Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste, ik vroeg mij af of jullie nog aan zuiver agmatine product van jullie huismerk gaan binnenkrijgen. Ik was daar in het verleden tevreden over, en dan vooral over de capsules...
Of is er een beter product dat jullie mij kunnen aanraden?

Alvast bedankt voor de reactie!
Op dit moment verwachten wij de Agmatine capsules van ons huismerk helaas niet verkrijgen bij onze leverancier. Ik hoop wel dat deze in de toekomst weer komt. Wellicht is Arginine of CitruPure een goede alternatief voor je.

Weekaanbiedingen voor morgen:
Strong!
Omega369
Creatine MusclePharm
Transform
Solid
Whey Shake

Ralf

Het gaat om jullie eigen producten, niet van andere merken.
Het is bewezen dat mensen graag producten uitproberen en ze vervolgens gaan gebruiken als het bevalt.
Maar dan moet wel de aankoop drempel laag zijn (vandaar dat er vaak gratis producten uitgedeeld worden in de winkel centra's).
Nou hoeft het van mij niet gratis, maar op deze manier kan je nooit de andere producten van jullie uitproberen
(behalve dan de standaard eiwit samples, die iedereen al gebruikt).

en die worden niet door leveranciers geleverd met een private label -_-

B&F brothers,

gister bestelling gedaan (C850442). Vandaag aangekomen, alleen de joggingbroek (maatje L) mist!

wist niet dat BF ook een joggingbroek had.

Is jullie vit d 3 in olie opgelost?

Net voor de eerste keer Perfection bar banaan geproeft.. ****ing lekker haha meteen nieuwe favoriet!

Referentienummer: C850355
Kan je even de betaling checken? dan kan hij vanavond misschien nog weg :)

Dat is inderdaad vervelend. Wil je mij jouw referentienummer even per PM sturen? Mijn excuus voor het ongemak.

Aankomende week niet!:rolleyes:

Goedzo! :) Werken en toch nog groeien. Ik mag mezelf gelukkig prijzen:D Ik ga er zo naar kijken.:)

Ralf

Haha zeker weten! Ik kom de dag wel door hier ;)
Top ik ben benieuwd!

---------- Post added 4 April 2013 at 17:32 ----------

Net voor de eerste keer Perfection bar banaan geproeft.. ****ing lekker haha meteen nieuwe favoriet!

Haha i Told you ;)

Zolang Ralf maar niet te veel gaat groeien haha. Ik heb nu al moeite om hem bij te houden.

net bestelling geplaatst :)

C853410 maak er iets mooi van aub.

heb me niet laten weer houden door de crisis zoals jullie zullen zien ^^

xtra samples altijd welkom ;)

Hee.. Ik zit net even te kijken naar weightgainers..

Bij de leangain staat wel keurig een hele lijst met aminozuur-samenstelling en vitamines en mineralen, maar niet waar de koolhydraten uit bestaan (of het vet). En geen vezels...

Bij de mass perfection staat dan weer wel netjes vermeld waar de koolhydraten uit komen, maar geen ingrediënten samenstelling (rijk aan ijzer.. klinkt goed, maar hoeveel ?)

Kortom, een combinatie van beide vormen van informatie zou fantastisch zijn :)

/edit: Goede aanbieding voor professional mass gainer alleen ook daar mist allerlei info IMO. (en alleen banaan en vanille :()

Laatst bewerkt:
Hee.. Ik zit net even te kijken naar weightgainers..

Bij de leangain staat wel keurig een hele lijst met aminozuur-samenstelling en vitamines en mineralen, maar niet waar de koolhydraten uit bestaan (of het vet). En geen vezels...

Bij de mass perfection staat dan weer wel netjes vermeld waar de koolhydraten uit komen, maar geen ingrediënten samenstelling (rijk aan ijzer.. klinkt goed, maar hoeveel ?)

Kortom, een combinatie van beide vormen van informatie zou fantastisch zijn :)

/edit: Goede aanbieding voor professional mass gainer alleen ook daar mist allerlei info IMO. (en alleen banaan en vanille :()

De koolhydraten in de lean gain bestaan uit Maltodextrine, Havermeel enBoekweitmeel.
Staat trouwens wel in de tekst vermeld;)

Niels

2 april lees ik dit:

iemand vraagt om de oude verpakking van ultra fine oats terug te gebruiken.

Jullie reply:

"We hebben nog een vrij grote voorraad dus eerst moet die op, dan komt er een andere verpakking (steviger:p). Excuses in ieder geval voor het ongemak."

Nu wil ik net 8kg Oats bestellen (huidige voorraad bijna op), en zie ik op de site 'verwacht 10 april'.

Dan is die vrij grote voorraad er nogal doorgevlogen!

Maar goed, ik ga niet zagen en geduldig wachten tot er terug een heeeel grote voorraad is!

Groeten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven