AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet van wie je de informatie hebt m.b.t. CVS en fibromyalgie, maar dat beide worden veroorzaakt door een verstoorde cortisol productie is nooit bewezen. Sterker nog de hele pathogenese van beide ziektes is nog grotendeels in nevelen gehuld.;)

HMB is eigenlijk een waardeloos supplement voor de meeste sporters. Behalve voor beginners. Onderzoeken laten zien dat beginners iets beter vooruit gaan met HMB dan placebo.
Tja, ik zal het wel zien. Ik ben denk ik ook geen beginner meer maarja. Als het niks doet weet ik dat ook weer:p Veel dingen in deze sport worden net wat te mierenneukerig serieus genomen waarvan ik me afvraag of het wel zo'n significant verschil maakt.

Anyway, even een vraagje mbt tot blends. Fabriekanten zullen dus niet de ware hoeveelheden vermelden in zo'n blend, maar bij de ingredienten van zo'n blend, is het dan wel verplicht om het ingredient dat er het meest in zit als eerst te vermelden zoals bij normale ingredienten lijsten?

Anyway, even een vraagje mbt tot blends. Fabriekanten zullen dus niet de ware hoeveelheden vermelden in zo'n blend, maar bij de ingredienten van zo'n blend, is het dan wel verplicht om het ingredient dat er het meest in zit als eerst te vermelden zoals bij normale ingredienten lijsten?

Yep.

Ik weet niet van wie je de informatie hebt m.b.t. CVS en fibromyalgie, maar dat beide worden veroorzaakt door een verstoorde cortisol productie is nooit bewezen. Sterker nog de hele pathogenese van beide ziektes is nog grotendeels in nevelen gehuld.;)

HMB is eigenlijk een waardeloos supplement voor de meeste sporters. Behalve voor beginners. Onderzoeken laten zien dat beginners iets beter vooruit gaan met HMB dan placebo.

Enkel maar door de meest toonaangevende onderzoeker i.v.m. CVS en FM uit België. Maar oké, ik begrijp dat dit geen argument is, dat zijn natuurlijk ook maar mensen. Die sterke nevel dat u vermeldt is naar mijn mening (die gebaseerd is op wat ik natuurlijk heb geleerd van mijn prof) sterk gebaseerd op het stigma dat rond de ziekte hangt. Aangezien verstoorde cortisolniveaus sterk samenhangen met psychiatrische factoren (early life stress, zelfs prenatale stressoren), en tot psychiatrische beelden leiden, dreigt CVS in dit elan natuurlijk te vervallen binnen psychiatrische stoornissen. Sterke tegenhangers van deze visie schreeuwen het uit dat deze ziekte inderdaad mysteries is en zoals het woord zegt : een 'ziekte'.

Maar waar komt het allemaal op neer : de terugbetaling door de sociale zekerheid. Indien CVS als functionele stoornis wordt bestempeld, heeft dit enorme effecten op het financieel statuut van deze stoornis (daar ken ik echter de details niet van).

Het komt erop neer dat de exacte werkzame mechanismen van CVS en FM inderdaad niet gekend zijn. Maar is dat niet zo bij vele dingen ? Wat veroorzaakt een depressie (genen ? omgeving ?). Men kan alleen maar studies uitvoeren en 'gissen' wat de meest werkzame en predictieve elementen zijn. Bij CVS en FM is er zeeeer overtuigend bewijs dat psychologische mechanismen en stress sterk verbonden zijn hiermee.
Daar kan ik u vele publicaties over verschaffen. Zeg nu zelf, als een stoornis zo sterk samenhangt (lees : correleert) met bepaalde aspecten in het leven, dan biedt dat toch zeer interessante invalshoeken voor behandelingen ?

Jammer genoeg zit er achter de CVS en FM-beweging een zeer sterke 'lobbygroep' die ijvert voor de belangen van deze patiënten (de prevalentie van de ziektes ligt immers zeer hoog). Zij zullen er alles voor doen om zulke publicaties buiten het licht te houden (lees : rechtzaken spannen tegen invloedrijke centra die psychologische behandelingen en mechanismen impliceren voor CVS/FM).

Overigens blijkt het dat deze lobbygroepen hun gelijk hebben gekregen want CVS is enkele jaren officieel als ME bestempeld wat hun statuut als arbeidsongeschikt onderkent.

Commentaar is altijd welkom (PM), het kan zijn dat er enkele 'flaws' in mijn hersenspinsels zitten, maar ik vind het een interessant onderwerp. We zijn echter wel enorm offtopic bezig, waarvoor mijn excuses bij B&F ;). Vanaf nu terug ontopic.

Tuurlijk :), no rush! heb hier nog een 2tal kilo liggen.. Maar vond het gewoon raar want bij sommige websites kan je IDEAL ook in Belgie doen, vraag me niet hoe dit allemaal werkt..

grts

Komt er bij ons ook snel op:D

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Nvm, ik had je post niet opgemerkt en zie dat je al gereageerd had.

Geeft niet:D

Hey jongens ...

Net wat Animal Paks besteld (refnr 118817) ... wilde eigenlijk ook wat caseïne meebestellen.
Maar vroeg me of of jullie daarvan een sample eerst konden meesturen. Heb nu XXL maar vind dat maar
een drabje worden bij het oplossen en mijn bek begint ervan te meuren :p

Zojuist pakketje binnengekomen:D

Zag er goed uit, echter was de deksel van de Micellar Casseine een beetje open. Er was niet veel uit, ik denk 30gr. Dus die wil ik graag nagestuurd hebben.

Nee, grapje:p. Maar gewoon 'shit happens' of voortaan emmers beetje dicht tapen? Ik weet niet of het vaker voorkomt???

Kan nou al niet wachten tot vanavond, no ****n kwark:D

Mengde je die Isopure ook met melk? Sommige mensen drinken voorheen vrijwel geen melk en gaan dan opeens whey gebruiken om die vervolgens te mengen met melk en denken dan dat acne door de whey komt, terwijl het waarschijnlijk door de hogere inname van zuivel komt.

Als je inname van zuivel hetzelfde is gebleven (evenals andere factoren i.e. stress, maar dat gaf je zelf al aan) dan zal het waarschijnlijk door de whey komen, alhoewel ik er nog nooit van gehoord heb...

Waar krijg je de acne? Als het alleen of voornamelijk op je voorhoofd is dan heeft het meer met hormonen (bv. stress) te maken dan met bv. voedsel.

nice one SKLD, 100% waarheid

Hey jongens ...

Net wat Animal Paks besteld (refnr 118817) ... wilde eigenlijk ook wat caseïne meebestellen.
Maar vroeg me of of jullie daarvan een sample eerst konden meesturen. Heb nu XXL maar vind dat maar

:roflol: drapje wordt het altijd hoor maar ik vind hem het eerste half uur nog goed drinkbaar, erna wordt het een dikke milkshake :)

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Zag er goed uit, echter was de deksel van de Micellar Casseine een beetje open. Er was niet veel uit, ik denk 30gr. Dus die wil ik graag nagestuurd hebben.

Nee, grapje:p. Maar gewoon 'shit happens' of voortaan emmers beetje dicht tapen? Ik weet niet of het vaker voorkomt???

haha och zot :D die deksels gaan er anders niet gemakkelijk af hoor :D hier heeft iemand ooit gepost "hebben jullie nog dezelfde deksels wnt ik kreeg die er nooit af :mad:" :roflol:

haha och zot :D die deksels gaan er anders niet gemakkelijk af hoor :D hier heeft iemand ooit gepost "hebben jullie nog dezelfde deksels wnt ik kreeg die er nooit af :mad:" :roflol:
Het vage is inderdaad, ook al zat ie een beetje los waardoor er een beetje uit is gegaan, desondanks moest ik hard trekken om alsnog die deksel eraf te halen:p Toch vaag, denk dan dat het een beetje 'shit happens' ding is heh.

:roflol: drapje wordt het altijd hoor maar ik vind hem het eerste half uur nog goed drinkbaar, erna wordt het een dikke milkshake :)

Tja, ik ben de 100% Caseïne van ON gewend :p Die mengt super en smaakt heerlijk.
Zelfs als papje om te lepelen is die super. Maar is dus ook duurder en er zit wat minder eiwit in per 100gr ...

Tja, ik ben de 100% Caseïne van ON gewend :p Die mengt super en smaakt heerlijk.
Zelfs als papje om te lepelen is die super. Maar is dus ook duurder en er zit wat minder eiwit in per 100gr ...
Had ik ook nog naar zitten kijken, maar het is geen 100% Micellar;) Ik weet niet in hoeverre dat verhaal over Calcium Casseinaat en slecht verteerbaar etc waar is, maar zie geen reden om een night proteine te nemen waar slecht verteerbare eiwitten inzitten:p

Hey jongens ...

Dank je, voor de bestelling:) We hebben helaas geen samples van de Micellar Caseine.

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Nee, ik denk dat dit door het vervoer komt. De TNT dus die niet netjes ermee omgegaan is...

Dank je, voor het begrip:)

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Deze moeten we apart laten komen uit de US, daarom net als de Gold Standard toch een stukje duurder als dat we zelf inkopen. door het gewicht van eiwitten zijn de vervoerskosten ook behoorlijk.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Ik regel dat de samples bij 117889 zitten. :)
Deze gaat morgenochtend weg..
Was hardstikke blij toen ik hoorde dat pakketje thuis klaar stond, snel naar huis gereden om de nox eens een poging te geven maar helaas bij het openen van pakketje ontbraken de beloofde samples opnieuw..

Nee, ik denk dat dit door het vervoer komt. De TNT dus die niet netjes ermee omgegaan is...

Dank je, voor het begrip:)
Haha, TNT die hun naam iets te serieus nemen. Tja, al lag nou die hele pot op zn kop dan was het een ander verhaal, en dan nog TNT. Maar wtf, het enige is dat mijn handen plakken en naar chocola ruiken:p

*ik zou ze natuurlijk ook eens kunnen gaan wassen :effort: *

:D dat schiet lekker op!! Ik ga even straf uitdelen nu.. Daarna maak ik een envelop met samples en die doe ik dan persoonlijk op de post naar jouw..

:roflol:

:whip:

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Haha, TNT die hun naam iets te serieus nemen. Tja, al lag nou die hele pot op zn kop dan was het een ander verhaal, en dan nog TNT. Maar wtf, het enige is dat mijn handen plakken en naar chocola ruiken:p

*ik zou ze natuurlijk ook eens kunnen gaan wassen :effort: *

laat je vriendin je vingers aflikke ;)
everybody likes micellar casein chocolate :cool:
:roflol:

Bodyenfitshop.nl op Facebook

Bodyenfitshop.nl vindt je nu ook op FACEBOOK

Check it out en sluit je aan; Facebook Bodyenfitshop.nl :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven