BOTS
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben zo'n grote voorraad oats staan, dat deze eerst op moeten. UIteraard ligt de planning voor de volgende batch al, mooie Body&Fit vouchers.Wordt het geen tijd dat jullie iets aan die zakken met oats gaan doen? Ik heb wel vaker dat zo een zak knapt en me hele doos ermee vol ligt, vandaag ook weer. Verder altijd top service overigens, op dat oats minpuntje na
![]()
Super, graag gedaan. Altijd goed om te horen!Top service, vd week bestelling gedaan, post nl had een foutje gemaakt, BnF gebeld en toen een nieuwe op de post gedaanen vandaag binnen gehad, zeer tevreden over de service, kwaliteit is super en voor de prijs hoef je het natuurlijk ook niet te laten
![]()

Ralf,
Ben bezig met een bestelling te plaatsen en zat even te kijken. In de sports multi zit 5000IU D3 (deze heb ik) heb ik dan iets aan de D3 los of is dit precies hetzelfde? (lijkt me niet toch)
Thnx alvast!![]()
De sportbroeken zijn weer binnen. Helaas gaan ze op korte termijn niet als optie bij de cadeaus. Wellicht in de toekomstHey, krijgen jullie nog die sportbroeken binnen?
Wil ze nml weer graag als kado kunen aanvinken!!

Dat is niet hetzelfde als 5000 IE, maar veel minder. Om de twee a drie dagen vit D slikken tot het zomer wordt, kan daar nog makkelijk bij. Tenzij je in de zomer altijd erg veel (onbeschermd) in de zon bent geweest, dan zou het een beetje veel kunnen worden. Anders no problemo.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 20:22 ----------
5 mcg vit D = 200 eenheden
!
Wordt het geen tijd dat jullie iets aan die zakken met oats gaan doen? Ik heb wel vaker dat zo een zak knapt en me hele doos ermee vol ligt, vandaag ook weer. Verder altijd top service overigens, op dat oats minpuntje na
![]()
ik laat het jullie weten.Toevallig heb ik avonddienst, dus deze is verwerkt. Moet goed komen, bedankt voor je bestelling. Morgen in huisOk, thnx voor de uitleg!
---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 20:51 ----------
Kleine bestelling tussendoor! Kan niet wachten tot me repen weer binnen zijn
Uw referentienummer is: C820398
Kijk even bij opmerkingen!
Ik ben benieuwd, laat het ons maar weten!Heb gisteren 8 kilo besteld, moet morgen binnenkomen volgens mijnpakket. Is mij nooit overkomen, misschien ben ik deze keer de sjaakik laat het jullie weten.

We krijgen de whey van biotech wel weer terug, precieze datum kan ik helaas niet geven. Zal dit dan morgen ook nog even navragen aan mijn collega van de inkoop![]()
Jongens ...
Hoe komt het dat wanneer ik in het weekend bestel, het telkens misloopt?
Ik bestel door de week en hoppa, de dag erna is het er. Ik bestel in het weekend en er loopt iets mis.
Kunnen jullie eens checken? C814132
Ik heb 2 Track & Trace linkjes gekregen, maar beide werken niet.

Op advies van een van jullie medewerkers Dexaprine besteld.
Ben beniewd of het een beetje aanslaat.![]()

Bestelling afgerond, volgende dag al binnen! Top Service en Top Producten!!![]()

Ik heb vorige week woensdag bestelling geplaats, betaald met paypal dus is onmiddelijk aangekomen. Maar aangezien ik niet thuis kon zijn door de dag gekozen voor Kiala (in belgië) En nu zijn er al 7 dagen voorbij en heb nog steeds geen mail aangekregen dat het vertrokken is bij B&F of dat het er al zou liggen op kiala punt of niet. Kan iemand aub eens nakijken of er misschien iets fout is gegaan?
ReferentienummerC808529