Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
pff heb hier whey banaan smaak en het lost echt voor geen meter op

Welke? Kan me niet voorstellen, heb je de pro shaker met het balletje erin?

ja tussen al die propaganda zou je bijna denken dat het perfect is, maar even serieus, gewoon een scoop met 500 ml erbij en ik proef gewoon de korrels nog na minuten schudden (met die pro shaker ja)

Dan denk ik dat hij niet goed is of zo want ik kan het me ook niet voorstellen, heeft die een rare smaak ook?

ja tussen al die propaganda zou je bijna denken dat het perfect is, maar even serieus, gewoon een scoop met 500 ml erbij en ik proef gewoon de korrels nog na minuten schudden (met die pro shaker ja)

Precies haha maar we zijn nu ff serieus met je vraag bezig. Whey Isolaat, Perfection? Niet dat het heel veel uitmaakt want dit zou niet moeten gok ik :) Drink je het gelijk op? Heb ook weleens dat ik een shake maak, die neem ik dan mee naar me werk en dan zitten er vaak dikkere stukjes in...

Ik heb deze laatst besteld ga deze aankomende uitproberen

Ik zit te twijfelen tussen Swollen en vaso grow als pre-workout en magnificent en Nr1 als post-workout..... voor mijn gevoel zeg ik Vaso grow als pre en Magnificent als post dus iemand ervaring met deze supps ??

smaakt wel normaal, het spul zelf is ook vrij klonterig. maarja eiwit=eiwit

smaakt wel normaal, het spul zelf is ook vrij klonterig. maarja eiwit=eiwit

Okee naja en anders even vragen aan Ralf als die er weer is, die weet meestal wel alles :) Zolang je het maar niet met tegenzin wegdrinkt

---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 23:06 ----------

Ik zit te twijfelen tussen Swollen en vaso grow als pre-workout en magnificent en Nr1 als post-workout..... voor mijn gevoel zeg ik Vaso grow als pre en Magnificent als post dus iemand ervaring met deze supps ??

Swollen heb ik nooit gebruikt dus dat weet ik niet. Nr1 gebruik je vlak voor de training en Magnifcent direct na de training. Vaso is lekker, grote capsules maar werkt zeker!

Okee naja en anders even vragen aan Ralf als die er weer is, die weet meestal wel alles :) Zolang je het maar niet met tegenzin wegdrinkt

---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 23:06 ----------

Swollen heb ik nooit gebruikt dus dat weet ik niet. Nr1 gebruik je vlak voor de training en Magnifcent direct na de training. Vaso is lekker, grote capsules maar werkt zeker!

Ik wil ook voor voor de training en voor na de training ! Is Vaso ook te doen voor "beginners" ??

Kobus!! :cool: Nee, dat raden we niet aan. Vaak als je testosteron te veel geboost wordt neemt je oestrogeen ook toe. In dat geval zouden we er nog een product bij aanraden. Bijv. Reversitol v2 of A-HD. In principe als je enkel Alpha Muscle neemt zit je helemaal goed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"What separates you from the boys"

Ralf
ok dan.
welke raat je aan bij de intimidate?
gaat ik die bij volgende bestelling erbij pakken.

Ik zal het doorgeven aan mijn collega. Bedankt voor je feedback !:)

Ik wil ook voor voor de training en voor na de training ! Is Vaso ook te doen voor "beginners" ??

Dit is geen probleem, neem dan de halve dosering :)

ok dan.
welke raat je aan bij de intimidate?
gaat ik die bij volgende bestelling erbij pakken.
\

Dan zou ik de reversitol V2 van iforce nemen. De producten van iforce zijn op elkaar afgestemd en vullen elkaar hierdoor prima aan.:)

René

He Eldert of iemand van de shop,
Zouden jullie naar de opmerking kunnen kijken? zou echt top zijn als het zou lukken !
Refnummer: C845343

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven