze zo snel mogelijk beschikbaar te hebben.;)

Ah oke Dankjewel! Geen probleem, ik heb nog 1 potje staan dus ik heb nog een maandje of anderhalf-twee:)

Kunnen jullie eens nakijken hoe het zit met bestelling: ReferentienummerC802730.
Heb geen mail gehad van verzending of geen track and trace code..
Alvast bedankt ;)

Ah oke Dankjewel! Geen probleem, ik heb nog 1 potje staan dus ik heb nog een maandje of anderhalf-twee:)
Ohwke super! :thumbs:
Kunnen jullie eens nakijken hoe het zit met bestelling: ReferentienummerC802730.
Heb geen mail gehad van verzending of geen track and trace code..
Alvast bedankt ;)

Deze bestelling word verstuurd via kiala. Een verzending via kiala kan zo'n 5 werkdagen is beslag nemen. Het klop dat je geen bevestiging en track en trace hebt ontvangen. Zodra je pakket namelijk op locatie is ontvang je een bericht van kiala.

Dennis

Laatst bewerkt:
Pam spray bevat per seconden sprayen 9 calorieën die afkomstig zijn uit 1 gram vet ;)

Weten jullie misschien hoe het zit met bestelling: C807541 ? Alvast bedankt :)

Van de week maar eens voor het eerst wat bestellen bij bodyenfitshop: whey perfection of whey isolate en een pot magnifcent, ben benieuwd!

Daarjuist mijn total protein binnengekregen smaak vanille..;
Smaak is goed te doen in melk wel iets anders dan whey maar is vol romig en zoet zeker niets mis mee:)
Vandaag nog maar eens andere bestelling geplaatst, kijken jullie naar de opmerking die ik er bij geschreven heb aub ?

Refnr:C809780

mvg

Body en fit, hoe zit het met de aanwezigheid van lactose?

Ik heb geen goodies ontvangen :eek:

Ook wel klote dat ik net een pot whey heb besteld en er komt een dag later een introductieaanbieding van Total Protein. :o

Laatst bewerkt:
Weten jullie misschien hoe het zit met bestelling: C807541 ? Alvast bedankt :)
Je bestelling is dinsdagavond na 22u binnen gekomen. Deze hebben wij gister verzonden en wordt vandaag geleverd. :cool:
Van de week maar eens voor het eerst wat bestellen bij bodyenfitshop: whey perfection of whey isolate en een pot magnifcent, ben benieuwd!
Super, gaat je zeker goed bevallen. Whey Perfection of Isolaat samen met Magnificent is altijd een goede keus:)
Daarjuist mijn total protein binnengekregen smaak vanille..;
Smaak is goed te doen in melk wel iets anders dan whey maar is vol romig en zoet zeker niets mis mee:)
Vandaag nog maar eens andere bestelling geplaatst, kijken jullie naar de opmerking die ik er bij geschreven heb aub ?

Refnr:C809780
Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken, morgen in huis! Wel hebben we je wens voldaan, dit in plaats van de gewone cadeaus.;)
Body en fit, hoe zit het met de aanwezigheid van lactose?
Van welk product wil je dit graag weten?

Ralf

Wacht nog even op de vraag die ik stelde ivm de pamspray. Die is nog niet volledig beantwoord. :)

Hoi B&F, ik zie dat jullie de PAM spray weer binnen hebben, dat komt mooi uit, kan ik eind deze maand nieuwe bestellen. Ik neem aan dat jullie groots ingekocht hebben dus ze dan nog wel op voorraad hebben? ;)

Klein vraagje, wat is het verschil tussen de 2 artikelen? Ongeacht het aantal doseringen.

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslankproducten/pam/pam-original/

en

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/cooking-spray/pam/pam-spray-saute-grill/

Ik bak vooral eiwit, kipfilet, protein pancakes, groente en ander vlees/vis in deze spray. Welke kan ik het beste nemen dan?

Ook zie ik de Olijf Olie variant, zou die "gezonder" zijn?

Sorry als deze vraag al eens in het topic gesteld is, de zoekfunctie vind ik niks mee en het is vrij onoverzichtelijk met al de posts in deze topic ;)
Ik ga er altijd vanuit, wanneer ik begin mijn collega's alle vragen beantwoord hebben. Anders zie ik het wel weer voorbij komen. Zoals nu! :) Top, ga ik voor je beantwoorden. De Pam Original is voor het bakken en braden, waarintegen de Saute en Grill meer gebruikt wordt voor bijv het maken van cake, stroopwafels etc.Wat betreft het "gezonder" maakt het niet zoveel uit. Voorheen keek je naar de kwaliteit van de vetten, maar beide zijn natuurlijk vetvrij :)

Ralf

Ow sorry, van de Total Proteïn.
Ik dacht al dat het daarover ging. In de Total Protein zit inderdaad lactose, dit komt omdat er Melk eiwit en Whey Concentraat. Dit bevat altijd melksuiker en daardoor ook lactose. Echter is het niet ontzettend veel. Puur omdat er ook plantaardige eiwitten bij zitten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Ik ga er altijd vanuit, wanneer ik begin mijn collega's alle vragen beantwoord hebben. Anders zie ik het wel weer voorbij komen. Zoals nu! :) Top, ga ik voor je beantwoorden. De Pam Original is voor het bakken en braden, waarintegen de Saute en Grill meer gebruikt wordt voor bijv het maken van cake, stroopwafels etc.Wat betreft het "gezonder" maakt het niet zoveel uit. Voorheen keek je naar de kwaliteit van de vetten, maar beide zijn natuurlijk vetvrij :)

Ralf

Bedankt voor je info ! Dan wordt het dus gewoon Original :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven