XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
.

Laatst bewerkt:
Ik ga morgen toch maar op verzoek van stefanovich z'n pot Protein Hot Choco bestellen.. Lijkt me heerlijk vooral nu het nog ff fris buiten is :)

Van de week een bestelling geplaatst en alles netjes de volgende dag geleverd behalve de power straps luxe. Even een mailtje gestuurd en nog voordat ik een mailtje had met een reactie had ik al een mailtje dat de power straps onderweg waren. Zeer goede service mannen! Top

Ik ga morgen toch maar op verzoek van stefanovich z'n pot Protein Hot Choco bestellen.. Lijkt me heerlijk vooral nu het nog ff fris buiten is :)

Zeker de moeite waard !:)

Van de week een bestelling geplaatst en alles netjes de volgende dag geleverd behalve de power straps luxe. Even een mailtje gestuurd en nog voordat ik een mailtje had met een reactie had ik al een mailtje dat de power straps onderweg waren. Zeer goede service mannen! Top

Graag gedaan !:)

René

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 17:21 ----------

Prima dank je wel ! gewoon van allebei de halve dosering neem ik aan dan heb er namelijk ook Magnificent bij besteld als post-workout
Bij de magnificent kun je wel een hele dosering nemen, dit kan geen kwaad :)

René

Wat is t verschil tussen hot choco proteinen whey met choco smaak?

Origineel gepost door robbert1976 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Prima dank je wel ! gewoon van allebei de halve dosering neem ik aan dan heb er namelijk ook Magnificent bij besteld als post-workout
Bij de magnificent kun je wel een hele dosering nemen, dit kan geen kwaad :)

René

Prima dank je wel rene ben benieuwd naar het resultaat zoals het vermeld staat op jullie site moet het mega zijn !!

Magnificent is een hele goede Post-workout ! :cool:

Ok dank je wel Harry hercules ik ga het meemaken/ervaren !! zal mijn bevinden posten ;)

Wanneer komt die nieuwe groene thee van now foods binnen?

Wat is t verschil tussen hot choco proteinen whey met choco smaak?
Persoonlijk vind ik de smaak van hot choco een echte traktatie. deze bevat een eiwit concentraat van 80% micellar caseine en 20% whey eiwit

Prima dank je wel rene ben benieuwd naar het resultaat zoals het vermeld staat op jullie site moet het mega zijn !!

Ok dank je wel Harry hercules ik ga het meemaken/ervaren !! zal mijn bevinden posten ;)

Wij zijn Benieuwd !:)

René

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 18:41 ----------

Wanneer komt die nieuwe groene thee van now foods binnen?

Hier komt mijn collega morgen op terug :)

René

Weet iemand of er veel stimulansen (cafeine ed) in assault zitten? Ik zoek een goede preworkout, maar wil met dexaprine (oude formule) beginnen. En uit ervaring weet ik dat je cafeine en dexa niet moet combineren :p

Laatst bewerkt:
Klein spelfoutje gevonden op jullie site bij afrekenen: verzendmethode => bezorging door postNL op uw eigen adres. Als je over het icoontje 'informatie' gaat staat er "... ingevoegt..." Wou dit gwn ff laten weten :)

Weet iemand of er veel stimulansen (cafeine ed) in assault zitten? Ik zoek een goede preworkout, maar wil met dexaprine (oude formule) beginnen. En uit ervaring weet ik dat je cafeine en dexa niet moet combineren :p

Had ik laatst al gepost in een dosering Assault zit als het goed is 500-600mg ;)

Ralf, ik stuur je ff een pm. Reageer als t kan zsm haha.

Benieuwd wanneer bodyenfit eens scherp uit de hoek komt met pakketvoordelen. De combi toppers die er nu opstaan, vind ik wat aan de flauwe kant..

Kijk eens bij op=op A merken voor lage prijzen. En gezien de kleine marge op producten is het moeilijk een mooi pakket samen te stellen en de prijs leuk te houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven