XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het idee is inderdaad goed. Echter is het zo dat onze leverancier niet van elke product samples wil en kan maken. Vandaar we enorm weinig samples hebben op ditmoment. Mocht er iets nieuws of extra's komen, zetten we dit direct op de site. Kies je cadeaus

Ralf

Het gaat om jullie eigen producten, niet van andere merken.
Het is bewezen dat mensen graag producten uitproberen en ze vervolgens gaan gebruiken als het bevalt.
Maar dan moet wel de aankoop drempel laag zijn (vandaar dat er vaak gratis producten uitgedeeld worden in de winkel centra's).
Nou hoeft het van mij niet gratis, maar op deze manier kan je nooit de andere producten van jullie uitproberen
(behalve dan de standaard eiwit samples, die iedereen al gebruikt).

Laatst bewerkt:
Bestelling C844290 helemaal goed ontvangen, alleen de 2 maanden vitamine D3 zat er niet in. :(
Geef het even aan bij je volgende bestelling, dan regelen we dit even voor je! :) Mijn excuus voor 't ongemak:rolleyes:
Onze Creapure creatine komt uit Duitsland :)
Hallo Micellar Casein Banaan, En weltrusten Mensen :P ;)
Goedemorgen mensen, fijne werkdag!:D

Ralf

C850377

Track & Trace: Zending is onderweg

Maar bezorgdatum is vr 5 apr. Wat nu?

C850377

Track & Trace: Zending is onderweg

Maar bezorgdatum is vr 5 apr. Wat nu?
Ik heb de status van je T&T bekeken en vervolgens met de postNL gebeld en deze geven aan dat jouw pakket vandaag in de afleverroute zit. Je kan deze, zoals je van ons gewend bent, vandaag verwachten :)

Ralf

Morning guys! Las net het nieuws op Facebook :D Gefeliciteerd :1e:

Dat zijn 2 mooie dagen achter elkaar voor jullie!

b&f eiwit repen

misschien is het al gevraagd, maar de laatste paar pagina's stond het niet.
Komt de aardbei smaak van jullie repen nog terug?

Grt,
Bram

Kort vraagje: De citrupure is uitverkocht, enig idee wanneer die er weer is?

Volgens mij is citrupure al maanden uitverkocht, net als agmatine van het huismerk :( Kleine suggestie van mijn kant als alternatief: Vaso Grow zit 1000mg L-citrulline en 500mg L-citrulline nitratre per serving (4 tabs). Als alternatief kan je 8 tabs 30 min voor het trainen innemen. Op die manier kom je toch redelijk in de buurt van 2,5 gram aanbevolen dosering van Citrupure.

Of je moet eventueel bij de concurrent willen bestellen (zeg ik dat nou echt in het B&F topic :o)

Morning guys! Las net het nieuws op Facebook :D Gefeliciteerd :1e:

Dat zijn 2 mooie dagen achter elkaar voor jullie!
Dankjewel! Zijn hele mooie prijzen! :)
misschien is het al gevraagd, maar de laatste paar pagina's stond het niet.
Komt de aardbei smaak van jullie repen nog terug?

Grt,
Bram
De Perfection Bar Strawberry verwachten wij op korte termijn niet weer voorradig:rolleyes: Uiteraard is deze er nog wel in Witte Choco en Banaan.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volgens mij is citrupure al maanden uitverkocht, net als agmatine van het huismerk :( Kleine suggestie van mijn kant als alternatief: Vaso Grow zit 1000mg L-citrulline en 500mg L-citrulline nitratre per serving (4 tabs). Als alternatief kan je 8 tabs 30 min voor het trainen innemen. Op die manier kom je toch redelijk in de buurt van 2,5 gram aanbevolen dosering van Citrupure.

Of je moet eventueel bij de concurrent willen bestellen (zeg ik dat nou echt in het B&F topic :o)
CitruPure en andere leuke ingrediénten zijn inderdaad al enige tijd uitverkocht. Maar kijk eens op de verwachtpagina, dat ziet er weer veel belovend uit! De levertijd kan ik op dit moment niet aangeven, maar we hopen zo snel mogelijk.

Hop en zo naar de top !!

hey, zou Craze nog in de aanbieding komen?

Grts.

ISO-100, Mass Perf, Protein bar? Check :D We zijn weer klaar voor een dagje werken :cool:
Hoop dat er nog geantwoord word op me PM :)

Bestelling is binnen, maar mijn "wrist wraps deluxe" niet :(
Dat is inderdaad vervelend. Wil je mij jouw referentienummer even per PM sturen? Mijn excuus voor het ongemak.
hey, zou Craze nog in de aanbieding komen?

Grts.
Aankomende week niet!:rolleyes:
ISO-100, Mass Perf, Protein bar? Check :D We zijn weer klaar voor een dagje werken :cool:
Hoop dat er nog geantwoord word op me PM :)
Goedzo! :) Werken en toch nog groeien. Ik mag mezelf gelukkig prijzen:D Ik ga er zo naar kijken.:)

Ralf

Agmatine BnF

Beste, ik vroeg mij af of jullie nog aan zuiver agmatine product van jullie huismerk gaan binnenkrijgen. Ik was daar in het verleden tevreden over, en dan vooral over de capsules...
Of is er een beter product dat jullie mij kunnen aanraden?

Alvast bedankt voor de reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven