MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er morgen vroeg ook gezellig

Ben/probeer op tijd in Amersfoort , meteen ff wat bcaa's , taurine en allmaxx halen.

Grtzzz

Jammer dat ik er niet bij kan zijn.. :(

IMG-20130403-WA0001.jpg

De rest van de foto's komen in de loop van de week op onze facebook (handtekening).

Big ron :)

yeah buddy! jammer dat ik er niet bij kon zijn :(

Misschien is het handig om een soort verzamel samples pakket te gaan maken/aanbieden tegen betaling?
Er zijn een aantal producten van jullie zelf die ik graag uit wil proberen zonder dat ik meteen een hele pot/emmer moet kopen. Zoals bijv. protein soup, mass perfection, pancakes, protein breakfast en lean gain.

Hier nog een!

Net mn pakket binnen, helaas waren wel beide zakken oats gescheurd..
Dus de hele doos lag verstrooid met havermout.
Voor de rest wel in orde hoor!

Betaling van bestelling 834796 nog niet binnen, is 28/3 overgeschreven.

Net mn pakket binnen, helaas waren wel beide zakken oats gescheurd..
Dus de hele doos lag verstrooid met havermout.
Voor de rest wel in orde hoor!
Wil je me even je referentienummer per PM sturen, kunnen we even kijken naar een oplossing. Mijn excuus!:rolleyes:
Betaling van bestelling 834796 nog niet binnen, is 28/3 overgeschreven.
Dat kan inderdaad kloppen. Vanwege de feestdagen (goede vrijdag t/m maandag) is er geen betaalverkeer geweest. De banken hebben dinsdag de meeste betalingen verwerkt en worden vandaag of morgen bijgeschreven. Mocht je morgen nog geen bevestiging hebben gehad, kun je het beste even bellen. Zoeken we het direct voor je uit. Op dit moment is jouw betaling namelijk nog niet binnen.

Ralf

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, ook had ik voor iemand afslank eiwit besteld maar het is helemaal niet goed want de shake word een soort van pap veel te dik.

Ga nou niet achterlijk lopen doen, je kunt er bijna mee metselen.

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, ook had ik voor iemand afslank eiwit besteld maar het is helemaal niet goed want de shake word een soort van pap veel te dik.
Dat is inderdaad mogelijk. De Afslank eiwit bestaat voor het grootste gedeelte uit Micellar Casein. Micellar Casein staat erom bekend dat het een dikke structuur heeft, vandaar dat deze dikker is. Wat je in dit geval het beste kunt doen is bijv. 400ml water plus één maatschep. Je merkt dan direct dat de shake minder dik is.

Ralf

wat denk je nou zelf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven