XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk eens bij op=op A merken voor lage prijzen. En gezien de kleine marge op producten is het moeilijk een mooi pakket samen te stellen en de prijs leuk te houden.

Idd die op = op kan soms handig van pas komen en als ik vb kijk naar bodylab hoe die scoren met hun paketten. Veel kennissen bestellen daar vanwege de leuke pakketvoordelen.

Idd die op = op kan soms handig van pas komen en als ik vb kijk naar bodylab hoe die scoren met hun paketten. Veel kennissen bestellen daar vanwege de leuke pakketvoordelen.

Kan altijd eens naar gekeken worden denk ik wat er binnen de marges mogelijk is

Ik kreeg op de 31ste een uur na bestelling bericht dat het pakket verzonden is, en postNL zegt dat die woensdag 3 pas aankomt. Ligt dit aan postNL die met de feestdagen niks doet?

Kan de oude zak van de oats geherintroduceerd worden? Ja ze zijn weer geklapt en nee ik hoef geen nieuwe:P heb het gewoon uit de doos geschept alleen jammer weer van de puinhoop in mn kamer

Hebben jullie iets van een antioxidant blend?

Benieuwd wanneer bodyenfit eens scherp uit de hoek komt met pakketvoordelen. De combi toppers die er nu opstaan, vind ik wat aan de flauwe kant..

Met al de nieuwe producten kunnen we een mooie combi maken, zal het eens door geven aan mijn collega;)

Kijk eens bij op=op A merken voor lage prijzen. En gezien de kleine marge op producten is het moeilijk een mooi pakket samen te stellen en de prijs leuk te houden.

klopt helemaal, met de marges van tegenwoordig is er niet veel meer mogelijk op de eiwit prijzen.

Kan altijd eens naar gekeken worden denk ik wat er binnen de marges mogelijk is

Dat is natuurlijk altijd mogelijk:)

Ik kreeg op de 31ste een uur na bestelling bericht dat het pakket verzonden is, en postNL zegt dat die woensdag 3 pas aankomt. Ligt dit aan postNL die met de feestdagen niks doet?

Helaas klopt dat, vanavond worden de bestellingen opgehaald en morgen afgeleverd.

Kan de oude zak van de oats geherintroduceerd worden? Ja ze zijn weer geklapt en nee ik hoef geen nieuwe:P heb het gewoon uit de doos geschept alleen jammer weer van de puinhoop in mn kamer

We hebben nog een vrij grote voorraad dus eerst moet die op, dan komt er een andere verpakking (steviger:p). Excuses in ieder geval voor het ongemak.

Hebben jullie iets van een antioxidant blend?

We hebben van Now Foods de super anti-oxidants;)

Niels

Yoop B&F,hebben jullie de betaling nog niet ontvangen van bestelling ref C834796?
Was reeds vorige week overgeschreven..mvg

Yoop B&F,hebben jullie de betaling nog niet ontvangen van bestelling ref C834796?
Was reeds vorige week overgeschreven..mvg
Ga er direct voor je naar kijken! :) Mocht deze binnen zijn, krijg je een bevestiging. Anders verwacht ik dat deze morgen bij ons binnen komt.

Ralf

Dus als ik gisterenavond heb besteld, komt deze bestelling pas morgen binnen?

even voor alle duidelijkheid, ik heb gisteren rond 20u besteld dus komt deze bestelling morgn aan, ook voor mensen wonende in belgië. groetjes

Weten jullie al wanneer die now foods groene thee binnen komt?

Met de Whey Hydrolisaat zijn er zijn helaas wat problemen met het productieproces, het kan dus nog zo'n 2 weken duren voordat we deze weer voorradig hebben.:rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

even voor alle duidelijkheid, ik heb gisteren rond 20u besteld dus komt deze bestelling morgn aan, ook voor mensen wonende in belgië. groetjes
Alle bestellingen van zaterdag t/m vandaag worden vandaag opgehaald en morgen geleverd. Deze heb je dus morgen! :)
Weten jullie al wanneer die now foods groene thee binnen komt?

Hopen eind deze week, helaas moet now foods altijd door de douane gecontroleerd worden omdat het uit Amerika moet komen. Voor ons is het dus vrij moeilijk een tijdsindicatie te geven:o Reken maar op deze week!

Ralf

body lab kan dat doen omdat de producten los meer marge hebben en duurder zijn dan BnF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven