MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot mijn verbazing hebben jullie Olimp T-100 weer! You just made my day! :thumbs: Meteen besteld samen met een paar andere producten. Nu even afwachten tot Total Protein er weer is.

Tot mijn verbazing hebben jullie Olimp T-100 weer! You just made my day! :thumbs: Meteen besteld samen met een paar andere producten. Nu even afwachten tot Total Protein er weer is.

Inderdaad hij is er weer! Alvast bedankt voor je bestelling, mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag van je! De Total Protein hopen we binnen 2 à 3 weken weer binnen te krijgen! Zodra hij er weer is zijn jullie de eerste die hier vanaf weten!;)

Tim

Ik gebruik nu al 2 weken Marinol Omega3. En voel me al een stuk energieker.. :)

Ik zit nu in de cut dus dat versnelt het proces ook weer! :)

Zo weer een bestelling geplaatst (C826848)! Zag hierboven dat je altijd om extra samples kan vragen, dus dat maar even bij de opmerkingen gezet!;) De powder boxen zouden ook welkom zijn, maar kon niet kiezen! Alvast bedankt weer!:D

Weer 100 euro lichter :( Y u do dis

Ik gebruik nu al 2 weken Marinol Omega3. En voel me al een stuk energieker.. :)

Ik zit nu in de cut dus dat versnelt het proces ook weer! :)

Mooi dat je zo tevreden bent:)

Zo weer een bestelling geplaatst (C826848)! Zag hierboven dat je altijd om extra samples kan vragen, dus dat maar even bij de opmerkingen gezet!;) De powder boxen zouden ook welkom zijn, maar kon niet kiezen! Alvast bedankt weer!:D

Bedankt voor je bestelling, regelen we:D

Weer 100 euro lichter :( Y u do dis

Alles voor een mooi fysiek;) bedankt!

Eldert

gisteravond besteld kom uit me werk en het pakketje stond in de gang. blij dat jullie c4 weer hebben vorige week zei iemand nog dat het er pas over 3 weken was. overigens neem ik alleen een pre workout als ik werk voor me training.

Ditmaal ook een defender body fat caliper gekocht heb 3 metacals geprobeerd alle 3 snel kapot. goedkoop is duurkoop:P

icy blue razz smaak van c4 is overigens top deze had ik nog niet op

Hallo,mijn bestelling is verzonden maar de trace link werkt niet..
C818750 is de ref.
Zal voor maandag zijn waarschijnlijk?

Bestelling geplaatst, ReferentienummerC827239

Extra samples altijd welkom!

Fijn weekend mannen. ;)

net de magnificent besteld, ben erg benieuwd. Kre-alkalyn erbij gedaan, ik neem aan dat het voldoende is om dat op rustdagen te nemen en dan op trainingsdagen de magnificent er na? heel prettig trouwens om vit D erbij te kunnen kiezen ipv shaker nr 379! hoop dat ik morgen alles nog binnen heb.... C827439

net de magnificent besteld, ben erg benieuwd. Kre-alkalyn erbij gedaan, ik neem aan dat het voldoende is om dat op rustdagen te nemen en dan op trainingsdagen de magnificent er na? heel prettig trouwens om vit D erbij te kunnen kiezen ipv shaker nr 379! hoop dat ik morgen alles nog binnen heb.... C827439

Dank voor je bestelling. Je kan inderdaad op trainingsdagen de Magnificent na je training erbij pakken. Morgen in huis!:)

Eldert

Bestelling gedaan :) Refnr. C827554

Heb ook bij opmerkingen gedaan; ik zou graag een tester voor een pre workout krijgen oid (eigen merk, ander "goedkoop" merk). Merk zelf vrij weinig van N.O.-Xplode en zo gauw mijn Noxi Pro op is wil ik over op een andere. Om een hele pot te kopen om te proberen is niets natuurlijk :). Als dat niet lukt een ander cadeautje wat niet in de standaard lijst staat? laat me maar verassen ;) . Alvast bedankt als het zou kunnen !!

het potje was al weer op voorraad. Bestelling is geplaatst. Goed bezig gasten! En de groeten aan Ruurd, als die er nog steeds werkt :)

Bestelling gedaan :) Refnr. C827554

Heb ook bij opmerkingen gedaan; ik zou graag een tester voor een pre workout krijgen oid (eigen merk, ander "goedkoop" merk). Merk zelf vrij weinig van N.O.-Xplode en zo gauw mijn Noxi Pro op is wil ik over op een andere. Om een hele pot te kopen om te proberen is niets natuurlijk :). Als dat niet lukt een ander cadeautje wat niet in de standaard lijst staat? laat me maar verassen ;) . Alvast bedankt als het zou kunnen !!

Dank voor je bestelling. Helaas hebben we geen PWO samples:rolleyes:

het potje was al weer op voorraad. Bestelling is geplaatst. Goed bezig gasten! En de groeten aan Ruurd, als die er nog steeds werkt :)

Jij ook bedankt, ga ik doen!;)

Is zeker de moeite om even door te nemen. Visolie in de cut is altijd adviseer het mensen om te nemen om gewrichtspijn te voorkomen

Klopt, visolie heeft enorm veel voordelen:D

Eldert

wat is de houdbaarheidsdatum van de oats? mijn laatste bestelling 2 weken terug was het nog tot mei, en wil ik nu voor na die datum inslaan.

Vraagje, B&F:

De lijnzaadolie van Now Foods, ik heb nu een 100 caps verpakking en dacht dat ik die bij jullie gekocht had - hebben jullie die niet meer in het assortiment? 250 caps vind ik erg veel.
En: er staat bij het product op jullie site dat deze lijnzaadolie rijk is aan lignanen, wat ik eigenlijk niet wil, omdat dit phyto-estrogenen zijn. Zijn deze caps echt rijk aan lignanen of is het een foutje op jullie site? Now Foods heeft namelijk ook een high-lignans flax seed oil product.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven