Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er over 3 dagen weer loon is zal hij ook bij mijn bestelling staan
Top, altijd goed maatje! :)
Gaan we naar kijken! :)
Ben benieuwd wanneer de vesten weer binnenkomen, eindelijk in complete b&f outfit :cool:
Haha, zou leuk zijn he. Op dit moment verwachten we nog niets concreets, maar als er weer meer kleding komt, laat ik 't weten! :)

Ralf

Durf ik helaas niet aan te geven, wanneer deze weer komt. Olimp is namelijk ontzettend lastig leverbaar. Daarnaast is elke dosering 5 gram, waarvan 3,5gram creatine. De laatste anderhalve gram wordt waarschijnlijk gebruikt voor fructose om het product een smaak te geven.

Ralf

Ooh ok, op de site staat namelijk: Ultimate Creatine bevat 50 doseringen per verpakking van 500 gram.
Is het dan 100 doseringen of 250gr verpakking? :P

Ooh ok, op de site staat namelijk: Ultimate Creatine bevat 50 doseringen per verpakking van 500 gram.
Is het dan 100 doseringen of 250gr verpakking? :P
Oh, ik denk dat je twee producten verward. De eerste van Olimp is vijf gram per dosering, de Ultimate Creatine is een huismerk creatine. Deze bevat inderdaad 3.5 gram per dosering aan creatines. De rest is dextrose/fructose voor het transport naar de spieren en de smaak.

Ralf

Hoi B&F,

Ik zag dat jullie melatonine hebben, verschillende supplementen zelfs, maar ik mis een time release versie, jammer genoeg - heb het nu ergens anders duur moeten bestellen tegen hoge verzendkosten.

Het product heet Natrol TR 5 mg.
Misschien iets om in jullie assortiment op te nemen?

Grtz,

Bryce

:cool::cool::cool:
Hoi B&F,

Ik zag dat jullie melatonine hebben, verschillende supplementen zelfs, maar ik mis een time release versie, jammer genoeg - heb het nu ergens anders duur moeten bestellen tegen hoge verzendkosten.

Het product heet Natrol TR 5 mg.
Misschien iets om in jullie assortiment op te nemen?

Grtz,

Bryce
Bryce, bedankt voor je tip. Ik zal het eens doorgeven als we deze kunnen opnemen in ons assortiment.

Ralf

Wat lossen jullie toch alles goed op met de klanten.. (sarcasm)

Wat lossen jullie toch alles goed op met de klanten.. (sarcasm)
Wij doen altijd ons best om onze klanten naar wens te helpen. Wij weten dat dat niet altijd lukt, maar vragen ook altijd een stukje flexibiliteit van de klanten. Iedereen maakt fouten en bieden dan altijd een passende oplossing aan. Een oplossing moet altijd van twee kanten komen:)

Ralf

Wij doen altijd ons best om onze klanten naar wens te helpen. Wij weten dat dat niet altijd lukt, maar vragen ook altijd een stukje flexibiliteit van de klanten. Iedereen maakt fouten en bieden dan altijd een passende oplossing aan. Een oplossing moet altijd van twee kanten komen:)

Ralf
Mijn mening als je iets besteld dan moet je niet iets anders krijgen. Als iemand bv Whey perfection Strawberry besteld maar krijgt Banana, Ik heb een bestelling gemaakt om te krijgen wat ik bestelde.. Niet terug de oude versie, de naam van Nitrix werd aangepast en er stond een ander aantal tabletten + prijs was 60+-€..
360 tabletten € 69,90

Ik vond dit terug als ik naar het product zocht, terwijl vroeger je alleen 180tabletten kon kopen.. AVPT stond er ook helemaal niet bij in de titel

Laatst bewerkt:
Mijn mening als je iets besteld dan moet je niet iets anders krijgen. Als iemand bv Whey perfection Strawberry besteld maar krijgt Banana, Ik heb een bestelling gemaakt om te krijgen wat ik bestelde.. Niet terug de oude versie, de naam van Nitrix werd aangepast en er stond een ander aantal tabletten + prijs was 60+-€..
360 tabletten € 69,90

Ik vond dit terug als ik naar het product zocht, terwijl vroeger je alleen 180tabletten kon kopen.. AVPT stond er ook helemaal niet bij in de titel

De oplossing die wij je hebben aangeboden is wat mij betreft erg netjes, we wilden het product terug nemen en jij kon dan vergelijkend product uitzoeken ( wat zelfs duurder mocht zijn dan wat jij voor de nitrix hebt betaald). Als je daar dan niet akkoord mee gaat dan houd het helaas op.

Niels

Goedemiddag heren,

Ik ben van plan om een nieuwe pot whey te bestellen.
Alleen heb een vraagje, ik slik nu elke dag sports-multi van body en fit.
Alleen zie dus dat je nu ook gratis vitamine d3 kan krijgen bij je bestelling alleen:
Is dit een andere soort vitamine D3? want vitamine D3 is normaal 8 euro en om de twee dagen slikken.
En sports multi is nu dus 2,50 en bevat al 100% van de aanbevolen vitamine D3 + andere vitamines.
Ik zou graag even wat opheldering willen hierover en of dit dus verstandig is om erbij te nemen?

Alvast bedankt

De oplossing die wij je hebben aangeboden is wat mij betreft erg netjes, we wilden het product terug nemen en jij kon dan vergelijkend product uitzoeken ( wat zelfs duurder mocht zijn dan wat jij voor de nitrix hebt betaald). Als je daar dan niet akkoord mee gaat dan houd het helaas op.

Niels

Voor sommige mensen is het ook nooit goed!

Goedemiddag heren,

Alleen zie dus dat je nu ook gratis vitamine d3 kan krijgen bij je bestelling alleen:
Is dit een andere soort vitamine D3? want vitamine D3 is normaal 8 euro en om de twee dagen slikken.
En sports multi is nu dus 2,50 en bevat al 100% van de aanbevolen vitamine D3 + andere vitamines.
Ik zou graag even wat opheldering willen hierover en of dit dus verstandig is om erbij te nemen?

Alvast bedankt

We geven dit inderdaad extra weg, het gaat hier om 100% vitamine D3 5000iu. Dezelfde die we op de site aanbieden voor 7.90Eu:)

Niels

Goedemiddag heren,

Alvast bedankt

Een te veel aan D3 durf ik niet te zeggen of dat kan vergeet niet het word mooi en warm weer dus zal deze overbodig worden om nog extra te nemen. Gelukkig kun je uit genoeg gratis opties kiezen

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 17:48 ----------

360 tabletten € 69,90

Kijk heel logische waar mensen werken kunnen foutjes worden gemaakt 100% dat het jou ook overkomt. Zaak is dan een passende eerlijke oplossing te vinden. De oplossing van B&F is passend gezien het feit je hier zelfs nog winst op boekt in de zin van een duurder product mogen uitzoeken. Hier aan mee werken maakt het voor beide partijen makkelijker. Foutjes kunnen nu eenmaal voorkomen ik zou daarom adviseren op het aanbod in te gaan of toegeven je blijft met je potje wat per ongelijk bij licht zitten ;)

Oke het is duidelijk bedankt :)

Goedemiddag heren,

Alvast bedankt

De sports-multi bevat 7 mg ijzer en dat is veel teveel, in een multi voor mannen hoort geen extra ijzer te zitten. Niet erg voor een paar maanden, maar niet gezond om langdurig te nemen. Voor de rest zijn deze tabletten heel goed qua samenstelling: ik hoop dat B&F snel met een ijzervrije multi voor mannen komt.

De 5000 IE vit D is al behoorlijk hoog gedoseerd, prima voor als je een aangetoond (via het bloed) tekort hebt. Dan mag je er zelfs elke dag eentje van nemen, maar nu is het inderdaad om de andere dag. En dat kan samen met de multi - geen probleem.
Kom je in voorjaar/zomer regelmatig in de zon - ook zonder zonnecreme, dan gebruik je beter helemaal geen vit D of hoogstens 1000 IE per dag.

De sports-multi bevat 7 mg ijzer en dat is veel teveel, in een multi voor mannen hoort geen extra ijzer te zitten. Niet erg voor een paar maanden, maar niet gezond om langdurig te nemen. Voor de rest zijn deze tabletten heel goed qua samenstelling: ik hoop dat B&F snel met een ijzervrije multi voor mannen komt.

De 5000 IE vit D is al behoorlijk hoog gedoseerd, prima voor als je een aangetoond (via het bloed) tekort hebt. Dan mag je er zelfs elke dag eentje van nemen, maar nu is het inderdaad om de andere dag. En dat kan samen met de multi - geen probleem.
Kom je in voorjaar/zomer regelmatig in de zon - ook zonder zonnecreme, dan gebruik je beter helemaal geen vit D of hoogstens 1000 IE per dag.

Prima uitgelegd, niks aan toe te voegen. Een multi zonder ijzer is een leuk idee zal het eens doorgeven aan mijn collega die de producten samensteld:D

Niels

Als je dan nog niet tevreden bent, bah :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven