AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond laat besteld en pakketje net ontvangen! TOP :D

hahaha, ok top ik kom wel ruim op tijd!! Wil het liefst vooraan in de rij staan natuurlijk :)
Die meet & greet klinkt ook tof, ik zal mijn facebook in de gaten blijven houden vandaag!!
Top, doe dat!
Een vraagje: Op mijn Now Foods Omega-3 en lijnzaadolie staat: koel (maar niet in de koelkast) bewaren.
Nu heb ik Now Foods zelf al eens daarover gemaild, en die zeiden dat het gewoon in de koelkast bewaard kan worden. Maar op de verpakking staat dus wat totaal anders...
Ik zou het zelf in de koelkast willen bewaren omdat ik vermoed dat deze producten op die manier beter bewaard blijven. Wat raden jullie mensen meestal aan?

Grtz,

Bryce
Wij bewaren het hier zelf op 18 graden zo uit mijn hoofd. Dit kan je eventueel ook doen.
Bedankt voor je review! :)
Roze shakebeker zat niet bij de bestelling. Mijn vrouw vindt dit niet leuk :) Als ze uitverkocht zijn begrijp ik dit wel. C818591
Dat inderdaad vervelend, zend ik je even na! :)

Ralf
Mooie actie. Jammer dat er niet een bodyenfitshop in het zuiden van het land te vinden is.
We zitten in Amersfoort en Zwolle, al redelijk zuidelijk. Zeker als je uit het noorden komt haha :D

Ralf

Laatst bewerkt:
Nu coleman aan de whey perfection krijgen !!

Wij bewaren het hier zelf op 18 graden zo uit mijn hoofd. Dit kan je eventueel ook doen.

We zitten in Amersfoort en Zwolle, al redelijk zuidelijk. Zeker als je uit het noorden komt haha :D

Ralf

Voor Limburg zijn Amersfoort en Zwolle niet echt zuidelijk...:D

In de zomer heb ik geen mogelijkheid om het op 18 graden te bewaren...
Kan de koelkast dan, ondanks dat er op de potjes staat " koel (maar niet in de koelkast bewaren)" ?

Zojuist voor mijn doen een redelijk grote bestelling geplaatst, 1 minuut later al verzonden :eek:

Nog 1 vraagje omtrent de vitamine D3 5000 IU die ik als cadeau heb geselecteerd. Maakt het (nu hopelijk het mooiere weer in aantocht is) ook nog iets uit qua dosering van vitamine D? Ik heb tot nu toe de 2000 IU variant van Now Foods geprobeerd maar hier weinig van gemerkt, vandaar dat ik gekozen heb voor de 5000 IU van B&F zelf. Ik neem dan 1 capsule om de dag, maar kan dit kwaad nu het straks ook mooier weer wordt in verband met blootstelling aan de zon?

Alvast bedankt :)

In de zomer heb ik geen mogelijkheid om het op 18 graden te bewaren...
Kan de koelkast dan, ondanks dat er op de potjes staat " koel (maar niet in de koelkast bewaren)" ?

in een kastje in het donker is het echt wel 18 graden hoor. Het is Nederland wordt hier echt geen 40 graden
doe er aluminium folie omheen en klaar die niet zo moeilijk doen

Zojuist voor mijn doen een redelijk grote bestelling geplaatst, 1 minuut later al verzonden :eek:

Nog 1 vraagje omtrent de vitamine D3 5000 IU die ik als cadeau heb geselecteerd. Maakt het (nu hopelijk het mooiere weer in aantocht is) ook nog iets uit qua dosering van vitamine D? Ik heb tot nu toe de 2000 IU variant van Now Foods geprobeerd maar hier weinig van gemerkt, vandaar dat ik gekozen heb voor de 5000 IU van B&F zelf. Ik neem dan 1 capsule om de dag, maar kan dit kwaad nu het straks ook mooier weer wordt in verband met blootstelling aan de zon?

eer dat hier de zon schijnt is je 2 maanden voorraad op :trollface:

je kunt altijd ivm mooi weer om de 3 of 4 dagen doen ;)

Ja, kan kwaad. Als je je bloed niet hebt laten nakijken op vit D, moet je 's zomers voor de veiligheid niet hoger gaan dan 1000-2000.
Als je onbeschermd in de zon komt (zonder zonnecreme) slik je zelfs beter helemaal geen vitamine D in de zomer.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 15:53 ----------

in een kastje in het donker is het echt wel 18 graden hoor. Het is Nederland wordt hier echt geen 40 graden
doe er aluminium folie omheen en klaar die niet zo moeilijk doen

:rolleyes:

Als het buiten 25 graden is, komt ook in een donker kastje de temperatuur boven de 18 graden.
Vandaar mijn vraag aan B&F of de visolie softgels ook in de koelkast mogen.

Ja, kan kwaad. Als je je bloed niet hebt laten nakijken op vit D, moet je 's zomers voor de veiligheid niet hoger gaan dan 1000-2000.
Als je onbeschermd in de zon komt (zonder zonnecreme) slik je zelfs beter helemaal geen vitamine D in de zomer.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 15:53 ----------

:rolleyes:

Als het buiten 25 graden is, komt ook in een donker kastje de temperatuur boven de 18 graden.
Vandaar mijn vraag aan B&F of de visolie softgels ook in de koelkast mogen.

vandaar de folie eromheen en als het buiten 25 graden is is het in huis meestal 22-23 graden en in een kastje dus onder de 20. niet zo moeilijk doen mijn olie caps stonden vaak op het aanrecht in de zon ik leef nog

vandaar de folie eromheen en als het buiten 25 graden is is het in huis meestal 22-23 graden en in een kastje dus onder de 20. niet zo moeilijk doen mijn olie caps stonden vaak op het aanrecht in de zon ik leef nog

Yeah right, op het aanrecht in de zon, olie....voor je gezondheid hoef je het dan echt niet meer te slikken.

Net dexaprine besteld, hopelijk stopt dit echt het hongergevoel een beetje om zo het cutten wat te vergemakkelijken...:-)

Goede service van B&F gehad, en de smoothie van Perfect Protein smaakte ziek goed!

Iemand tips voor het gebruik van Maltodextrine?

Supps van B&F zijn wat betreft smaak de nieuwe standaard. Kwaliteit is goed smaak is goed wat wil je nog meer. En voor die prijzen die ze hanteren is het gewoon leuk shoppen

Heh, zie net dat jullie ook in Zwolle zitten?
Waar ergens - Dan kom ik ooit eens langs om een bakkie te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven