AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie intro prijs, wat kunnen jullie mij vertellen over Perfect Protein?

Is een shake, verschillende smaken en zit in een grote witte pot.

Robin_Good_are_you_one_350o.jpg

Hallo Ralf of collega, welke testosteronbooster raden jullie momenteel aan, heb in het verleden wel tribulus en zo geprobeerd maar misschien hebben jullie een goede aanrader voor me (ben 35+)???

Helaas staat er in het systeem van Postnl dat je bestelling een dag vertraagd is, er staat bij dat het sorteerproces vertraagd is. Zijn weer lekker bezig, excuses hier dan ook voor!
Maakt niet uit hoor, kunnen jullie niets aan doen. Ben iig blij dat het pakketje niet bij iemand anders op de deurmat is terecht gekomen. :D

toch maar alvast een bestelling gedaan:P die taurine komt wel.
ref C824891.

nu er palatinose en taurine los is kun je zo goed als magnificent zelf maken:P wat ik dus doe laat een paar ingredienten weg die ik nutteloos vind of ik al binnenkrijg door andere supplementen

mooie intro prijs, wat kunnen jullie mij vertellen over Perfect Protein?

Is een shake, verschillende smaken en zit in een grote witte pot.

De Perfect Protein is een eiwitproduct met langzame en snelle eiwiten, daarom perfect om op elk moment van de dag in te nemen! De Perfect Protein is beschikbaar in 8 heerlijke smoothie smaken! Zelf vind ik de Tropical erg lekker:D

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 20:28 ----------

Hallo Ralf of collega, welke testosteronbooster raden jullie momenteel aan, heb in het verleden wel tribulus en zo geprobeerd maar misschien hebben jullie een goede aanrader voor me (ben 35+)???

Kill Bill, nog even een dagje afwachten en dan hebben wij een hele goede testosteronbooster in de aanbieding! Op dit moment ons best-verkochte Testo-booster! Deze gaat je zeker bevallen! :D Houdt de weekaanbiedingen in de gaten dus!

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 20:29 ----------

Maakt niet uit hoor, kunnen jullie niets aan doen. Ben iig blij dat het pakketje niet bij iemand anders op de deurmat is terecht gekomen. :D

Goed te horen dat je het zo oppakt! Mochten er zich nog problemen voordoen laat het ons dan zo snel mogelijk weten dan gaan we dat gelijk voor je oplossen!

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 20:31 ----------

toch maar alvast een bestelling gedaan:P die taurine komt wel.
ref C824891.

nu er palatinose en taurine los is kun je zo goed als magnificent zelf maken:P wat ik dus doe laat een paar ingredienten weg die ik nutteloos vind of ik al binnenkrijg door andere supplementen

Bedankt voor je bestelling! Er zijn meer mensen die hun eigen producten samenstellen! Mocht je nog tegen vragen aanlopen laat ons het dan weten dan gaan we je daar graag bij helpen!

Tim

Wanneer hebben jullie now foods vitamine b6 weer op voorraad? Ik zou voor 30 euro bestellen waardoor ik de vitamine D3 als cadeau krijg, maar zo gaat dat niet lukken... :S

Heeft de Lean Gain 2,5kg Berry die bij de op=op staat een beperkte houdbaarheidsdatum?

Laatst bewerkt:
Wanneer hebben jullie now foods vitamine b6 weer op voorraad? Ik zou voor 30 euro bestellen waardoor ik de vitamine D3 als cadeau krijg, maar zo gaat dat niet lukken... :S

Deze zal binnen enkele dagen weer op voorraad zijn. ;)

Heeft de Lean Gain 2,5kg Berry die bij de op=op staat een beperkte houdbaarheidsdatum?

Klopt, maar deze is nog houdbaar tot juli 2013:)

René

Awesome, dan hou ik de site in de gaten.

Hoi Jochem, ik heb zojuist met de postNL gebeld en helaas is jouw pakket nog niet verwerkt op hun distributiecentrum. Vandaar jouw pakket de melding krijgt "wordt voorbereid door afzender". Helaas is deze hierdoor een dag vertraagd, morgen in huis! :)

Aii mooi zo, ik begon me al zorgen te maken :P
thanks voor de moeite om het ff uit te zoeken :)

Gebruik de kortingscode bij het afrekenen en ontvang 20% korting op Jack3D Micro!
Kortingscode: JACK3DMICRO20

bannerjack3dmicro.png

Hadden jullie Melatonine van eigen merk 'Body en Fitshop' of heb ik dat verkeerd? Zo niet, gaan jullie deze in de toekomst verkopen?

Hadden jullie Melatonine van eigen merk 'Body en Fitshop' of heb ik dat verkeerd? Zo niet, gaan jullie deze in de toekomst verkopen?

Dat klopt inderdaad, deze hadden wij voorheen! Op korte termijn zal deze helaas niet terug keren. Wij hebben hier uiteraard voldoende vervangers voor ;)

Tim

als ik straks na werk bestel, heb ik het dan pas dinsdag binnen of komt het dan morgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven