MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb interesse in de purple wrath van controlled labs, maar zie dat die uitverkocht is... Komt die nog terug?

Zoek een pre/intraworkout sup zonder stims. Of is purple psyko of white blood een goed alternatief?

Weer even bestelling gedaan, mochten jullie samples te veel hebben....: C823298 ;)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken, morgen in huis! :)
Ik heb interesse in de purple wrath van controlled labs, maar zie dat die uitverkocht is... Komt die nog terug?

Zoek een pre/intraworkout sup zonder stims. Of is purple psyko of white blood een goed alternatief?
Jazeker, de Purple Wrath verwachten wij vandaag of morgen voorradig :) Zoek je een intra-workout dan is Purple Psyko inderdaad een goed alternatief, eventeel voor je training White Flood :)

Ralf

Mijn pakket is binnen bij kialapunt.
Ga er straks om :)
paar nieuwe dingen die ik nooit geprobeerd heb, laat zeker nog iets weten.

Ik verwacht ronnie coleman. Zal dit een aanwezigheid zijn vergelijkbaar met de Fibo ? Of toch meer het vraag en antwoord idee ?

creapure creatine( mss jaar geleden dat ik crea gebruikt heb )
perfection bars witte chocolade ( de 2 andere smaken had ik al geprobeerd dus nu deze)
alpha muscle ( nog nooit test booster of iets zoals dit gebruikt dus afwachten...)

dus allemaal nieuwe smaken en producten :)

creapure creatine( mss jaar geleden dat ik crea gebruikt heb )
perfection bars witte chocolade ( de 2 andere smaken had ik al geprobeerd dus nu deze)
alpha muscle ( nog nooit test booster of iets zoals dit gebruikt dus afwachten...)

dus allemaal nieuwe smaken en producten :)

Ok, net pakketje man :)! Die perfection bars zijn lekker he hahah :D

Ik zoek een proteïne shake die zowel snelle als langzame eiwitten heeft. Ik heb jullie Perfect Protein bekeken en zag dat deze 20 procent Micellar Casein heeft en dus 80 % whey. Hebben jullie ook een shake die ongeveer 60 procent snelle eiwitten en 40 procent langzame eiwitten bevat?

Ik zoek een proteïne shake die zowel snelle als langzame eiwitten heeft. Ik heb jullie Perfect Protein bekeken en zag dat deze 20 procent Micellar Casein heeft en dus 80 % whey. Hebben jullie ook een shake die ongeveer 60 procent snelle eiwitten en 40 procent langzame eiwitten bevat?

Volgens mij de afslankeiwit. Deze voldoet aan je vraag als ik me niet vergis

Bedankt voor je reactie Vanessa L!
Mijn doel is juist om wat meer vvm te kweken en aangezien ik een ectomorph ben moet ik juist veel eten. De L-Carnitine Tartrate verhoogd de vetverbranding en een klein laagje vet wil ik juist wel behouden, omdat ik hierdoor juist wat sneller spiermassa kan aanmaken. Ik denk het wat eiwitten betreft dus wel een goede keuze is maar vanwege die L-Carnitine Tartrate het toch niet de juiste keuze is voor mij.

He Ralf had gisteren een pm gestuurd deze is beantwoord door Niels maar de vraag was voor kou dus vandaar mijn vraag of je er even naar kunt kijken

Mijn pakket is binnen bij kialapunt.
Ga er straks om :)
paar nieuwe dingen die ik nooit geprobeerd heb, laat zeker nog iets weten.
Bedankt voor je bestelling. Ben benieuwd! :) Succes met jouw producten.
Ik verwacht ronnie coleman. Zal dit een aanwezigheid zijn vergelijkbaar met de Fibo ? Of toch meer het vraag en antwoord idee ?
Het is echt een idee voor foto's, handtekening etc. In Heerenveen doen wij een M&G erbij.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Doe mee!
Perfect Protein is inderdaad een goede keus. Door een toevoeging van 20% langzame eiwitten vertragen deze ook de opname van de snellere eiwitten, waardoor het meer time-released wordt. Afslank eiwit bevat volgens mij 60% langzaam en 40% snel.
Bedankt voor je reactie Vanessa L!
Mijn doel is juist om wat meer vvm te kweken en aangezien ik een ectomorph ben moet ik juist veel eten. De L-Carnitine Tartrate verhoogd de vetverbranding en een klein laagje vet wil ik juist wel behouden, omdat ik hierdoor juist wat sneller spiermassa kan aanmaken. Ik denk het wat eiwitten betreft dus wel een goede keuze is maar vanwege die L-Carnitine Tartrate het toch niet de juiste keuze is voor mij.
L-Carnitine doet geen wonderen, als je nog steeds te veel eet. Zul je altijd groeien :) Elke shake extra koolhydraten toevoegen is in dat geval verstandig :)

Ralf

Is jullie vestiging ook op Zaterdag open Ralf? :) Ben in de buurt volgende maand, en wil graag eens een kijkje nemen.

Of moet (kan) ik ook een 1op1 afspraak maken? :D

Is jullie vestiging ook op Zaterdag open Ralf? :) Ben in de buurt volgende maand, en wil graag eens een kijkje nemen.

Of moet (kan) ik ook een 1op1 afspraak maken? :D
Ja hoor, wij zijn in het weekend ook geopend! :) Je kan bij ons altijd binnen lopen tussen 10.30 en 18.00 uur op zaterdag.

Ralf

Het is echt een idee voor foto's, handtekening etc. In Heerenveen doen wij een M&G erbij.
Doe mee!

Super! Had vorig jaar een shirt van zijn website besteld om te laten signeren tijdens de fibo, kon toen helaas niet heen gaan. Mooi dat nu bij b&f kan

*Op de actiepagina, komt na invullen van dingen voor die westrijd het volgende te staan: Als u de volgende informatie ook invult kunnen wij u gerichter aanbiedingen toesturen!
Als ik die dingen invul en op verzenden klik gebeurt er verder niks?

Super! Had vorig jaar een shirt van zijn website besteld om te laten signeren tijdens de fibo, kon toen helaas niet heen gaan. Mooi dat nu bij b&f kan

*Op de actiepagina, komt na invullen van dingen voor die westrijd het volgende te staan: Als u de volgende informatie ook invult kunnen wij u gerichter aanbiedingen toesturen!
Als ik die dingen invul en op verzenden klik gebeurt er verder niks?
Oh dat is leuk! Neem ook eens zo'n shirt voor mij mee haha:D:D Eeh, als jij je emailadres achterlaat wordt deze puur gebruikt voor nieuwsbrieven e.d. Je kan je wanneer deze eerste mail komt, je direct weer uitschrijven indien je dit wilt.

Ralf

Na het lezen van de reviews heb ik toch besloten om voor de Perfect Protein te gaan, maar bedankt voor de reactie!
Zojuist mijn eerste bestelling bij body en fitshop gedaan:
Ultra fine oats 4000 gram
Perfect Protein 2000 gram
3 x Sports Multi
En daarbij een Perfect Protein Sachet en Shaker Pro.
Ben benieuwd, de artikelen zijn goed geprijst! Als de verzending goed gaat dan hebben jullie een nieuwe vaste klant aan mij.

Oh dat is leuk! Neem ook eens zo'n shirt voor mij mee haha:D:D Eeh, als jij je emailadres achterlaat wordt deze puur gebruikt voor nieuwsbrieven e.d. Je kan je wanneer deze eerste mail komt, je direct weer uitschrijven indien je dit wilt.

Ralf

haha had hier besteld, als je snel bent is misschien nog optijd binnen :p
http://www.bigroncoleman.com/store/internationalstore.html

ronnie2.png

De emmer Mass Perfection is er zo heerlijk doorheen gegaan dat ik er wel een 2e bij moest bestellen!
Ben ervan overtuigd dat mijn bestelling weer in goeie handen valt!
Ref. C823951

Heya B&F,

Dexaprine is binnen.
Had vanochtond een halve pil genomen en een uurtje later had ik het gevoel alsof ik net een marathon had gelopen.
Hartslag omhoog, gigantisch energiek, een geweldig effect.
Alleen nu heb ik me toch een dip, voel me zwak, suf, energieloos, en heb totaal geen energie meer, en lig zowat te slapen op het werk.

Dus gewoon v.a. morgen een hele pil slikken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven