Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik maak men caseine altijd met 500 a 700 ml water dan is hij wat loperig, maar dan zet ik hem even in de koelkast en dan wordt hij wat dikker
dan heb ik een grote shake om van te genieten net voor het slapen gaan 
Wil je me even je referentienummer per PM sturen, kunnen we even kijken naar een oplossing. Mijn excuus!
Ralf
Ik geniet altijd van m'n Caseine shake vooral de straciatella smaak is![]()
![]()

He man! Was jij nou ook op de Ronnie C bijeenkomst?
PS: banaan is lekkerder hahah![]()
Jij wel?
Nee man kon niet..Jij wel?
En toch 'n keer banaan bestellen dan![]()
Sowieso leuk om een keer te zien waar je spullen vandaan komen!
Ga ik naar kijken!

Micellar Casein is inderdaad erg genietenIk maak men caseine altijd met 500 a 700 ml water dan is hij wat loperig, maar dan zet ik hem even in de koelkast en dan wordt hij wat dikkerdan heb ik een grote shake om van te genieten net voor het slapen gaan
![]()

Jaa was echt heeeel gaafSowieso leuk om een keer te zien waar je spullen vandaan komen!
Sowieso je weet het, ik heb alles in banaan
Wel naar de FIBO?
He man! Was jij nou ook op de Ronnie C bijeenkomst?
PS: banaan is lekkerder hahah![]()
Nee man kon niet..Jij wel?
En toch 'n keer banaan bestellen dan![]()

Inderdaad, de 2kg verpakking komt inderdaad ook. Nee, er komen geen samples. Gewoon proberen, Total Protein is een goed eiwitsupplement. Met nadruk op supplement, toevoegingen kunnen niet altijd lekker zijn, maar kan wel een goede bijdrage zijn aan je dieet om zo voldoende eiwit te halen.He Ralf, Komen er ook samples van de total protein? Zag dat de 2 kilo verpakking er wel komt![]()

Eind deze week verwachten we de Total Protein. Je kan deze bestellen en wij verzenden je gehele order wanneer de Total Protein binnen komt.Ik krijg een foutmelding zodra ik wil bestellen met afterpay. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Is de verwachte levertijd van de Total protein nog steeds rond de 2 weken?
Graag gedaan. Met die combinatie wordt het weer flink knallen!!Vandaag mijn bestelling netjes ontvangen !!! ga morgen gelijk de Vaso grow en Magnificent proberen !!![]()