- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shiiiiiiiit, wil ik net 2 potten Total Protein bestellen (loon eindelijk binnen), is het uitverkocht.Enig idee wanneer het product weer op voorraad is?

als ik straks na werk bestel, heb ik het dan pas dinsdag binnen of komt het dan morgen?
Als je het voor 22uur doet heb je het gewoon morgen in huis. Heb ook weleens wat gekregen op zaterdag![]()

Waar kan ik de sample pack bestellen voor whey isolaat? Ik zie hem wel staan zeg maar op de site, maar ik kan hem niet aanklikken zeg maar als je snapt wat ik bedoel. (Bij whey perfection lukt dit wel)
Mutant mass in de aanbieding zie ik.
Welke smaak raden jullie aan? Wil wel eens een nieuw merk proberen ipv monster mass.

Welke smaak raden jullie aan? Wil wel eens een nieuw merk proberen ipv monster mass.
Persoonlijk ben ik erg fan van de Triple Chocolate!
Shiiiiiiiit, wil ik net 2 potten Total Protein bestellen (loon eindelijk binnen), is het uitverkocht.Enig idee wanneer het product weer op voorraad is?

Mijn vader is een liefhebber van de smaak banaan, hij gaint er goed mee![]()

Weet wel van wie ik de eigenschap heb dat ik niet erg makkelijk aankom 
Mijn vader is een liefhebber van de smaak banaan, hij gaint er goed mee![]()
!Woensdagmiddag besteld, nog steeds niets ontvangen. Zelfs nog geen mail gekregen dat het effectief verstuurd is.
C821815
Pakketje is weer keurig binnengekomen. Weer helemaal top! Fijn weekend alvast mannen.

Hallo,
Hebben jullie ook een andere magnesium citraat dan deze: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/magnesium-citraat/
Deze is namelijk uitverkocht. Op de site kan ik verder niks vinden. Kijk ik verkeerd?
Gr
!Bestelling gisteren weer in prima staat ontvangen, compliment voor jullie service! Extra shakebeker was geen probleem, geen enkele zak oats gescheurd en zelfs nog wat extra samples. Was een leuk cadeau toen ik thuis kwam
Keep up the good work en alvast een fijn weekend mannen![]()

Bestelling gisteren weer in prima staat ontvangen, compliment voor jullie service! Extra shakebeker was geen probleem, geen enkele zak oats gescheurd en zelfs nog wat extra samples. Was een leuk cadeau toen ik thuis kwam
Keep up the good work en alvast een fijn weekend mannen![]()
Graag gedaan, succes met je producten, trainse en een goed weekend alvast!Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst met referentie C826177.
Klopt het dat je hier extra samples voor kan vragen?
Groetjes
[/FONT]