MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kan ik de sample pack bestellen voor whey isolaat? Ik zie hem wel staan zeg maar op de site, maar ik kan hem niet aanklikken zeg maar als je snapt wat ik bedoel. (Bij whey perfection lukt dit wel)

Shiiiiiiiit, wil ik net 2 potten Total Protein bestellen (loon eindelijk binnen), is het uitverkocht. :( Enig idee wanneer het product weer op voorraad is?

als ik straks na werk bestel, heb ik het dan pas dinsdag binnen of komt het dan morgen?

Als je het voor 22uur doet heb je het gewoon morgen in huis. Heb ook weleens wat gekregen op zaterdag :)

Helemaal correct:D

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 12:42 ----------

Waar kan ik de sample pack bestellen voor whey isolaat? Ik zie hem wel staan zeg maar op de site, maar ik kan hem niet aanklikken zeg maar als je snapt wat ik bedoel. (Bij whey perfection lukt dit wel)

Deze is op dit moment helaas niet beschikbaar en zal op korte termijn ook niet terugkeren!

Tim

Mutant mass in de aanbieding zie ik.
Welke smaak raden jullie aan? Wil wel eens een nieuw merk proberen ipv monster mass.

Mutant mass in de aanbieding zie ik.
Welke smaak raden jullie aan? Wil wel eens een nieuw merk proberen ipv monster mass.

Inderdaad!:D Persoonlijk ben ik erg fan van de Triple Chocolate!

Tim

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 13:10 ----------

Ik hoorde dat de chocolate heerlijk was..:bierbang:

Je was me net voor:p

Tim

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 13:16 ----------

Shiiiiiiiit, wil ik net 2 potten Total Protein bestellen (loon eindelijk binnen), is het uitverkocht. :( Enig idee wanneer het product weer op voorraad is?

Binnen 2-3 weken als het goed is :cool:

Inderdaad, Zodra de Total Protein weer beschikbaar is zijn jullie de eerste die hier van op de hoogte worden gebracht!

Tim

Pakketje is weer keurig binnengekomen. Weer helemaal top! Fijn weekend alvast mannen.

Woensdagmiddag besteld, nog steeds niets ontvangen. Zelfs nog geen mail gekregen dat het effectief verstuurd is.
C821815

Mijn vader is een liefhebber van de smaak banaan, hij gaint er goed mee ;)

Goed te horen dat je vader er over te spreken is:D!

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 14:09 ----------

Woensdagmiddag besteld, nog steeds niets ontvangen. Zelfs nog geen mail gekregen dat het effectief verstuurd is.
C821815

Dat is vervelend, ik ga het gelijk voor je uitzoeken! Laat het je straks even weten door middel van een PM!

Tim

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 14:09 ----------

Pakketje is weer keurig binnengekomen. Weer helemaal top! Fijn weekend alvast mannen.

Mooizo! Succes met je producten, trainse en een goed weekend! :D

Tim

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 14:11 ----------

Hallo,

Hebben jullie ook een andere magnesium citraat dan deze: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/magnesium-citraat/

Deze is namelijk uitverkocht. Op de site kan ik verder niks vinden. Kijk ik verkeerd?

Gr

Hij komt vandaag weer binnen! Dus als het goed is zal hij vandaag of morgen weer bestelbaar zijn:D!

Tim

Bestelling gisteren weer in prima staat ontvangen, compliment voor jullie service! Extra shakebeker was geen probleem, geen enkele zak oats gescheurd en zelfs nog wat extra samples. Was een leuk cadeau toen ik thuis kwam :D

Keep up the good work en alvast een fijn weekend mannen :thumbs:

Bestelling gisteren weer in prima staat ontvangen, compliment voor jullie service! Extra shakebeker was geen probleem, geen enkele zak oats gescheurd en zelfs nog wat extra samples. Was een leuk cadeau toen ik thuis kwam :D

Veel plezier ermee :wl:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Doe mee!

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 14:46 ----------

Zo horen wij het graag! Ik heb het gisteren persoonlijk gelezen inderdaad:D Graag gedaan, succes met je producten, trainse en een goed weekend alvast!

Tim

Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst met referentie C826177.
Klopt het dat je hier extra samples voor kan vragen?

Groetjes

[/FONT]

Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst met referentie C826177.
Klopt het dat je hier extra samples voor kan vragen?

Groetjes

[/FONT]

Bedankt voor je bestelling! Vragen mag altijd, wij gaan even beoordelen wat we daarmee kunnen doen, dat is puur afhankelijk van de grootte van je bestelling, merk van producten en dergelijke! Het is en blijft altijd een verrassing:D

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven