Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het lezen van de reviews heb ik toch besloten om voor de Perfect Protein te gaan, maar bedankt voor de reactie!
Zojuist mijn eerste bestelling bij body en fitshop gedaan:
Ultra fine oats 4000 gram
Perfect Protein 2000 gram
3 x Sports Multi
En daarbij een Perfect Protein Sachet en Shaker Pro.
Ben benieuwd, de artikelen zijn goed geprijst! Als de verzending goed gaat dan hebben jullie een nieuwe vaste klant aan mij.
Bedankt voor je bestelling. Goede bestelling en leuk, gaan we direct verzenden, morgen in huis! :)

Ralf

zijn de taurine capsules al binnen? ik wacht daarvoor namelijk met mijn bestelling

hoi ralf.

zit er in de potjes alfa muscle nu minder als eerst?
ik had er wel schik mee maar moet niet nog minder in het potje zitten.

Net de nieuwe Total Protein chocolate geprobeert.. Heerlijke shake!

hoi ralf.

zit er in de potjes alfa muscle nu minder als eerst?
ik had er wel schik mee maar moet niet nog minder in het potje zitten.
Nee hoor, de formule is niet veranderd. Alpha Muscle is nog steeds een van onze beste testosteron boosters! :)

Weekaanbiedingen voor morgen:
Ultra Fine Oats
Magnificent
Intimidate
Tested ZMA
Amino X
Mutant Mass 7,7kg special

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 15:51 ----------

Net de nieuwe Total Protein chocolate geprobeert.. Heerlijke shake!
Dankjewel. Wij zijn ook erg blij met Total Protein. Een heel goede budgeteiwit voor een scherpe prijs. IK heb zonet een cookies shake gehad, was weer genieten :zuip:

Ralf

Laatst bewerkt:
Indd ralf, lekkere shake voor goede prijs.. verbaast me niks dat hij nu al is uitverkocht zie ik op de site

:)

Indd ralf, lekkere shake voor goede prijs.. verbaast me niks dat hij nu al is uitverkocht zie ik op de site

:)
Inderdaad! :) Er is ontzettend veel vraag naar, meer dan we in eerste instantie verwacht hadden. We hopen dat deze binnen 2-3 weken terug voorradig is.

Ralf

Heey,
Ik heb gisterenavond 21.30 besteld met code; C823081
Meestal heb ik mijn pakketje dan nu al binnen. Maar dit is nog niet het geval.
Ik heb wel een email gekregen met dat mijn bestelling verzonden is. Maar als ik op de link drukte voor mijn track en trace, staat er: Zending wordt voorbereid door de verzender.

Zou het kunnen dat het nog niet is opgestuurd?

Mvg, Jochem

Laatst bewerkt:
Heey,
Ik heb gisterenavond 21.30 besteld met code; C823081
Meestal heb ik mijn pakketje dan nu al binnen. Maar dit is nog niet het geval.
Ik heb wel een email gekregen met dat mijn bestelling verzonden is. Maar als ik op de link drukte voor mijn track en trace, staat er: Zending wordt voorbereid door de verzender.

Zou het kunnen dat het nog niet is opgestuurd?

Mvg, Jochem
Hoi Jochem, ik heb zojuist met de postNL gebeld en helaas is jouw pakket nog niet verwerkt op hun distributiecentrum. Vandaar jouw pakket de melding krijgt "wordt voorbereid door afzender". Helaas is deze hierdoor een dag vertraagd, morgen in huis! :)
Altijd goed! :thumbs:

Ralf

Nee hoor, de formule is niet veranderd. Alpha Muscle is nog steeds een van onze beste testosteron boosters! :)

Weekaanbiedingen voor morgen:
Ultra Fine Oats
Magnificent
Intimidate
Tested ZMA
Amino X
Mutant Mass 7,7kg special

Ralf

Ralf

ik bedoel hoeveel poeder er in het potje zit.
ofdat minder veel is geworden.
omdat het eerst voor een maand was en ik daar zo een 3 weken mee dee.
heb al 2 potjes verbrukt en is zeker fijne spul.

mazzel kobus

.

ik bedoel hoeveel poeder er in het potje zit.
ofdat minder veel is geworden.
omdat het eerst voor een maand was en ik daar zo een 3 weken mee dee.
heb al 2 potjes verbrukt en is zeker fijne spul.

mazzel kobus

.

De inhoud is ook niet verandert, erg raar. Je houd je dan ook wel aan de afgestreken maatschep dus 12 gram?

Niels

De inhoud is ook niet verandert, erg raar. Je houd je dan ook wel aan de afgestreken maatschep dus 12 gram?

Niels

ja sochtends en savonds nam ik een schepje.
heb 2 potten gehad en werkte goed aleen was elk potje met kleine 3 weken op.
maar nu staat aangegeven voor 3 weken dus klopt wel.
is ok dus.

2 weken terug heb ik de laatste schepje gehad.
kan ik nu weer een potje wegwerken of moet ik nog even wachten

Heb gisteren een bestelling gedaan:
Referentienummer: C821503
Klantnummer: 290145

De postbode had echter niets voor me vandaag, was niet alles op voorraad of komt hij morgen nog?

Heeey hallo'tjes

Ik ben op zoek naar iets waar ik beter door kan slapen? Wat raden jullie me aan daarvoor?

En ik had nog iets mijn Opti Men potje zitten veel halve/kapotte pillen in. Als ik ze dan wil doorslikken zitten er scherpe randjes aan die ik voel in mijn keel / blijven soms hangen in mijn keel.

Heeey hallo'tjes

Ik ben op zoek naar iets waar ik beter door kan slapen? Wat raden jullie me aan daarvoor?

En ik had nog iets mijn Opti Men potje zitten veel halve/kapotte pillen in. Als ik ze dan wil doorslikken zitten er scherpe randjes aan die ik voel in mijn keel / blijven soms hangen in mijn keel.

Kijk even naar melatonine of ZMA dit kan het supplement voor jou zijn om beter door te slapen

ja sochtends en savonds nam ik een schepje.
heb 2 potten gehad en werkte goed aleen was elk potje met kleine 3 weken op.
maar nu staat aangegeven voor 3 weken dus klopt wel.
is ok dus.

2 weken terug heb ik de laatste schepje gehad.
kan ik nu weer een potje wegwerken of moet ik nog even wachten

Je kan nu gewoon weer met een nieuw potje beginnen:)

Heb gisteren een bestelling gedaan:
Referentienummer: C821503
Klantnummer: 290145

De postbode had echter niets voor me vandaag, was niet alles op voorraad of komt hij morgen nog?

Helaas staat er in het systeem van Postnl dat je bestelling een dag vertraagd is, er staat bij dat het sorteerproces vertraagd is. Zijn weer lekker bezig, excuses hier dan ook voor!

Heeey hallo'tjes

We hebben natuurlijk verschillende producten om het slapen te verbeteren, melatonine/Gaba/Resurrect-PM.

Erg vervelend en zijn ze dan ook zo aangekomen? Zet anders het verhaal op de mail, zal mijn collega er meteen naar gaan kijken;)

Niels

Wat is nou een goede multivitamine die jullie aanraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven