pumpingiron1984
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken, morgen in huis!Weer even bestelling gedaan, mochten jullie samples te veel hebben....: C823298![]()

Jazeker, de Purple Wrath verwachten wij vandaag of morgen voorradigIk heb interesse in de purple wrath van controlled labs, maar zie dat die uitverkocht is... Komt die nog terug?
Zoek een pre/intraworkout sup zonder stims. Of is purple psyko of white blood een goed alternatief?
Zoek je een intra-workout dan is Purple Psyko inderdaad een goed alternatief, eventeel voor je training White Flood 
Mijn pakket is binnen bij kialapunt.
Ga er straks om
paar nieuwe dingen die ik nooit geprobeerd heb, laat zeker nog iets weten.
creapure creatine( mss jaar geleden dat ik crea gebruikt heb )

creapure creatine( mss jaar geleden dat ik crea gebruikt heb )
perfection bars witte chocolade ( de 2 andere smaken had ik al geprobeerd dus nu deze)
alpha muscle ( nog nooit test booster of iets zoals dit gebruikt dus afwachten...)
dus allemaal nieuwe smaken en producten![]()
! Die perfection bars zijn lekker he hahah 
Ik zoek een proteïne shake die zowel snelle als langzame eiwitten heeft. Ik heb jullie Perfect Protein bekeken en zag dat deze 20 procent Micellar Casein heeft en dus 80 % whey. Hebben jullie ook een shake die ongeveer 60 procent snelle eiwitten en 40 procent langzame eiwitten bevat?
Bedankt voor je bestelling. Ben benieuwd!Mijn pakket is binnen bij kialapunt.
Ga er straks om
paar nieuwe dingen die ik nooit geprobeerd heb, laat zeker nog iets weten.
Succes met jouw producten.Het is echt een idee voor foto's, handtekening etc. In Heerenveen doen wij een M&G erbij.Ik verwacht ronnie coleman. Zal dit een aanwezigheid zijn vergelijkbaar met de Fibo ? Of toch meer het vraag en antwoord idee ?
Perfect Protein is inderdaad een goede keus. Door een toevoeging van 20% langzame eiwitten vertragen deze ook de opname van de snellere eiwitten, waardoor het meer time-released wordt. Afslank eiwit bevat volgens mij 60% langzaam en 40% snel.Ik zoek een proteïne shake die zowel snelle als langzame eiwitten heeft. Ik heb jullie Perfect Protein bekeken en zag dat deze 20 procent Micellar Casein heeft en dus 80 % whey. Hebben jullie ook een shake die ongeveer 60 procent snelle eiwitten en 40 procent langzame eiwitten bevat?
L-Carnitine doet geen wonderen, als je nog steeds te veel eet. Zul je altijd groeienBedankt voor je reactie Vanessa L!
Mijn doel is juist om wat meer vvm te kweken en aangezien ik een ectomorph ben moet ik juist veel eten. De L-Carnitine Tartrate verhoogd de vetverbranding en een klein laagje vet wil ik juist wel behouden, omdat ik hierdoor juist wat sneller spiermassa kan aanmaken. Ik denk het wat eiwitten betreft dus wel een goede keuze is maar vanwege die L-Carnitine Tartrate het toch niet de juiste keuze is voor mij.
Elke shake extra koolhydraten toevoegen is in dat geval verstandig 
Ja hoor, wij zijn in het weekend ook geopend!Is jullie vestiging ook op Zaterdag open Ralf?Ben in de buurt volgende maand, en wil graag eens een kijkje nemen.
Of moet (kan) ik ook een 1op1 afspraak maken?![]()
Je kan bij ons altijd binnen lopen tussen 10.30 en 18.00 uur op zaterdag.Het is echt een idee voor foto's, handtekening etc. In Heerenveen doen wij een M&G erbij.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Doe mee!
Oh dat is leuk! Neem ook eens zo'n shirt voor mij mee hahaSuper! Had vorig jaar een shirt van zijn website besteld om te laten signeren tijdens de fibo, kon toen helaas niet heen gaan. Mooi dat nu bij b&f kan
*Op de actiepagina, komt na invullen van dingen voor die westrijd het volgende te staan: Als u de volgende informatie ook invult kunnen wij u gerichter aanbiedingen toesturen!
Als ik die dingen invul en op verzenden klik gebeurt er verder niks?

Eeh, als jij je emailadres achterlaat wordt deze puur gebruikt voor nieuwsbrieven e.d. Je kan je wanneer deze eerste mail komt, je direct weer uitschrijven indien je dit wilt.Oh dat is leuk! Neem ook eens zo'n shirt voor mij mee hahaEeh, als jij je emailadres achterlaat wordt deze puur gebruikt voor nieuwsbrieven e.d. Je kan je wanneer deze eerste mail komt, je direct weer uitschrijven indien je dit wilt.
Ralf