triad88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is de houdbaarheidsdatum van de oats? Mijn laatste bestelling 2 weken terug was het nog tot mei, en wil ik nu voor na die datum inslaan.
wat is de houdbaarheidsdatum van de oats? mijn laatste bestelling 2 weken terug was het nog tot mei, en wil ik nu voor na die datum inslaan.
Top dankje

Zo uit mijn hoofd is dit de enige 100 caps verpakking die wij hebben. Andere merken zitten allemaal hoger. Je laatste vraag zou ik maandag even moeten voorleggen bij onze leverancier. Ik weet het antwoord zo 123 niet uit mijn hoofd.Vraagje, B&F:
De lijnzaadolie van Now Foods, ik heb nu een 100 caps verpakking en dacht dat ik die bij jullie gekocht had - hebben jullie die niet meer in het assortiment? 250 caps vind ik erg veel.
En: er staat bij het product op jullie site dat deze lijnzaadolie rijk is aan lignanen, wat ik eigenlijk niet wil, omdat dit phyto-estrogenen zijn. Zijn deze caps echt rijk aan lignanen of is het een foutje op jullie site? Now Foods heeft namelijk ook een high-lignans flax seed oil product.
Graag gedaan, jij ook bedankt voor je bestelling. Wat je besteld, krijg je gewoon. Simple as that!klein probleempje met een verkeerde levering. Maar zeer goed opgelost!
ref#c788037
Mijn favorite supp. shop!
Wat is de aanbieding dan? Ze zijn nu 10 cent duurder dan normaal. 9,90 vs. 10 euro voor 4.
Zakken ultra-fine-oats waren € 3.90 per stuk en nu slechts €2.50 per stuk!
Hey B&F,
Magnificent is in de aanbieding, krijg ik de korting ook als ik de combi nr.1 en magnificent bestel? Of zit die korting daar al ingebakken?

Is het niet een idee om bij de op = op acties ook de houdbaarheidsdatum te vermelden?
Ik zie nu vaak vragen hierover voorbij komen. Plus dat ik zelf ook vaak met de zelfde vraag zit.
.Godallemachtig, die Ultra Fine Oats zijn gruwelijk goed te doen!

Bestelling C826848 binnen! Vrijdag besteld, zaterdag binnen! Pakjesgemak is top!![]()
.De bestelling van gisteren is goed aangekomen. De joggingbroek zit comfortabel en is lekker warm, perfect geschikt voor deze koude winterdagen (lees: eind maart). Voor degenen die zich afvragen welke maat ze moeten hebben: Ik ben 1.87m en XL zit perfect. Tenzij je dunne kippenbeentjes hebt, pak dan L.
Wederom prima service!![]()
.dank voor jullie bestellingenvanavond worden jullie pakketten ingescand bij TNT, morgenvroeg werkt de track & trace link
Eldert
Bestelling goed aangekomen,bedankt!
alleen spijtig dat het t-shirt ontbrak...

Ik google het wel voor je
http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/klacht.aspx