- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moei mij normaal nooit in de persoonlijke keuzes van webshops hier (what's the difference, prijs/kwaliteit is bepaald door de leveranciers die overal dezelfde zijn, en gifts krijg je overal), maar dit zet mij toch aan tot een korte reactie. Buiten het feit dat het verschil in marges kwasi onbestaande is, even volgende snelle berekening:body lab kan dat doen omdat de producten los meer marge hebben en duurder zijn dan BnF

Zo, dat klinkt goed! Welke pwo heb je gehad?Zo ik heb me pwo genomen en de BCAA caps van B&F. Dalijk knalle in de gym !![]()

Ik moei mij normaal nooit in de persoonlijke keuzes van webshops hier (what's the difference, prijs/kwaliteit is bepaald door de leveranciers die overal dezelfde zijn, en gifts krijg je overal), maar dit zet mij toch aan tot een korte reactie. Buiten het feit dat het verschil in marges kwasi onbestaande is, even volgende snelle berekening:
B&F Whey Perfection protein %: 78%
BL Whey Pro protein %: 81%
B&F prijs per gram WPerfection: €0,01537 (2270gr: €34,90)
BL prijs per gram WPro: €0,01695 (2000gr: €33,90 -> slechts €0,00158 duurder per gram nts hoger percentage eiwitten)
Vergeleken met WPerfection zou je €38,47 betalen voor 2270gr Whey Pro van BodyLab, ofte slechts €3,57 meer voor 4% percentage meer eiwitten per shake.
Als je het bekijkt per percentage eiwit betaal je per eiwit-percentage minder bij BodyLab:
B&F pp%: €0,4474/%
BL pp%: €0,4185/%
Daarbij geeft BodyLab een ferme korting vanaf 2 potten: €31,90 voor 2000gr aan 81% eiwitten, waardoor de prijs per gram serieus onder die van B&F zakt, terwijl ze nog steeds 4% meer eiwitten hebben, om dan nog te zwijgen van de nog grotere korting vanaf 4 potten.
B&F geeft op geen enkel moment extra kassakorting, toch niet voor 2 potten Whey Perfection (getest op 2 april 2013).
Soit, doe maar verder![]()

Die bevalt zeker altijd goed! Heb lekker getraint net![]()

Geen crash? Deze staat ook al een heeeeele tijd op me verlanglijstje namelijk![]()

Nope, nooit geen crash bij no xplode.. gelukkig haha
---------- Post added 2 April 2013 at 18:15 ----------
En nu lekker een Isolaat perfection strawberry shake!

Goed om te horen. Ik ben nu een tijdje bezig met de Assault + Recon stack en bevalt me zeker goed.Die bevalt zeker altijd goed! Heb lekker getraint net![]()
Goed om te horen. Ik ben nu een tijdje bezig met de Assault + Recon stack en bevalt me zeker goed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

je slaat de plank compleet misIk moei mij normaal nooit in de persoonlijke keuzes van webshops hier (what's the difference, prijs/kwaliteit is bepaald door de leveranciers die overal dezelfde zijn, en gifts krijg je overal), maar dit zet mij toch aan tot een korte reactie. Buiten het feit dat het verschil in marges kwasi onbestaande is, even volgende snelle berekening:
BL prijs per gram WPro: €0,01695 (2000gr: €33,90 -> slechts €0,00158 duurder per gram nts hoger percentage eiwitten)
Vergeleken met WPerfection zou je €38,47 betalen voor 2270gr Whey Pro van BodyLab, ofte slechts €3,57 meer voor 4% percentage meer eiwitten per shake.
Als je het bekijkt per percentage eiwit betaal je per eiwit-percentage minder bij BodyLab:
Daarbij geeft BodyLab een ferme korting vanaf 2 potten: €31,90 voor 2000gr aan 81% eiwitten, waardoor de prijs per gram serieus onder die van B&F zakt, terwijl ze nog steeds 4% meer eiwitten hebben, om dan nog te zwijgen van de nog grotere korting vanaf 4 potten.
B&F geeft op geen enkel moment extra kassakorting, toch niet voor 2 potten Whey Perfection (getest op 2 april 2013).
je slaat de plank compleet mis
BnF geeft geen korting op 2 potten van 2270g omdat er een groot verpakking(4540) is, die gelijk is aan 2 potten van 2270 en die is 59,90 dus technisch gezien 5 euro korting per pot van 2270gr
en 4 potten is 122 euro bij body lab dan heb je 8 kilo terwijl je bij BnF 2 potten van 4,54 kilo voor 119,80 hebt dan ben je 2 euro goedkoper en hebt meer dan een kilo meer whey ookal heeft bodylab 3% meer eiwit kom je dus nog goedkoper uit
bodylab 8 kilo 81% = 6480 g eiwit
body%fit 9,08 kilo 78% = 7082,4 g eiwit
voor die 2,20 minder heb je 602,4gr eiwit meer
enige verschil je hebt dan 2 potten en dus 2 smaken en bij bodylab heb je 4 potten dus 4 smaken
dus ookal geeft bodylab "korting" ben je nog duurder uit
Mede daarom is BnF al jaren mijn supp leverancier!Ik moei mij normaal nooit in de persoonlijke keuzes van webshops hier (what's the difference, prijs/kwaliteit is bepaald door de leveranciers die overal dezelfde zijn, en gifts krijg je overal), maar dit zet mij toch aan tot een korte reactie. Buiten het feit dat het verschil in marges kwasi onbestaande is, even volgende snelle berekening:
je slaat de plank compleet mis
..............
..............
............
dus ookal geeft bodylab "korting" ben je nog duurder uit