Oke dus geen whey shake meer na de training als ik laat train maar gewoon kwartier na mijn training een caseine eiwit shake en dan half uur later slapen?
Klopt helemaal

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke dus geen whey shake meer na de training als ik laat train maar gewoon kwartier na mijn training een caseine eiwit shake en dan half uur later slapen?

Even een vraag... wat is de houdbaarheid van dexaprine ? Ik heb namelijk een potje gekregen van een vriend maar die heb ik zeker 4 maanden niet gebruikt. En de cijfers op het potje zelf is niet leesbaar meer.

Ergens 2015 uit mijn hoofd. De datum is dus nog wel goed![]()
Jaa die is nog zeker goed.
Nog een andere vraag:
vanochtend had ik een half pil dexaprine genomen en het ging heel goed, maar vanmiddag rond 15uur had ik een cafeïne pil genomen van b&f en aan het eind van training voelde ik me heel misselijk komt het denk je door de combinatie?

Zaterdag whey perfection en magnificent binnengekregen, vandaag voor t eerst op. Smaak van magnificent is erg goed, die van de whey is voor een whey prima (banaan). Ben benieuwd wat de resultaten zijn als het een beetje aanslaat, vraag me af of het veel verschil in krachttoename geeft aangezien ik de laatste 2-3 weken al veel vooruitgang boek sinds de creatine zn werk doet, maar ik ga het zien :-)

Goedemorgen B&F,
Welke probiotica raden jullie aan uit jullie assortiment van verschillende probiotica?
alvast bedankt,
Dave
Hey,
Ik zag Z Core PM van MusclePharm staan maar ik kan ze niet bestellen?
Grtz

Uit onderzoeken die ik kan terugvinden blijkt dat een extra supplementatie van omega 6 en 9 niet nodig is. Dit omdat dit voldoende in onze westerse voeding zit.
Nu hebben alle grote merken hier wel een variant van (zoals jullie: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...ren/body-fit-sportsnutrition/omega-369-sport/)
Waarom zou omega 3-6-9 beter zijn dan omega 3 (visolie) en dan doel ik niet alleen op het kostenplaatje.

Uit onderzoeken die ik kan terugvinden blijkt dat een extra supplementatie van omega 6 en 9 niet nodig is. Dit omdat dit voldoende in onze westerse voeding zit.
Nu hebben alle grote merken hier wel een variant van (zoals jullie: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...ren/body-fit-sportsnutrition/omega-369-sport/)
Waarom zou omega 3-6-9 beter zijn dan omega 3 (visolie) en dan doel ik niet alleen op het kostenplaatje.

Hangt een beetje ervan af hoe je voeding is. Als je low fat eet kreeg je dus ook niet veel van die 6 & 9 binnen![]()

Hangt een beetje ervan af hoe je voeding is. Als je low fat eet kreeg je dus ook niet veel van die 6 & 9 binnen![]()
Inderdaad. En de GLA wat erin zit zou je BAT (brown adipose tissue) stimuleren. Wat dus extra kcal verbrand.

Omega 3-6-9 is natuurlijk completer dan alleen de omega 3, het verschil zit dan natuurlijk ook in de omega 6 en omega 9. De omega 6 bevat linolzuur en GLA, omega 9 is een onverzadigd vetzuur ( dit word gehaald uit onder andere olijfolie)
Het verschil is dan ook wel duidelijk tussen deze 2 producten, of je het nodig vind om omega 3-6-9 te gebruiken is natuurlijk totaal aan jou
Niels