De Cookies en Cream van Total Protein is reeds besteld. Ik weet dat de banaan en vanille in ieder geval vrijdag weer voorradig zijn, vandaar deze er op staan. Je kan er vanuit gaan dat binnen 1-2 weken de rest van de smaken erbij komen.Komt die niet in cookies and cream? daar keek ik nou zo naar uit haha.
Deze hebben we reeds meebesteld met onze wekelijkse zending uit de VS. Ik hoop dat deze er over 1-2 weken er weer is.Wanneer krijgen jullie sleep n restore weer binnen? echt een toppertje

Uiteraard willen we dat voor je doen. Ik ben zelf niet op kantoor op dit moment, maar als je het direct wilt weten, kun je het beste mijn collega's even bellen op 0513 683 068 of even een mailtje sturen. Krijg je dezelfde dag nog reactiekunnen jullie kijken wat er aan de hand is met ref C845225
maandag besteld zou hem vandaag tussen 14:00 en 17:00 krijgen en nog niet binnen kijk op de track en trace en hij bestaat niet meer:S

Ralf

Ronnie is the best ever!
Ik ga morgenochtend wel even met de postNL bellen want het dient wel naar behoren te werken. Hopelijk kunnen ze het dan zo spoedig mogelijk in orde brengen voor onze Belgische klanten.