AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
klein probleempje met een verkeerde levering. Maar zeer goed opgelost!

ref#c788037

Mijn favorite supp. shop!

wat is de houdbaarheidsdatum van de oats? mijn laatste bestelling 2 weken terug was het nog tot mei, en wil ik nu voor na die datum inslaan.
Top dankje :thumbs: De oats pak je nu heel voordelig mee weekaanbieding :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vraagje, B&F:

De lijnzaadolie van Now Foods, ik heb nu een 100 caps verpakking en dacht dat ik die bij jullie gekocht had - hebben jullie die niet meer in het assortiment? 250 caps vind ik erg veel.
En: er staat bij het product op jullie site dat deze lijnzaadolie rijk is aan lignanen, wat ik eigenlijk niet wil, omdat dit phyto-estrogenen zijn. Zijn deze caps echt rijk aan lignanen of is het een foutje op jullie site? Now Foods heeft namelijk ook een high-lignans flax seed oil product.
Zo uit mijn hoofd is dit de enige 100 caps verpakking die wij hebben. Andere merken zitten allemaal hoger. Je laatste vraag zou ik maandag even moeten voorleggen bij onze leverancier. Ik weet het antwoord zo 123 niet uit mijn hoofd.
klein probleempje met een verkeerde levering. Maar zeer goed opgelost!

ref#c788037

Mijn favorite supp. shop!
Graag gedaan, jij ook bedankt voor je bestelling. Wat je besteld, krijg je gewoon. Simple as that! :thumbs:

Ralf

Wat is de aanbieding dan? Ze zijn nu 10 cent duurder dan normaal. 9,90 vs. 10 euro voor 4.

Hey B&F,

Magnificent is in de aanbieding, krijg ik de korting ook als ik de combi nr.1 en magnificent bestel? Of zit die korting daar al ingebakken?

Hey B&F,

Magnificent is in de aanbieding, krijg ik de korting ook als ik de combi nr.1 en magnificent bestel? Of zit die korting daar al ingebakken?

Prijs komt op het zelfde neer, enkel is momenteel de magnificent in de aanbieding en niet de super duo. We kunnen hier qua korting dus niks extra's van maken. :)

Is het niet een idee om bij de op = op acties ook de houdbaarheidsdatum te vermelden?
Ik zie nu vaak vragen hierover voorbij komen. Plus dat ik zelf ook vaak met de zelfde vraag zit.

Is het niet een idee om bij de op = op acties ook de houdbaarheidsdatum te vermelden?
Ik zie nu vaak vragen hierover voorbij komen. Plus dat ik zelf ook vaak met de zelfde vraag zit.

Bedankt voor de tip! We gaan er rekening mee houden:).

Godallemachtig, die Ultra Fine Oats zijn gruwelijk goed te doen!

Bestelling C826848 binnen! Vrijdag besteld, zaterdag binnen! Pakjesgemak is top!:thumb:

Laatst bewerkt:
De bestelling van gisteren is goed aangekomen. De joggingbroek zit comfortabel en is lekker warm, perfect geschikt voor deze koude winterdagen (lees: eind maart). Voor degenen die zich afvragen welke maat ze moeten hebben: Ik ben 1.87m en XL zit perfect. Tenzij je dunne kippenbeentjes hebt, pak dan L.

Wederom prima service! :thumbs:

De bestelling van gisteren is goed aangekomen. De joggingbroek zit comfortabel en is lekker warm, perfect geschikt voor deze koude winterdagen (lees: eind maart). Voor degenen die zich afvragen welke maat ze moeten hebben: Ik ben 1.87m en XL zit perfect. Tenzij je dunne kippenbeentjes hebt, pak dan L.

Wederom prima service! :thumbs:

Super om te horen, Blij dat alles zo goed bevalt:D.

Weten jullie hoe ik kan klagen bij PostNL. Vandaag zou mijn pakketje komen, hebben die *** een briefje in de bus gedaan bij de schuur, maar we waren de gehele dag thuis??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven