Fijn om te horen dat de smaak goed is. Geniet ervan !

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn om te horen dat de smaak goed is. Geniet ervan !

Fijn om te horen dat de smaak goed is. Geniet ervan !![]()

Hoi B&F, ik zie dat jullie de PAM spray weer binnen hebben, dat komt mooi uit, kan ik eind deze maand nieuwe bestellen. Ik neem aan dat jullie groots ingekocht hebben dus ze dan nog wel op voorraad hebben?
Klein vraagje, wat is het verschil tussen de 2 artikelen? Ongeacht het aantal doseringen.
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslankproducten/pam/pam-original/
en
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/cooking-spray/pam/pam-spray-saute-grill/
Ik bak vooral eiwit, kipfilet, protein pancakes, groente en ander vlees/vis in deze spray. Welke kan ik het beste nemen dan?
Ook zie ik de Olijf Olie variant, zou die "gezonder" zijn?
Sorry als deze vraag al eens in het topic gesteld is, de zoekfunctie vind ik niks mee en het is vrij onoverzichtelijk met al de posts in deze topic![]()
Die pamspray heeft dus geen vetten of hoe zit dat nu juist. Of is dit gewoon olie in een spray busje?
Wat is de inhoud van dit busje. Is dit bij wet vastgesteld als onschadelijk?
Zo net een hele grote emmer bestelt
maar ff veilig voor vanille gekozen

Bestelling geplaatst, kan er gekeken worden naar de.opmerking
(Indien mogelijk een prewo, al twee bestellingen geprobeerd, maar er was steeds niks. Hopelijk is de bestelling dit x wel goed geleverd)
C809252

Ik heb Nitrix AVPT besteld maar ik heb terug de oude versie gekregen?

Ohwke super!Ah oke Dankjewel! Geen probleem, ik heb nog 1 potje staan dus ik heb nog een maandje of anderhalf-twee![]()
Kunnen jullie eens nakijken hoe het zit met bestelling: ReferentienummerC802730.
Heb geen mail gehad van verzending of geen track and trace code..
Alvast bedankt![]()

Je bestelling is dinsdagavond na 22u binnen gekomen. Deze hebben wij gister verzonden en wordt vandaag geleverd.Weten jullie misschien hoe het zit met bestelling: C807541 ? Alvast bedankt![]()

Super, gaat je zeker goed bevallen. Whey Perfection of Isolaat samen met Magnificent is altijd een goede keusVan de week maar eens voor het eerst wat bestellen bij bodyenfitshop: whey perfection of whey isolate en een pot magnifcent, ben benieuwd!

Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken, morgen in huis! Wel hebben we je wens voldaan, dit in plaats van de gewone cadeaus.Daarjuist mijn total protein binnengekregen smaak vanille..;
Smaak is goed te doen in melk wel iets anders dan whey maar is vol romig en zoet zeker niets mis mee
Vandaag nog maar eens andere bestelling geplaatst, kijken jullie naar de opmerking die ik er bij geschreven heb aub ?
Refnr:C809780

Van welk product wil je dit graag weten?Body en fit, hoe zit het met de aanwezigheid van lactose?
Ik ga er altijd vanuit, wanneer ik begin mijn collega's alle vragen beantwoord hebben. Anders zie ik het wel weer voorbij komen. Zoals nu!Hoi B&F, ik zie dat jullie de PAM spray weer binnen hebben, dat komt mooi uit, kan ik eind deze maand nieuwe bestellen. Ik neem aan dat jullie groots ingekocht hebben dus ze dan nog wel op voorraad hebben?
Klein vraagje, wat is het verschil tussen de 2 artikelen? Ongeacht het aantal doseringen.
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslankproducten/pam/pam-original/
en
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/cooking-spray/pam/pam-spray-saute-grill/
Ik bak vooral eiwit, kipfilet, protein pancakes, groente en ander vlees/vis in deze spray. Welke kan ik het beste nemen dan?
Ook zie ik de Olijf Olie variant, zou die "gezonder" zijn?
Sorry als deze vraag al eens in het topic gesteld is, de zoekfunctie vind ik niks mee en het is vrij onoverzichtelijk met al de posts in deze topic![]()
Top, ga ik voor je beantwoorden. De Pam Original is voor het bakken en braden, waarintegen de Saute en Grill meer gebruikt wordt voor bijv het maken van cake, stroopwafels etc.Wat betreft het "gezonder" maakt het niet zoveel uit. Voorheen keek je naar de kwaliteit van de vetten, maar beide zijn natuurlijk vetvrij 
Ik dacht al dat het daarover ging. In de Total Protein zit inderdaad lactose, dit komt omdat er Melk eiwit en Whey Concentraat. Dit bevat altijd melksuiker en daardoor ook lactose. Echter is het niet ontzettend veel. Puur omdat er ook plantaardige eiwitten bij zitten.
Ik ga er altijd vanuit, wanneer ik begin mijn collega's alle vragen beantwoord hebben. Anders zie ik het wel weer voorbij komen. Zoals nu!Top, ga ik voor je beantwoorden. De Pam Original is voor het bakken en braden, waarintegen de Saute en Grill meer gebruikt wordt voor bijv het maken van cake, stroopwafels etc.Wat betreft het "gezonder" maakt het niet zoveel uit. Voorheen keek je naar de kwaliteit van de vetten, maar beide zijn natuurlijk vetvrij
Ralf