MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top service, vd week bestelling gedaan, post nl had een foutje gemaakt, BnF gebeld en toen een nieuwe op de post gedaan :) en vandaag binnen gehad, zeer tevreden over de service, kwaliteit is super en voor de prijs hoef je het natuurlijk ook niet te laten :D

Wordt het geen tijd dat jullie iets aan die zakken met oats gaan doen? Ik heb wel vaker dat zo een zak knapt en me hele doos ermee vol ligt :roflol:, vandaag ook weer. Verder altijd top service overigens, op dat oats minpuntje na:D
We hebben zo'n grote voorraad oats staan, dat deze eerst op moeten. UIteraard ligt de planning voor de volgende batch al, mooie Body&Fit vouchers.
Top service, vd week bestelling gedaan, post nl had een foutje gemaakt, BnF gebeld en toen een nieuwe op de post gedaan :) en vandaag binnen gehad, zeer tevreden over de service, kwaliteit is super en voor de prijs hoef je het natuurlijk ook niet te laten :D
Super, graag gedaan. Altijd goed om te horen! :)

Ralf

Ralf,

Ben bezig met een bestelling te plaatsen en zat even te kijken. In de sports multi zit 5000IU D3 (deze heb ik) heb ik dan iets aan de D3 los of is dit precies hetzelfde? (lijkt me niet toch :rolleyes:)

Thnx alvast! :D

Ralf,

Ben bezig met een bestelling te plaatsen en zat even te kijken. In de sports multi zit 5000IU D3 (deze heb ik) heb ik dan iets aan de D3 los of is dit precies hetzelfde? (lijkt me niet toch :rolleyes:)

Thnx alvast! :D

Sports multi van B&F? Ik zie daar 5 mcg staan. (is niet hetzelfde als 5000 IE).

Laatst bewerkt:
Hey, krijgen jullie nog die sportbroeken binnen?
Wil ze nml weer graag als kado kunen aanvinken!!

Vitamine D3, cholecalciferol (D3) 5μg 100%

Dat is niet hetzelfde als 5000 IE, maar veel minder. Om de twee a drie dagen vit D slikken tot het zomer wordt, kan daar nog makkelijk bij. Tenzij je in de zomer altijd erg veel (onbeschermd) in de zon bent geweest, dan zou het een beetje veel kunnen worden. Anders no problemo.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 20:22 ----------

5 mcg vit D = 200 eenheden

Dat is niet hetzelfde als 5000 IE, maar veel minder. Om de twee a drie dagen vit D slikken tot het zomer wordt, kan daar nog makkelijk bij. Tenzij je in de zomer altijd erg veel (onbeschermd) in de zon bent geweest, dan zou het een beetje veel kunnen worden. Anders no problemo.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 20:22 ----------

5 mcg vit D = 200 eenheden

Ok, thnx voor de uitleg :) !

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 20:51 ----------

Kleine bestelling tussendoor! Kan niet wachten tot me repen weer binnen zijn :D
Uw referentienummer is: C820398

Kijk even bij opmerkingen!

Laatst bewerkt:
Wordt het geen tijd dat jullie iets aan die zakken met oats gaan doen? Ik heb wel vaker dat zo een zak knapt en me hele doos ermee vol ligt :roflol:, vandaag ook weer. Verder altijd top service overigens, op dat oats minpuntje na:D

Heb gisteren 8 kilo besteld, moet morgen binnenkomen volgens mijnpakket. Is mij nooit overkomen, misschien ben ik deze keer de sjaak :roflol: ik laat het jullie weten.

Ok, thnx voor de uitleg :) !

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 20:51 ----------

Kleine bestelling tussendoor! Kan niet wachten tot me repen weer binnen zijn :D
Uw referentienummer is: C820398

Kijk even bij opmerkingen!
Toevallig heb ik avonddienst, dus deze is verwerkt. Moet goed komen, bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :thumbs:
Heb gisteren 8 kilo besteld, moet morgen binnenkomen volgens mijnpakket. Is mij nooit overkomen, misschien ben ik deze keer de sjaak :roflol: ik laat het jullie weten.
Ik ben benieuwd, laat het ons maar weten! :)

Ralf

Op advies van een van jullie medewerkers Dexaprine besteld.
Ben beniewd of het een beetje aanslaat. ;)

Bestelling afgerond, volgende dag al binnen! Top Service en Top Producten!! ;)

Jongens ...

Hoe komt het dat wanneer ik in het weekend bestel, het telkens misloopt? :p
Ik bestel door de week en hoppa, de dag erna is het er. Ik bestel in het weekend en er loopt iets mis.

Kunnen jullie eens checken? C814132
Ik heb 2 Track & Trace linkjes gekregen, maar beide werken niet.

Is hier al meer informatie over?

Heb het meteen voor je nagevraagd en helaas komt dit product de komende tijd niet meer terug.

Jongens ...

Hoe komt het dat wanneer ik in het weekend bestel, het telkens misloopt? :p
Ik bestel door de week en hoppa, de dag erna is het er. Ik bestel in het weekend en er loopt iets mis.

Kunnen jullie eens checken? C814132
Ik heb 2 Track & Trace linkjes gekregen, maar beide werken niet.

Heb met Postnl gebeld en blijkbaar is het allemaal wel goed gegaan, terwijl het 4 dagen geleden is dat we het pakket hebben afgeleverd aan Postnl. Je heb je pakket in ieder geval vandaag dan in huis;)

Niels

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 08:17 ----------

Op advies van een van jullie medewerkers Dexaprine besteld.
Ben beniewd of het een beetje aanslaat. ;)

Bedankt voor je bestelling, dexaprine is de burner die het meest verkocht word in Amerika en Europa. Buiten dat om krijgen we er erg veel goede reacties op:)

Bestelling afgerond, volgende dag al binnen! Top Service en Top Producten!! ;)

Bedankt voor je positieve feedback:D

Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week woensdag bestelling geplaats, betaald met paypal dus is onmiddelijk aangekomen. Maar aangezien ik niet thuis kon zijn door de dag gekozen voor Kiala (in belgië) En nu zijn er al 7 dagen voorbij en heb nog steeds geen mail aangekregen dat het vertrokken is bij B&F of dat het er al zou liggen op kiala punt of niet. Kan iemand aub eens nakijken of er misschien iets fout is gegaan?
ReferentienummerC808529

Ik heb vorige week woensdag bestelling geplaats, betaald met paypal dus is onmiddelijk aangekomen. Maar aangezien ik niet thuis kon zijn door de dag gekozen voor Kiala (in belgië) En nu zijn er al 7 dagen voorbij en heb nog steeds geen mail aangekregen dat het vertrokken is bij B&F of dat het er al zou liggen op kiala punt of niet. Kan iemand aub eens nakijken of er misschien iets fout is gegaan?
ReferentienummerC808529

Stuur je een pm'tje;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven