XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor Limburg zijn Amersfoort en Zwolle niet echt zuidelijk...:D

In de zomer heb ik geen mogelijkheid om het op 18 graden te bewaren...
Kan de koelkast dan, ondanks dat er op de potjes staat " koel (maar niet in de koelkast bewaren)" ?
Haha nee. Ik moest het even navragen, maar in de koelkast is ook geen probleem. :)
Zojuist voor mijn doen een redelijk grote bestelling geplaatst, 1 minuut later al verzonden :eek:

Nog 1 vraagje omtrent de vitamine D3 5000 IU die ik als cadeau heb geselecteerd. Maakt het (nu hopelijk het mooiere weer in aantocht is) ook nog iets uit qua dosering van vitamine D? Ik heb tot nu toe de 2000 IU variant van Now Foods geprobeerd maar hier weinig van gemerkt, vandaar dat ik gekozen heb voor de 5000 IU van B&F zelf. Ik neem dan 1 capsule om de dag, maar kan dit kwaad nu het straks ook mooier weer wordt in verband met blootstelling aan de zon?

Alvast bedankt :)
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! De d3 raden wij aan om ééns per 2/3 dagen in te nemen. Persoonlijk vind ik 5000iu per dag iets te veel van het goede.
Haha, die grap maakte ik ook al. Ik zei, misschien een idee om de Whey Perfection shake klaar te maken en één van hem. Moet hij raden welke van de RCS is haha :P
Net dexaprine besteld, hopelijk stopt dit echt het hongergevoel een beetje om zo het cutten wat te vergemakkelijken...:-)
Dexaprine gata je hierbij zeker helpen! Morgen in huis! :)

Ralf

Haha das 'n goeie

eer dat hier de zon schijnt is je 2 maanden voorraad op :trollface:

je kunt altijd ivm mooi weer om de 3 of 4 dagen doen ;)

Haha die kans is inderdaad groot, mocht het al mooi weer worden dan is het prima mogelijk om de frequentie van inname iets naar beneden bij te schroeven.

Ja, kan kwaad. Als je je bloed niet hebt laten nakijken op vit D, moet je 's zomers voor de veiligheid niet hoger gaan dan 1000-2000.
Als je onbeschermd in de zon komt (zonder zonnecreme) slik je zelfs beter helemaal geen vitamine D in de zomer.

Bedankt voor je reactie, ik was van plan om deze 2 maand verpakking nog te gebruiken (5000 IU om de dag) en daarna in de zomer te stoppen in verband met het betere weer. Mede omdat ik tot nu toe weinig voordelen merk van 2000 IU per dag lijkt me dit weinig problemen op te leveren.

Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! De d3 raden wij aan om ééns per 2/3 dagen in te nemen. Persoonlijk vind ik 5000iu per dag iets te veel van het goede.

Ralf

Bedankt Ralf, om de dag lijkt mij dan in eerste instantie prima. Mocht het al erg mooi weer worden dan hanteer ik gewoon 5000 IU om de 3-4 dagen.

Bedankt voor je reactie, ik was van plan om deze 2 maand verpakking nog te gebruiken (5000 IU om de dag) en daarna in de zomer te stoppen in verband met het betere weer. Mede omdat ik tot nu toe weinig voordelen merk van 2000 IU per dag lijkt me dit weinig problemen op te leveren.

Voordelen in welke zin verwacht je dan? Vitamine D slik je vooral preventief. Tenzij je een hopeloos vit D gebrek hebt, zullen de meeste mensen niets "voelen" van extra vit D.

Ik bestelde al vaker bij B&F, maar toen ik daarnet een verzending plaatste, zag ik dat er plotseling 12,5 EUR aan verzendingskosten via rembours bijkomen? (wonend in België) Vroeger, zelfs tot op 2 weken geleden, werd daarvoor telkens 5 EUR aangerekend, kan iemand van B&F dit verklaren? Het betreft een bestelling boven de 100 EUR. Mvg

8 zakken havermout en niets gescheurd :)

Haha die kans is inderdaad groot, mocht het al mooi weer worden dan is het prima mogelijk om de frequentie van inname iets naar beneden bij te schroeven.

Bedankt Ralf, om de dag lijkt mij dan in eerste instantie prima. Mocht het al erg mooi weer worden dan hanteer ik gewoon 5000 IU om de 3-4 dagen.

Perfect !

Ik bestelde al vaker bij B&F, maar toen ik daarnet een verzending plaatste, zag ik dat er plotseling 12,5 EUR aan verzendingskosten via rembours bijkomen? (wonend in België) Vroeger, zelfs tot op 2 weken geleden, werd daarvoor telkens 5 EUR aangerekend, kan iemand van B&F dit verklaren? Het betreft een bestelling boven de 100 EUR. Mvg

Klopt, de verzendkosten onder rembours zijn helaas door post nl omhoog gegaan:(

8 zakken havermout en niets gescheurd :)

Goed om te horen !:)

Net mijn unieke vraag ingevuld bij de FB actie, spannend! :cool:

Vandaag bestelling aangekregen. Gisteren even voor 22u bestelt en vandaag aangekomen in België wederom een prachtservice. De inpakker was echter wel de gratis D3 vitamines vergeten in te pakken, maar werd goed gecompenseerd met 3 staaltjes whey perfection. :D

ik wilde afslank eiwit bestellen maar ik vroeg me iets af hoe is dit mogelijk?
2000 Gram (71 Shakes)
1000 Gram (32 shakes)

volgens mij is het dubbele van 32 64 en de helft van 71 is 35,5 (dus 35 of 36)

Gaaf die actie! Komt hij naar nl voor alleen een meet en greet?

ik wilde afslank eiwit bestellen maar ik vroeg me iets af hoe is dit mogelijk?
2000 Gram (71 Shakes)
1000 Gram (32 shakes)

Ik zal het morgen gelijk even doorgeven aan m'n collega. Dan passen we het gelijk aan. Thanx voor het melden !:)

volgens mij is het dubbele van 32 64 en de helft van 71 is 35,5 (dus 35 of 36)

Gaaf die actie! Komt hij naar nl voor alleen een meet en greet?

Ronnie gaat een promotietour doen door het Nederland. Hij wil graag zijn merk populairder maken en gaat in een aantal landen bij de grootste suppliers langs en vroeg of wij mee wilden organiseren. UIteraard! :) Daarnaast zal hij waarschijnlijk in Europa blijven voor Fibo één/twee weken later.

Ralf

Laatst bewerkt:
Weer even bestelling gedaan, mochten jullie samples te veel hebben....: C823298 ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven