Drenth
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTF!!!! Ongekend, ik kom zeker langs!! Helemaal te gek dit![]()

Haha, jazeker!Brace yourself 3 april Ronnie Coleman pics are coming op facebook/dbb.
Ben er zelf niet bij.
Word een hele mooie ochtend.

Wil je mij jouw referentienummer per email even zenden? Dan zorg ik dat het nog even voor jein orde gemaakt wordt.Bodyenfit ik heb gister een bestelling binnen gekregen, maar de gratis vitamine D3 zaten er niet bij, op? of vergeten...
Verwachten jullie veel mensen? Is het verstandig om wat eerder te komen?

Graag gedaan!Om 19:00 besteld, volgende dag in huis. TOP!
Edit: Strong first post
Jij ook bedankt voor je bestelling!Graag gedaan!Top Ralf, en ook ik kan begrijpen dat er met deze drukte wel is wat fout gaat, dus geen probleem. Ga zo door!

Ik durf het niet aan te geven hoeveel mensen wij verwachten. Het is inderdaad voor ons ook de eerste keer dat we zoiets mogen organiseren. Erg spannend en wordt erg leuk. In Heerenveen willen we graag een M&G erbij organiseren, dit is leuk. Hiervan komt ook nog een leuke actie op facebook.Verwachten jullie veel mensen? Is het verstandig om wat eerder te komen?
Hahaha, ja inderdaad! Gewoon op tijd erbij zijn!Ronnie Coleman komt, ik denk dat het wel druk wordt haha.. Sowieso al die BB'ers etc nemen nogal wat plek in![]()

Graag gedaan!Jij ook bedankt voor je bestelling!
Graag gedaan!
Ik durf het niet aan te geven hoeveel mensen wij verwachten. Het is inderdaad voor ons ook de eerste keer dat we zoiets mogen organiseren. Erg spannend en wordt erg leuk. In Heerenveen willen we graag een M&G erbij organiseren, dit is leuk. Hiervan komt ook nog een leuke actie op facebook.
Hahaha, ja inderdaad! Gewoon op tijd erbij zijn!
Ralf

G In Heerenveen willen we graag een M&G erbij organiseren, dit is leuk. Hiervan komt ook nog een leuke actie op facebook.
Ralf

Komt goed. Zodra ik meer weet, komt het hier ook !hahaha, ok top ik kom wel ruim op tijd!! Wil het liefst vooraan in de rij staan natuurlijk
Die meet & greet klinkt ook tof, ik zal mijn facebook in de gaten blijven houden vandaag!!

Een vraagje: Op mijn Now Foods Omega-3 en lijnzaadolie staat: koel (maar niet in de koelkast) bewaren.
Nu heb ik Now Foods zelf al eens daarover gemaild, en die zeiden dat het gewoon in de koelkast bewaard kan worden. Maar op de verpakking staat dus wat totaal anders...
Ik zou het zelf in de koelkast willen bewaren omdat ik vermoed dat deze producten op die manier beter bewaard blijven. Wat raden jullie mensen meestal aan?
Grtz,
Bryce

Wat dacht je van in de gangkast of de schuur? Koel en donker![]()