MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bodyenfit heeft daar niks mee te maken als je klachten hebt moet je bij de post zijn.

Hoeveel groene thee extract bevat dexaprine?

Ja ik kan ook Googlen.(toch bedankt) Ik bedoel meer dat bodyenfit waarschijnlijk een eigen klachtenlijn heeft kunnen oprichten door dat bedrijf

Wij kunnen hier direct inderdaad vrij weinig aan doen, we kunnen je klacht natuurlijk altijd meenemen. Indien je je referentienummer wilt mailen zullen we dit dan ook direct doen. Ondanks dat we hier niet direct iets aan kunnen doen. Toch excuus. ;)

Bodyenfit heeft daar niks mee te maken als je klachten hebt moet je bij de post zijn.

Wil je t niet begrijpen ofzo:roflol:

Laat maar joh.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 17:39 ----------

Wij kunnen hier direct inderdaad vrij weinig aan doen, we kunnen je klacht natuurlijk altijd meenemen. Indien je je referentienummer wilt mailen zullen we dit dan ook direct doen. Ondanks dat we hier niet direct iets aan kunnen doen. Toch excuus. ;)

Niet jullie schuld, ik bedoel meer dat jullie t dan ook weten en ivm andere klachten wou ik t laten weten. Jullie pakketjes gaan ook vaak stuk daarzo, dat is niet jullie schuld, maar misschien handig om te weten. Vandaar

Wil je t niet begrijpen ofzo:roflol:

Laat maar joh.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 17:39 ----------

Niet jullie schuld, ik bedoel meer dat jullie t dan ook weten en ivm andere klachten wou ik t laten weten. Jullie pakketjes gaan ook vaak stuk daarzo, dat is niet jullie schuld, maar misschien handig om te weten. Vandaar
Stuur anders jouw referentienummer even per emailnaar ralf@. Bel ik maandagochtend direct voor jou de postNL en zal ik een klacht indienen over de chauffeur. Geen enkel probleem. Zonder te klagen kan de chauffeur ook nooit feedback krijgen ;)

Ralf

Hoeveel groene thee extract bevat dexaprine?

Wat is het percentage vd whey eiwitten bij whey perfectoin? Dus %, concentraat, % isolaat, en % hydrolisaat ?
Alvast bedankt

Geloof dat het 80/10/5/5 was oid

vraagje over de huismerk vit d3 van B&F ;

Ik wou net bestellen ( beetje inslaan ze waren eerst 3 euro ) en zie nu dat het 7,90 is voor 180 capsules.

Maar nu is mijn vraag ( ik heb deze al eerder besteld ) er zitten er volgens mij maar 30/40 per verpakking dus klopt de prijs en de inhoud van dit product wel?

En er staat dat het 180 capsules zijn, naar mij weten zijn het kleine 30 a 40 kleurloze softgels ipv capsules toch?

ik wacht even met bestellen tot ik le antwoord heb :)

alvast bedankt

mvg

Kirby

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag de 180 versie binnen gekregen a 7.90, zijn gewoon 180 softgels. :)

Ik heb vandaag de 180 versie binnen gekregen a 7.90, zijn gewoon 180 softgels. :)
joh :eek:

ik betaalde laatst 3 euro voor 30 stuks en dat was de introductieprijs nam aan dat die lager was dan de daadwerkelijke prijs

hoe kan het nu dan 180 voor 7,90 zijn of reken ik nou gewoon heel slecht?

dikke bonus!

iemand trouwens ervaring me de red en black stack hgh?

http://www.bodyenfitshop.nl/combi-t...rdeel/applied-nutriceuticals/red-black-stack/

Laatst bewerkt:
Iemand hier die afslank eiwit neemt in de cut? Ervaringen?

Geloof dat het 80/10/5/5 was oid

Ja:)

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 10:54 ----------

vraagje over de huismerk vit d3 van B&F ;

Ik wou net bestellen ( beetje inslaan ze waren eerst 3 euro ) en zie nu dat het 7,90 is voor 180 capsules.

Maar nu is mijn vraag ( ik heb deze al eerder besteld ) er zitten er volgens mij maar 30/40 per verpakking dus klopt de prijs en de inhoud van dit product wel?

En er staat dat het 180 capsules zijn, naar mij weten zijn het kleine 30 a 40 kleurloze softgels ipv capsules toch?

ik wacht even met bestellen tot ik le antwoord heb :)

alvast bedankt

mvg

Kirby

Vitamine D3 5000 bevat 180 caps per verpakking inderdaad:)

Jup. Die shit vult zeer fel. Je hebt daarna echt geen honger meer :p

Jup. Mn moeder en zus hadden modifast mee naar huis genomen tot mijn schrik. Ik zag dat er 45g suiker per 100g in zat dus ik heb meteen afslank eiwit voor ze besteld. B&F was zo vriendelijk er 4 samples en 2 shakebekers bij te geven voor mn moeder en zus. Ik dus een sample geprobeerd, zat er idd aardig vol van! Niet verwacht.. Wou graag weten wat jullie ervan vinden.

Ligt het aan mij of is van de Mass Perfection familie de cookies en cream variant een stuk voller van structuur dan chocola? Had bij cookies en cream echt het gevoel iets te drinken, maar bij de chocola amper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven