XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tijd geleden zat er bij mijn bestelling een sample van BioTech USA Nitro Pure Whey gold, nu zie ik op jullie website dat er meerdere producten van BioTech USA te koop zijn, maar de whey zit er niet tussen. Krijgen jullie deze nog binnen? Ik was namelijk erg tevreden met de smaak van het product. Alvast bedankt!

De sports-multi bevat 7 mg ijzer en dat is veel teveel, in een multi voor mannen hoort geen extra ijzer te zitten. Niet erg voor een paar maanden, maar niet gezond om langdurig te nemen. Voor de rest zijn deze tabletten heel goed qua samenstelling: ik hoop dat B&F snel met een ijzervrije multi voor mannen komt.

De 5000 IE vit D is al behoorlijk hoog gedoseerd, prima voor als je een aangetoond (via het bloed) tekort hebt. Dan mag je er zelfs elke dag eentje van nemen, maar nu is het inderdaad om de andere dag. En dat kan samen met de multi - geen probleem.
Kom je in voorjaar/zomer regelmatig in de zon - ook zonder zonnecreme, dan gebruik je beter helemaal geen vit D of hoogstens 1000 IE per dag.

Dus ik zou eventueel deze vit D3 als extra aanvulling op de sports-multi nemen?
Maar als ik met vit D3 al 100% van de aanbevolen hoeveelheid D3 krijg is dit dan wel goed?
En ook omdat jij zegt dat de 5000 IE hoog gedoseerd is, is dit dan niet slecht?

Maar als ik met vit D3 al 100% van de aanbevolen hoeveelheid D3 krijg is dit dan wel goed?

ik doe dat wel multi vit elke dag d3 om de dag kan is groot dat je nu een tekort hebt namelijk aangezien 80% van nederland dat heeft. adh is aanbevolen he sowieso wordt niet 100% opgenomen en zodra de zon regelmatig gaat schijnen stop ik met de extra d3

adh is en richtlijn maar voor iedereen anders je snapt ook wel dat een meisje die net 50 kilo weegt veel minder nodig heeft als een man van 100+ kilo maar dit kunnen ze niet op elk potjhe voor iedereen vermelden dus hebben ze een richtlijn aangegeven

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 18:45 ----------

Als je dan nog niet tevreden bent, bah :mad:

niet alleen dat hij blijft erop terugkomen

Nee, om de andere dag is ok in de winter /voorjaar met weinig zon. De dagelijks aanbevolen hoeveelheid van vitamine D is voor de meeste mensen veel te laag. Steeds meer onderzoeken en wetenschappers bevestigen dat.
In de zomer moet je wel opletten, maar dat heb ik al geschreven.

De enige reden die ik kan bedenken om ook in de winter geen extra vitamine D te nemen, is als je in de zomer echt heel veel onbeschermd (zonder zonnecreme) in de zon komt, dan heb je genoeg vit D in je lijf voor de hele winter.

Zo kun je het benaderen, maar wil je helemaal zeker zijn dat je geen tekort aan vitamine D hebt en de goede dosis slikt, dan moet je je bloed laten controleren. Dat is zeker aan te raden als je niet veel in de zon komt (onbeschermd wederom).

Oke dan wordt het dus de D3 extra bedankt allemaal.
Nu nog een vraag aan Body en Fitshop zelf.
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...-sportsnutrition/whey-perfection-cool-cassis/
Ik ben van plan de cool cassis te bestellen alleen die staat in de op=op is deze dan nog wel lang houdbaar aangezien me andere pot nog niet op is?

Alvast bedankt.

staat erbij tot wanneer hij houdbaar is en daarom in de op=op staat aangezien de pot nog dicht is kun je hem echt wel minimaal 2-3 maanden na die datum gebruiken alleen mogen ze hem niet meer verkopen.

Oke iedereen heel erg bedankt :)
Keuze eindelijk gemaakt:

Pot Whey Cool Cassis besteld ben erg benieuwd, heb nu Berry Blast staan.
En twee maanden multi-vitamines + vitamine D3 (top actie)

Zouden er misschien ook een paar extra samples bij mogen voor een trouwe klant?
Referentie: C817701

Alvast bedankt!

Wederom van de week mijn bestelling netjes en snel binnen gekregen. Thnks!

Een tijd geleden zat er bij mijn bestelling een sample van BioTech USA Nitro Pure Whey gold, nu zie ik op jullie website dat er meerdere producten van BioTech USA te koop zijn, maar de whey zit er niet tussen. Krijgen jullie deze nog binnen? Ik was namelijk erg tevreden met de smaak van het product. Alvast bedankt!

We krijgen de whey van biotech wel weer terug, precieze datum kan ik helaas niet geven. Zal dit dan morgen ook nog even navragen aan mijn collega van de inkoop;)

Oke iedereen heel erg bedankt :)
Keuze eindelijk gemaakt:

Pot Whey Cool Cassis besteld ben erg benieuwd, heb nu Berry Blast staan.
En twee maanden multi-vitamines + vitamine D3 (top actie)

Zouden er misschien ook een paar extra samples bij mogen voor een trouwe klant?
Referentie: C817701

Alvast bedankt!

Bedankt voor je bestelling, samples worden er bij gedaan:D

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 19:06 ----------

Wederom van de week mijn bestelling netjes en snel binnen gekregen. Thnks!

Top, goed om te horen! Veel plezier van je producten;)

Niels

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 19:09 ----------

Oke dan wordt het dus de D3 extra bedankt allemaal.
Nu nog een vraag aan Body en Fitshop zelf.
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...-sportsnutrition/whey-perfection-cool-cassis/
Ik ben van plan de cool cassis te bestellen alleen die staat in de op=op is deze dan nog wel lang houdbaar aangezien me andere pot nog niet op is?

Alvast bedankt.

De whey perfection cool cassis is houdbaar tot 07-2013, als je de pot goed afgesloten houd kan je het nog wel een maand extra gebruiken:)

Welke site is betrouwbaar om anabolen te kopen? graag advies wnt er zn er zo veel...

Schitterend, als je op de link klikt:

118gn4x.png

B&F, what are you hiding for us? :D

Vraagje, als ik train van 20:00-21:45 en ik pak na training amino zuren, na douche (kwartier later) whey en dan ga ik eigenlijk slapen. Maar voor het slapen pak ik altijd nog casseine shake maar doordat ik af en toe laat train kan het dus voorkomen dat ik in whey pak en 20 min later casseine. Heeft dit dan wel goed effect of werkt dit tegen elkaar?
Wat adviseren jullie?

Vraagje, als ik train van 20:00-21:45 en ik pak na training amino zuren, na douche (kwartier later) whey en dan ga ik eigenlijk slapen. Maar voor het slapen pak ik altijd nog casseine shake maar doordat ik af en toe laat train kan het dus voorkomen dat ik in whey pak en 20 min later casseine. Heeft dit dan wel goed effect of werkt dit tegen elkaar?
Wat adviseren jullie?

Ze zullen elkaar niet gaan tegenwerking, maar meer zo dat het zonde is van je eiwitpoeder. Zal dan ook amino's meteen na je training nemen en dan 30/20 min voordat je gaat slapen een shake caseine eiwit:)

Niels

Ze zullen elkaar niet gaan tegenwerking, maar meer zo dat het zonde is van je eiwitpoeder. Zal dan ook amino's meteen na je training nemen en dan 30/20 min voordat je gaat slapen een shake caseine eiwit:)

Niels

Oke dus geen whey shake meer na de training als ik laat train maar gewoon kwartier na mijn training een caseine eiwit shake en dan half uur later slapen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven