MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje, wat is het grote verschil tussen Creapure en Result ?
Beide zien der namelijk goed uit, qua zuiverheid vooral de creapure en result weer vanwege de mix :P

Vraagje, wat is het grote verschil tussen Creapure en Result ?
Beide zien der namelijk goed uit, qua zuiverheid vooral de creapure en result weer vanwege de mix :P

creapure:
100% monohydraat denk ik
result:
TriCreatine Malate
Creatine ethyl ester HCl
Creatine Phosphate
Micro Creatine 200 mesh
Cordyceps Sinensis

result is even zuiver :)
die creapure zuiverheid is vooral bedoeld op de monohydraat omdat er in sommige monohydraten wel eens sodium in kan zitten nzo.. vooral die cheape monohydraat uit china is vaak 'vervuild'

but.. correct me if i'm wrong guys ;)

creapure:
100% monohydraat denk ik
result:
TriCreatine Malate
Creatine ethyl ester HCl
Creatine Phosphate
Micro Creatine 200 mesh
Cordyceps Sinensis

result is even zuiver :)
die creapure zuiverheid is vooral bedoeld op de monohydraat omdat er in sommige monohydraten wel eens sodium in kan zitten nzo.. vooral die cheape monohydraat uit china is vaak 'vervuild'

but.. correct me if i'm wrong guys ;)

Helemaal correct:) (als altijd eigenlijk:D)

Result zal meer resultaat geven. De Creapure is gewoon monohydraat met zekerheid op zuiverheid. De Result bevat betere creatine en ook nog eens Cordyceps. Qua resultaat zal de Result zeker meer doen:cool:

Dan is de keus snel gemaakt :P
En de bestelling ook :thumbs:
Ref: 119096

Ik zal eens goed nakijken of dit niet sneller kan. Wij willen niets liever als een tevreden klant en snelheid is dan ook belangrijk.:cool:

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Ik heb niet direct een goede ingang naar Athletic Edge Nutrition zoals ik die naar verscheidene andere merken heb. Ik zal eens uitzoeken of ik hier voor een goede prijs aan kan komen. (concurrerend met de UK prijzen).:D

Dankjewel ik heb het volste vertrouwen zoals altijd ;) :bow:

Dacht laat me ook maar even een account aanmaken! Altijd meelezen maar niks kunnen zeggen :S
Ik ben altijd zeer tevreden met de service en de super snelle bezorging!
Gisteren een grote bestelling geplaatst en vandaag alweer in huis! Altijd snel! en voor het eerst in 2 jaar ofzo een foutje in m"n bestelling! Dat is niks voor jullie, dus net ff gebeld en gelijk geregeld! Dit is pas service! :thumbs:
Stel dit dan ook zeer op prijs!

Ik lees veel over jullie eigen huismerk proteine en denk deze dan ook bij mijn volgende bestelling te gaan proberen. Ik heb de laatste tijd altijd producten van bsn en deze bevielen me altijd, alleen de prijs is wel wat hoger dan andere merken dus misschien tijd om wat nieuws te proberen...

Dacht laat me ook maar even een account aanmaken! Altijd meelezen maar niks kunnen zeggen :S
Gisteren een grote bestelling geplaatst en vandaag alweer in huis! Altijd snel! en voor het eerst in 2 jaar ofzo een foutje in m"n bestelling! Dat is niks voor jullie, dus net ff gebeld en gelijk geregeld! Dit is pas service! :thumbs:

Ik lees veel over jullie eigen huismerk proteine en denk deze dan ook bij mijn volgende bestelling te gaan proberen. Ik heb de laatste tijd altijd producten van bsn en deze bevielen me altijd, alleen de prijs is wel wat hoger dan andere merken dus misschien tijd om wat nieuws te proberen...

jep zo een huismerk is altijd handig in tijden van crisis :D
kan zeker tippen aan de grote merken zoals ON/BSN/.. vind ik persoonlijk :)

Dan is de keus snel gemaakt :P
En de bestelling ook :thumbs:
Ref: 119096

:thumbs: Dank je. Direct verzonden en morgen in huis..

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Dankjewel ik heb het volste vertrouwen zoals altijd ;) :bow:

:cool:Dank je, dat schept verplichting. Ai, ik heb al even gekeken maar nog niet echt goede prijzen kunnen vinden... nog maar even verder kijken dus..:D

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

:) Dank je, voor de lovende woorden!!
De Whey Perfection moet je zeker een keer proberen, deze kan zich absoluut meten met de "merken":)

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

jep zo een huismerk is altijd handig in tijden van crisis :D
kan zeker tippen aan de grote merken zoals ON/BSN/.. vind ik persoonlijk :)

We merken inderdaad dat ons merk Body & Fit Sportsnutrition een geweldige vlucht heeft genomen. :) Producten als Whey Perfection, Micellar Superior, Magic EAA, Total Muscle Solution, Result en Creapure (om er maar eens een paar te noemen;)) kunnen zich meten met elk merk..:cool: De prijs is daarnaast ook nog eens heel netjes.

Ik kan niks vinden over een oplaadfase bij Result ?
Heb sinds 3 weken geen creatine meer genomen en wou wel graag een oplaadfase.
Wat is dan de gewenste richtlijn voor Result qua hoeveelheid, hoe vaak en aantal dagen oplaadfase.
Of is het niet noodzakelijk met Result vanwege de mix ?

Yo menne

Morgen komt er een nieuwe bestelling jullie richting uit voor Whey Perfection en jullie huismerk van Caseïne (ben de naam vergeten).

Nu, bij mijn vorige bestelling had ik nog een shakebeker en een bidon te goed, deze is verstuurd, echter nooit aangekomen na drie keer aanbieden (woonachtig in Belgie).

Enige kans dat deze extra kan verstuurd worden?

En welke eiwitrepen raden jullie aan?

Net mn shake Micellar op (vanille smaak), lekkeur!

Erg goed te drinken, mixed fantastisch, echt een milkshake smaak. Vult goed. Awesome, nu maar zien wanneer die 2 potten kwark opgaan want de voorkeur gaat toch ergens anders naar:rolleyes::p

Heeft er eigenlijk iemand ervaring met die reep genoemd 'Protein2Go'? Net een doos besteld :P

Hey B&F

Ik heb zojuist een bestelling geplaats van jullie Whey Perfection
REF Nummer: 68270

Er staat bij dat je er een gratis Shakebaker bij krijgt,
dit zou ik zeer op prijs stellen aangezien de mijne net gister overleden is,

Ook zou ik het fijn vinden al er misschien een Pre-WOrkout sample bij kan?
Ik heb geen idee wat jullie hebben liggen aan pre-workout samples maar dat maakt mij ook niet echt uit welke, thuis heb ik al wel nox pump staan,

Alvast bedankt,

Hey B&F

Ik heb geen idee wat jullie hebben liggen aan pre-workout samples maar dat maakt mij ook niet echt uit welke, thuis heb ik al wel nox pump staan,

Alvast bedankt,

:roflol: what the **** did you do? :D nu ben ik echt nieuwsgierig :D gesmolten? kapot gevallen? stinkbom? :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Wat is dan de gewenste richtlijn voor Result qua hoeveelheid, hoe vaak en aantal dagen oplaadfase.

oplaadfases zijn ten eerste al heel erg bediscussieerd.. sommige zeggen niet nodig andere zeggen weer wel.. bij een pure monohydraat raad ik het meestal aan.. maar bij een mix als result ben je direct, zonder oplaadfase, ready to go naar mijn mening aangezien die verdergevorderde creatines toch direct hun werk zouden moeten doen en je cellen vol zouden moeten steken :D

Een oplaadfase is inderdaad niet noodzakellijk. Je kunt enkele dagen iets meer nemen als op de verpakking aangegeven maar nodig is dit zeker niet.:cool:

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Yo menne

Morgen komt er een nieuwe bestelling jullie richting uit voor Whey Perfection en jullie huismerk van Caseïne (ben de naam vergeten).

Nu, bij mijn vorige bestelling had ik nog een shakebeker en een bidon te goed, deze is verstuurd, echter nooit aangekomen na drie keer aanbieden (woonachtig in Belgie).

Enige kans dat deze extra kan verstuurd worden?

En welke eiwitrepen raden jullie aan?

Geef mij het referentienummer maar even door dan regel ik de extra shaker en bidon.

Qua repen hebben we de Protein2Go momenteel heel scherp in prijs. De nieuwe Elite Whey repen van Dymatize zijn enorm populair/goed/lekker! Er zijn nu enkele smaken op maar deze verwachten we morgen of maandag weer.

alle eiwitrepen

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Hey B&F

Alvast bedankt,

Het referentienummer klopt niet:cool:. Kun je mij dit nog een keer doorgeven?

De shaker zit er standaard bij..:)

het zou echt té graaf zijn moesten jullie een eiwitreep van jullie huismerk maken :) ik denk dat er veel animo voor zou zijn?

Ok, ik ben ook best benieuwd of daar animo voor is.. Dat wordt dan wel een volgend project.:D

Ik ben nu heel druk met een nieuwe 100% Whey Isolaat. Nog lekkerder als Nectar van Syntrax maar dan voor Body en Fit prijzen:cool: .. dwz de beste prijzen in de Benelux voor een 100% whey Isolaat met een smaak waar echt geen enkele product in de markt tegenop kan!:) We denken direct aan 8-9 smaken waarmee producten als Nectar direct overbodig zijn.

het zou echt té graaf zijn moesten jullie een eiwitreep van jullie huismerk maken :) ik denk dat er veel animo voor zou zijn?

Absoluut. Vroeger nam ik wel eens de duurdere producten, omdat je vaak denkt 'duurder is beter', maar wat jullie aanbieden tegen zulke prijzen...

Chapeau :bow2:

Absoluut. Vroeger nam ik wel eens de duurdere producten, omdat je vaak denkt 'duurder is beter', maar wat jullie aanbieden tegen zulke prijzen...

Chapeau :bow2:

Dank je:) Met de repen zie ik wel enkele praktische probleempjes waar ik dan even een oplossing voor moet vinden. We willen wel direct de beste reep hebben:D

Maar eerst even het 100% Whey Isolaat project afronden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven