Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer komt aardbei weer binnen ?
heb geen favoriete smaak aardbei en banaan zijn beide top vind alleen witte chocola wat minder
Hier komen we nog even op terug, hij is in ieder geval op korte termijn weer leverbaar!weer een doos perfection bars besteld.. Wat zijn die lekker ****![]()
Heb mijne vrijdag binnengehad 

Jekkyl heeft B&F wel, maar Hyde niet meer omdat daar DMAA inzat.. Jekkyl is btw ook een goede pwo sterke focus en goede pomp![]()
Hoevaak gebruik je Jekkyl?Jij heb ook al erg veel gebruikt heHoevaak gebruik je Jekkyl?

Jij heb ook al erg veel gebruikt heHoevaak gebruik je Jekkyl?
jekyll is inderdaad een goed pre workout. En sommige mensen proberen nog al wat Supps uit. Alleen maar beter zo kom je erachter wat wel of niet voor je werktjekyll is inderdaad een goed pre workout. En sommige mensen proberen nog al wat Supps uit. Alleen maar beter zo kom je erachter wat wel of niet voor je werkt
Was ook meer een vraag aangezien ik ook erg veel probeer naast me vaste producten 
Hhahah gebruik in de zin van supps he, leest inderdaad beetje apartWas ook meer een vraag aangezien ik ook erg veel probeer naast me vaste producten
![]()
jekyll is inderdaad een goed pre workout. En sommige mensen proberen nog al wat Supps uit. Alleen maar beter zo kom je erachter wat wel of niet voor je werkt