XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt die niet in cookies and cream? daar keek ik nou zo naar uit haha.
De Cookies en Cream van Total Protein is reeds besteld. Ik weet dat de banaan en vanille in ieder geval vrijdag weer voorradig zijn, vandaar deze er op staan. Je kan er vanuit gaan dat binnen 1-2 weken de rest van de smaken erbij komen.
Wanneer krijgen jullie sleep n restore weer binnen? echt een toppertje
Deze hebben we reeds meebesteld met onze wekelijkse zending uit de VS. Ik hoop dat deze er over 1-2 weken er weer is. :)
kunnen jullie kijken wat er aan de hand is met ref C845225

maandag besteld zou hem vandaag tussen 14:00 en 17:00 krijgen en nog niet binnen kijk op de track en trace en hij bestaat niet meer:S
Uiteraard willen we dat voor je doen. Ik ben zelf niet op kantoor op dit moment, maar als je het direct wilt weten, kun je het beste mijn collega's even bellen op 0513 683 068 of even een mailtje sturen. Krijg je dezelfde dag nog reactie :)

Ralf

Zodra de smaak cookies and cream van Total Protein er is ga ik die meteen proberen! :)

Heb je enig idee wanneer de smaak Water melon van Muscle Protect weer verkrijgbaar is?

Zodra de smaak cookies and cream van Total Protein er is ga ik die meteen proberen! :)
Ik heb daarvan 1 shake gehad en vond het zeker lekker :) Komt goed tot zijn recht bij dit product.
Heb je enig idee wanneer de smaak Water melon van Muscle Protect weer verkrijgbaar is?
Op dit moment niet Sannee. Morgenochtend zal ik direct even kijken in onze administratie. PM ik je even met de levertijd indien het terug komt.

Ralf

Weet je toevallig wanneer mijn bestelling zal aan komen want heb het 28 maart besteld en heb nog niets gekregen.
Had jullie vorige keer ook al een berichtje gestuurd en toen hebben jullie mij de track n trace link opgestuurd maar die kon ik ook niet openen evenals de link die ik in mijn mail heb gekregen.

Ofwel ligt het aan mijn pc ofwel ligt het aan de tnt links maar ik kan ze nooit openen en van andere winkels kan ik dit wel.

ref nr: C838905

Alvast bedankt!

Hoe was het bezoek van Ronnie Coleman? Kon helaas niet komen...jammer:janken: Ronnie is the best ever!

Had jullie vorige keer ook al een berichtje gestuurd en toen hebben jullie mij de track n trace link opgestuurd maar die kon ik ook niet openen evenals de link die ik in mijn mail heb gekregen.

Ofwel ligt het aan mijn pc ofwel ligt het aan de tnt links maar ik kan ze nooit openen en van andere winkels kan ik dit wel.

Zelfde bij mij (ben ook van België). Probeer dit even: tracking code uit de link kopieren, dan naar de hoofdsite van PostNL Track & Trace gaan, daar de tracking code plakken en aanduiden dat het een bestelling is buiten Nederland, dan doet hij het wel.

Hopelijk bij jou ook.
Groetjes

Net voor de eerste keer getraint met pwo swollen. Echt een top pwo goede pomp en focus geen crash :)

Weet je toevallig wanneer mijn bestelling zal aan komen want heb het 28 maart besteld en heb nog niets gekregen.

ref nr: C838905

Alvast bedankt!
Dat is inderdaad vreemd. Wat betreft je bestelling kun je het beste even mijn collega's bellen of mailen (info@bodyenfitshop.nl). In dat geval zullen ze het direct voor je uitzoeken waar je pakket is en wanneer het geleverd wordt. Normaal gesproken dient dit altijd de eerst volgende werkdag zijn.
Hoe was het bezoek van Ronnie Coleman? Kon helaas niet komen...jammer:janken: Ronnie is the best ever!
Als bodybuilder was het echt een enorm leuke kans om Ronnie eens te ontmoeten, fotomomentje, signeren van eventueel een shirt en zijn producten proberen tegen een actieprijs. Het blijft 8x Mr "O". Wij zijn enorm trots dat hij vandaag bij ons langs is geweest en veel van onze klanten heeft kunnen spreken. Erg leuk om op zo'n manier een binding te krijgen met het bedrijf waar je je supps haalt. We hopen dat hij of een andere bekende bodybuilder weer eens komt, dan laat ik het hier weten. Wellicht dat er dan een kans voor je is Kill Bill! :) Zodra de foto's beschikbaar zijn, upload ik ze voor je op facebook en enkele hier op dbb (in ons topic en het topic van RCS).
Zelfde bij mij (ben ook van België). Probeer dit even: tracking code uit de link kopieren, dan naar de hoofdsite van PostNL Track & Trace gaan, daar de tracking code plakken en aanduiden dat het een bestelling is buiten Nederland, dan doet hij het wel.

Hopelijk bij jou ook.
Groetjes
Bedankt voor je tip! :) Normaal gesproken hoef je de T&T bij ons natuurlijk ook niet te openen, wij leveren in de regel altijd de volgende dag! ;) Ik ga morgenochtend wel even met de postNL bellen want het dient wel naar behoren te werken. Hopelijk kunnen ze het dan zo spoedig mogelijk in orde brengen voor onze Belgische klanten.

Ralf

Was echt een leuke goed verzorgde dag !!. Alles liep mooi vlotjes door iedereen kwam aan de beurt. De prijzen waren zeker mooie actie prijzen paste ook echt bij de dag. Voor iedereen een uniek gesigneerde foto wat natuurlijk uit handen van IFBB professional heel gaaf is laat staan 8-maal O winnaar Ronnie Coleman. En dan ook nog eens kosteloos was zeker de moeite waard om de reis te overbruggen. Uiteraard ook het personeel van B&F had er zin in wat ook te merken was aan de leuke relaxte sfeer.
Coleman die zelf rustig de tijd nam voor de mensen die dat wilden niets werd gejaagd iedereen kwam aan de beurt super dagje gehad. Ik heb weer een bult nieuwe motivatie om er nog harder tegenaan te gaan.

B&F Bedankt voor deze unieke kans om Ronnie Coleman te mogen ontmoeten en spreken !!

Was echt een leuke goed verzorgde dag !!. Alles liep mooi vlotjes door iedereen kwam aan de beurt. De prijzen waren zeker mooie actie prijzen paste ook echt bij de dag. Voor iedereen een uniek gesigneerde foto wat natuurlijk uit handen van IFBB professional heel gaaf is laat staan 8-maal O winnaar Ronnie Coleman. En dan ook nog eens kosteloos was zeker de moeite waard om de reis te overbruggen. Uiteraard ook het personeel van B&F had er zin in wat ook te merken was aan de leuke relaxte sfeer.
Coleman die zelf rustig de tijd nam voor de mensen die dat wilden niets werd gejaagd iedereen kwam aan de beurt super dagje gehad. Ik heb weer een bult nieuwe motivatie om er nog harder tegenaan te gaan.

B&F Bedankt voor deze unieke kans om Ronnie Coleman te mogen ontmoeten en spreken !!

Mooi gezegd man, helemaal mee eens! :thumbs:

Bestelling C844290 helemaal goed ontvangen, alleen de 2 maanden vitamine D3 zat er niet in. :(

Hallo Micellar Casein Banaan, En weltrusten Mensen :P ;)

niet eens nodig
letterlijk van de BnF site
Creapure® Creatine

De garantie voor zuivere creatine die echt werkt.

Kies voor zekerheid, het kost je niets meer..!
Veel bedrijven beloven het, met Creapure® creatine weet je het zeker.
De allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties. Creapure® Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH.
Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch Creapure® creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit

wacht eens AlzChem klinkt duits
Trotsberg ook
maar laat ik voor de zekerheid is dom doen en het op een forum vol sarcastische trollen vragen -_-

je had kunnen googlen
trotsberg wacht is even dat is een plaats in zuid oost duitsland
en alzchem is een duits bedrijf

waar in hemelsnaam zou dat nou geproduceerd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven