Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik kan ook Googlen.(toch bedankt) Ik bedoel meer dat bodyenfit waarschijnlijk een eigen klachtenlijn heeft kunnen oprichten door dat bedrijf

Bodyenfit heeft daar niks mee te maken als je klachten hebt moet je bij de post zijn.
Wij kunnen hier direct inderdaad vrij weinig aan doen, we kunnen je klacht natuurlijk altijd meenemen. Indien je je referentienummer wilt mailen zullen we dit dan ook direct doen. Ondanks dat we hier niet direct iets aan kunnen doen. Toch excuus.![]()
Stuur anders jouw referentienummer even per emailnaar ralf@. Bel ik maandagochtend direct voor jou de postNL en zal ik een klacht indienen over de chauffeur. Geen enkel probleem. Zonder te klagen kan de chauffeur ook nooit feedback krijgenWil je t niet begrijpen ofzo![]()
Laat maar joh.
---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 17:39 ----------
Niet jullie schuld, ik bedoel meer dat jullie t dan ook weten en ivm andere klachten wou ik t laten weten. Jullie pakketjes gaan ook vaak stuk daarzo, dat is niet jullie schuld, maar misschien handig om te weten. Vandaar
Fijn dat het is aangekomen! Graag een pm'tje zodat we direct een goede oplossing kunnen bedenken.![]()
Als er iets afgesproken is, regel ik dat alsnog voor je. Beloofd is beloofd. Je hebt een PM

Amerikaanse leveranciers werken vaak in blends en declareren dat ook zo op het etiket. Hierin hebben we helaas geen inzage in de precieze hoeveelheid ingrediënten in het product.
johIk heb vandaag de 180 versie binnen gekregen a 7.90, zijn gewoon 180 softgels.![]()
Iemand hier die afslank eiwit neemt in de cut? Ervaringen?

vraagje over de huismerk vit d3 van B&F ;
Ik wou net bestellen ( beetje inslaan ze waren eerst 3 euro ) en zie nu dat het 7,90 is voor 180 capsules.
Maar nu is mijn vraag ( ik heb deze al eerder besteld ) er zitten er volgens mij maar 30/40 per verpakking dus klopt de prijs en de inhoud van dit product wel?
En er staat dat het 180 capsules zijn, naar mij weten zijn het kleine 30 a 40 kleurloze softgels ipv capsules toch?
ik wacht even met bestellen tot ik le antwoord heb![]()
alvast bedankt
mvg
Kirby

Jup. Die shit vult zeer fel. Je hebt daarna echt geen honger meer![]()
thanks!