MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu melatonine & ZMA geprobeerd. Melatonine geeft je een relaxed, slaperig en kalmerend gevoel waardoor je makkelijker in slaap valt en 's ochtends beter bent uitgerust en makkelijker je bed uit komt. Van dit product kreeg ik geen rare dromen etc.

Anabolic ZMA, het heeft een relaxed / kalmerend effect waardoor je rustiger in bed ligt wat leid tot beter in slaap vallen. Je slaapt de hele nacht ongestoord verder en word 's ochtends met je wekker wakker. Je bent totaal uitgerust en kan er gelijk uitrollen.

Conclusie; Om je slaap een boost te geven zijn beide producten geschikt, melatonine geeft je wel meer het effect dat je moe bent. Dus mocht je echt een moeilijke slaper zijn is melatonine een aanrader. Voor iemand met mildere slaap problemen is Anabolic ZMA een prima product. :)

Ik heb nu melatonine & ZMA geprobeerd. Melatonine geeft je een relaxed, slaperig en kalmerend gevoel waardoor je makkelijker in slaap valt en 's ochtends beter bent uitgerust en makkelijker je bed uit komt. Van dit product kreeg ik geen rare dromen etc.

Anabolic ZMA, het heeft een relaxed / kalmerend effect waardoor je rustiger in bed ligt wat leid tot beter in slaap vallen. Je slaapt de hele nacht ongestoord verder en word 's ochtends met je wekker wakker. Je bent totaal uitgerust en kan er gelijk uitrollen.

Conclusie; Om je slaap een boost te geven zijn beide producten geschikt, melatonine geeft je wel meer het effect dat je moe bent. Dus mocht je echt een moeilijke slaper zijn is melatonine een aanrader. Voor iemand met mildere slaap problemen is Anabolic ZMA een prima product. :)

Dus wat is voor jou een blijvertje? Top dat je het even heb geprobeerd allebei, thnx :thumbs:

Hey B&F,

Heb nooit problemen met jullie gehad tijdens bestellen, altijd prima enzo. Alleen heb vandaag de verkeerde smaak whey perfection binnen gekregen. Had banaan besteld. Wat nu?

Ik wil voor de zomer nog wat vet verliezen, maar ben niet echt voor stimulanten. Wat vinden jullie van deze stack?

Whey Perfection
Green Tea Slank - Ultra Pure (iemand op het forum zei dat deze maar voor 1% iets doet?)
Sports multi
Beta-alanine
Biergist

Alvast bedankt voor eventuele opmerkingen

Ik wil voor de zomer nog wat vet verliezen, maar ben niet echt voor stimulanten. Wat vinden jullie van deze stack?

Whey Perfection
Green Tea Slank - Ultra Pure (iemand op het forum zei dat deze maar voor 1% iets doet?)
Sports multi
Beta-alanine
Biergist

Alvast bedankt voor eventuele opmerkingen

Ziet er goed uit, zou alleen de whey perfection dan veranderen in bijvoorbeeld de isolaat perfection. Zit je net iets lager in je vetten en koolhydraten, verder zou je nog aan een product als acetyl L-carnitine kunnen denken. Samen met de green tea heb je dan een goede combi;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan het zijn dat ik door de Casseine shake diarree krijg? Volgens mij ben ik wel lactose intollerant. Sinds ik weer whey gebruik heb ik er enorm last van of nog erger; smerige ruften LOL.

Aaahw yeah, bestelling geplaatst Referentienummer C810526

Ff Total proteine en Sport Multi's uitproberen.
Hopelijk zit er niet teveel lactose in de total proteine dat ik last van me maag krijg.

Nu nog ff Bulken en volgende bestelling word voor de cut, denk aan ripped en iso :-D

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 14:55 ----------

Kan het zijn dat ik door de Casseine shake diarree krijg? Volgens mij ben ik wel lactose intollerant. Sinds ik weer whey gebruik heb ik er enorm last van of nog erger; smerige ruften LOL.

Hoe erg is je intolerantie ?
Kun je wel een plakje kaas ofzo aan?

Sowieso als je een tijdje laag in proteine zit en ineens omhoog gaat zul je 1 tot 2 weken enorm last van gas e.d. hebben

Ik ben namelijk zelf lactosse gevoelig maar bij de Casseine shake heb ik er geen last van, zit er al 3 jaar aan :D

Iemand ervaring met de whey perfection "Cool Cassis Milkshake" kwa smaak?

Men pakje is aangekomen, staat alleen bij de buurvrouw die van huis weg is. xD wachten tot morgen dan maar. :)

van casseine kreeg ikzelf al na 1-2 shakes hele erge krampen en buikpijn+diarree. Voor mij niet weer..

Ik heb met casseine in kwark nergens last van

hee ralf, ipv de 3 in 1 shaker, zit er een normale shakebeker bij of zo'n shaker pro. Ik gebruik alleen die 3 in 1 ivm handig meenemen enzo. Beetje onhandig weer jammer genoeg, rest is gelukkig helemaal in orde.

Vraagje, B&F, en ik hoop op een eerlijk/correct antwoord:

Als het buiten vriest, is er dan de garantie dat supplementen vorstvij vervoerd worden, of kunnen jullie dat niet garanderen?
Bij voorbaat dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven