DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot mijn verbazing hebben jullie Olimp T-100 weer! You just made my day!Meteen besteld samen met een paar andere producten. Nu even afwachten tot Total Protein er weer is.

Ik gebruik nu al 2 weken Marinol Omega3. En voel me al een stuk energieker..
Ik zit nu in de cut dus dat versnelt het proces ook weer!![]()
?Ik gebruik nu al 2 weken Marinol Omega3. En voel me al een stuk energieker..
Ik zit nu in de cut dus dat versnelt het proces ook weer!![]()

Zo weer een bestelling geplaatst (C826848)! Zag hierboven dat je altijd om extra samples kan vragen, dus dat maar even bij de opmerkingen gezet!De powder boxen zouden ook welkom zijn, maar kon niet kiezen! Alvast bedankt weer!
![]()

bedankt!
Hallo,mijn bestelling is verzonden maar de trace link werkt niet..
C818750 is de ref.
Zal voor maandag zijn waarschijnlijk?
Bestelling geplaatst, ReferentienummerC827239
Extra samples altijd welkom!
Fijn weekend mannen.![]()
vanavond worden jullie pakketten ingescand bij TNT, morgenvroeg werkt de track & trace link
Ja das een goeie he! Heb je me review hierover al gelezen?
net de magnificent besteld, ben erg benieuwd. Kre-alkalyn erbij gedaan, ik neem aan dat het voldoende is om dat op rustdagen te nemen en dan op trainingsdagen de magnificent er na? heel prettig trouwens om vit D erbij te kunnen kiezen ipv shaker nr 379! hoop dat ik morgen alles nog binnen heb.... C827439

Refnr. C827554
. Als dat niet lukt een ander cadeautje wat niet in de standaard lijst staat? laat me maar verassen
. Alvast bedankt als het zou kunnen !!Bestelling gedaanRefnr. C827554
Heb ook bij opmerkingen gedaan; ik zou graag een tester voor een pre workout krijgen oid (eigen merk, ander "goedkoop" merk). Merk zelf vrij weinig van N.O.-Xplode en zo gauw mijn Noxi Pro op is wil ik over op een andere. Om een hele pot te kopen om te proberen is niets natuurlijk. Als dat niet lukt een ander cadeautje wat niet in de standaard lijst staat? laat me maar verassen
. Alvast bedankt als het zou kunnen !!

het potje was al weer op voorraad. Bestelling is geplaatst. Goed bezig gasten! En de groeten aan Ruurd, als die er nog steeds werkt![]()

Is zeker de moeite om even door te nemen. Visolie in de cut is altijd adviseer het mensen om te nemen om gewrichtspijn te voorkomen