Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal es proberen 400ml water.

zal es proberen 400ml water.
Ik maak men caseine altijd met 500 a 700 ml water dan is hij wat loperig, maar dan zet ik hem even in de koelkast en dan wordt hij wat dikker :) dan heb ik een grote shake om van te genieten net voor het slapen gaan :p

Ik geniet altijd van m'n Caseine shake vooral de straciatella smaak is :lick: :lick:

He Ralf, Komen er ook samples van de total protein? Zag dat de 2 kilo verpakking er wel komt :)

He man! Was jij nou ook op de Ronnie C bijeenkomst? :D

PS: banaan is lekkerder hahah :p

Nee man kon niet.. :( Jij wel?

En toch 'n keer banaan bestellen dan :P

2d2w7m.jpg

He Ralf, Komen er ook samples van de total protein? Zag dat de 2 kilo verpakking er wel komt :)
Inderdaad, de 2kg verpakking komt inderdaad ook. Nee, er komen geen samples. Gewoon proberen, Total Protein is een goed eiwitsupplement. Met nadruk op supplement, toevoegingen kunnen niet altijd lekker zijn, maar kan wel een goede bijdrage zijn aan je dieet om zo voldoende eiwit te halen. :)

Ralf

Ik krijg een foutmelding zodra ik wil bestellen met afterpay. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Is de verwachte levertijd van de Total protein nog steeds rond de 2 weken?

Vandaag mijn bestelling netjes ontvangen !!! ga morgen gelijk de Vaso grow en Magnificent proberen !!:)

Ik krijg een foutmelding zodra ik wil bestellen met afterpay. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Is de verwachte levertijd van de Total protein nog steeds rond de 2 weken?
Eind deze week verwachten we de Total Protein. Je kan deze bestellen en wij verzenden je gehele order wanneer de Total Protein binnen komt.
Vandaag mijn bestelling netjes ontvangen !!! ga morgen gelijk de Vaso grow en Magnificent proberen !!:)
Graag gedaan. Met die combinatie wordt het weer flink knallen!!

Komt die niet in cookies and cream? daar keek ik nou zo naar uit haha.

Wanneer krijgen jullie sleep n restore weer binnen? echt een toppertje

edit track and trace werkt weer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven