Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
WTF!!!! Ongekend, ik kom zeker langs!! Helemaal te gek dit :)

Brace yourself 3 april Ronnie Coleman pics are coming op facebook/dbb.

Ben er zelf niet bij.

Bodyenfit ik heb gister een bestelling binnen gekregen, maar de gratis vitamine D3 zaten er niet bij, op? of vergeten...

Om 19:00 besteld, volgende dag in huis. TOP!
Edit: Strong first post

Top Ralf, en ook ik kan begrijpen dat er met deze drukte wel is wat fout gaat, dus geen probleem. Ga zo door!

Om 19:00 besteld, volgende dag in huis. TOP!
Edit: Strong first post
Graag gedaan! :) Jij ook bedankt voor je bestelling!
Top Ralf, en ook ik kan begrijpen dat er met deze drukte wel is wat fout gaat, dus geen probleem. Ga zo door!
Graag gedaan! :)
Verwachten jullie veel mensen? Is het verstandig om wat eerder te komen?
Ik durf het niet aan te geven hoeveel mensen wij verwachten. Het is inderdaad voor ons ook de eerste keer dat we zoiets mogen organiseren. Erg spannend en wordt erg leuk. In Heerenveen willen we graag een M&G erbij organiseren, dit is leuk. Hiervan komt ook nog een leuke actie op facebook.
Ronnie Coleman komt, ik denk dat het wel druk wordt haha.. Sowieso al die BB'ers etc nemen nogal wat plek in :cool:
Hahaha, ja inderdaad! Gewoon op tijd erbij zijn! :)

Ralf

Graag gedaan! :) Jij ook bedankt voor je bestelling!

Graag gedaan! :)

Ik durf het niet aan te geven hoeveel mensen wij verwachten. Het is inderdaad voor ons ook de eerste keer dat we zoiets mogen organiseren. Erg spannend en wordt erg leuk. In Heerenveen willen we graag een M&G erbij organiseren, dit is leuk. Hiervan komt ook nog een leuke actie op facebook.

Hahaha, ja inderdaad! Gewoon op tijd erbij zijn! :)

Ralf

hahaha, ok top ik kom wel ruim op tijd!! Wil het liefst vooraan in de rij staan natuurlijk :)
Die meet & greet klinkt ook tof, ik zal mijn facebook in de gaten blijven houden vandaag!!

hahaha, ok top ik kom wel ruim op tijd!! Wil het liefst vooraan in de rij staan natuurlijk :)
Die meet & greet klinkt ook tof, ik zal mijn facebook in de gaten blijven houden vandaag!!
Komt goed. Zodra ik meer weet, komt het hier ook !:)

Ralf

Een vraagje: Op mijn Now Foods Omega-3 en lijnzaadolie staat: koel (maar niet in de koelkast) bewaren.
Nu heb ik Now Foods zelf al eens daarover gemaild, en die zeiden dat het gewoon in de koelkast bewaard kan worden. Maar op de verpakking staat dus wat totaal anders...
Ik zou het zelf in de koelkast willen bewaren omdat ik vermoed dat deze producten op die manier beter bewaard blijven. Wat raden jullie mensen meestal aan?

Grtz,

Bryce

Roze shakebeker zat niet bij de bestelling. Mijn vrouw vindt dit niet leuk :) Als ze uitverkocht zijn begrijp ik dit wel. C818591

Super actie mannen coleman binnenhalen super zo zie je maar weer de grootste in Supps haalt ook de grootste legende aller tijde binnen !!

Een vraagje: Op mijn Now Foods Omega-3 en lijnzaadolie staat: koel (maar niet in de koelkast) bewaren.
Nu heb ik Now Foods zelf al eens daarover gemaild, en die zeiden dat het gewoon in de koelkast bewaard kan worden. Maar op de verpakking staat dus wat totaal anders...
Ik zou het zelf in de koelkast willen bewaren omdat ik vermoed dat deze producten op die manier beter bewaard blijven. Wat raden jullie mensen meestal aan?

Grtz,

Bryce

Wat dacht je van in de gangkast of de schuur? Koel en donker :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven