MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoge percentage eiwit icm met weinig lactose ( benk toch wel beetje gevoelig voor dusja liever vermijden ) en lage aantal vet en kh....

maar kan je me ook verder helpen met wanneer dit beschikbaar is of?:)

Geen idee, werk er niet. Maar aan de hand van jouw wensen kun je ook isolaat nemen. Ben je volgens mij zelfs goedkoper uit.

De Citrulline Malate verwachten we deze week weer binnen te krijgen, kan alleen bij ingrediënten niet zien dat leucine bij staat?

Niels

Heb hem in de shop zien staan en hij is besteld! Met beta allanine en caffeine die ik hier heb liggen; word leuk weer!

Dat is inderdaad niet makkelijk, nee.:rolleyes: Het is namelijk zo dat je deze zelf deze zelf dient te selecteren in je winkelwagentje. Ik wil je wel tegemoet komen door bij je volgende bestelling aan te geven dat je het bij je vorige bestelling bent vergeten en welke je graag wilt hebben. Dan doen wij deze er voor je bij.:)

Ralf

Ik heb t bij opmerkingen gezet bij de bestelling maar dacht: meld het voor de zekerheid. Is het mogelijk dat vitamine D erbij komt nog?

Referentienummer: C886806

Vreemd, heb je voor mij je refnr. van de bestelling. Gisteravond was ik zelf aanwezig en alle pakketten tot 22u zijn netjes de deur uitgegaan. Ik zal het zo direct voor je checken :)

Schijnt vandaag te komen tussen 15:00 en 20:00 .. .we zullen zien. Hij zal wel voor 17:00 komen als ik nog niet thuis ben.

Heb hem in de shop zien staan en hij is besteld! Met beta allanine en caffeine die ik hier heb liggen; word leuk weer!

Ik heb t bij opmerkingen gezet bij de bestelling maar dacht: meld het voor de zekerheid. Is het mogelijk dat vitamine D erbij komt nog?

Referentienummer: C886806
Super, altijd goed! :) Weer een mooie combinatie. Er zijn inderdaad veel mooie en goede producten binnen gekomen. Je referentienummer klopt niet, maar als het goed als opmerking aangegeven staat, moet het goed komen.
bannernieuwbinnen2.jpg

Schijnt vandaag te komen tussen 15:00 en 20:00 .. .we zullen zien. Hij zal wel voor 17:00 komen als ik nog niet thuis ben.
Ik reken erop dat deze vandaag komt! :) PostNL zei dat deze vertraagd was (verkeerde route) en daardoor een dag later kwam. Mijn excuus:rolleyes:

Ralf

net pakketje gehad, zag net dat ik vergeten was de bidon te selecteren :(

net pakketje gehad, zag net dat ik vergeten was de bidon te selecteren :(
Als je het aangeeft bij de volgende bestelling dat je deze bent vergeten te selecteren bij je vorige bestelling, dan zorgen wij dat deze bij je eerstvolgende erbij komt. Akkoord?:)

Ralf

Ik had gisteren nog voor 22u besteld. Er staat echter dat mijn bestelling pas morgen zal aankomen.
Zou dit normaalgezien niet vandaag moeten zijn?

referentienummer: C865988

dat zou fijn zijn thanks Ralf
Altijd goed, graag gedaan! :)
Ik had gisteren nog voor 22u besteld. Er staat echter dat mijn bestelling pas morgen zal aankomen.
Zou dit normaalgezien niet vandaag moeten zijn?

referentienummer: C865988
Dat had inderdaad vandaag moeten zijn. Ik heb zojuist contact gehad met onze bezorgdienst en deze geven aan dat jouw pakket vandaag perongelijk verkeerd gesorteerd is en daardoor bij het verkeerde sorteercentra aangekomen is. Mijn excuus hiervoor:rolleyes: Je kan er vanuit gaan dat deze morgen bij jou aankomt.

Ralf

Wanneer verwachten jullie Mass Freak?
Ik wacht hier al 3weken op.
Ik vind het een van de beste weightgainers!

Wanneer verwachten jullie Mass Freak?
Ik wacht hier al 3weken op.
Ik vind het een van de beste weightgainers!
Deze is reeds besteld, we hopen eind volgende week of die week erop. Uiteraard hebben we tot die tijd goede alternatieven zoals Mass Perfection of Professional Mass Gainer.

Ralf

gister besteld vandaag mijn pakketje binnengekregen, top!

puntje van kritiek: Helaas smaakt de magic eas fruity echt naar kots met kauwgomballen als je het in water oplost,
dus ik ga nog even kijken hoe ik dit wel lekker kan laten smaken haha.. fruitsap iets ofzo. Had er nu een
flinke scheut ranja bij gedaan en het was even snel doordrinken en niet teveel aan denken haha..
misschien jullie nog een tip? Verder een top product kwa samenstelling hoor.

de waxy maize is echt top kwa oplosbaarheid..echt een makkelijk product dus. ging prima in de pwo shake. Neutraal van smaak en geen klonters, alles wat ik wilde eigenlijk! :)

gister besteld vandaag mijn pakketje binnengekregen, top!

puntje van kritiek: Helaas smaakt de magic eas fruity echt naar kots met kauwgomballen als je het in water oplost,
dus ik ga nog even kijken hoe ik dit wel lekker kan laten smaken haha.. fruitsap iets ofzo. Had er nu een
flinke scheut ranja bij gedaan en het was even snel doordrinken en niet teveel aan denken haha..
misschien jullie nog een tip? Verder een top product kwa samenstelling hoor.

de waxy maize is echt top kwa oplosbaarheid..echt een makkelijk product dus. ging prima in de pwo shake. Neutraal van smaak en geen klonters, alles wat ik wilde eigenlijk! :)

Goed om te horen dat je bestelling al hebt gekregen! Helaas zijn bepaalde supplementen inderdaad niet altijd even lekker, je zou het natuurlijk zelf een stukje aangenamer kunnen maken door dit met bijvoorbeeld vruchtensap te vermengen:)

Niels

Goed om te horen dat je bestelling al hebt gekregen! Helaas zijn bepaalde supplementen inderdaad niet altijd even lekker, je zou het natuurlijk zelf een stukje aangenamer kunnen maken door dit met bijvoorbeeld vruchtensap te vermengen:)

Niels

Heb dit besteld bij jullie http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/probiotica/now-foods/probiotic-defense/ en ik moet zeggen dat ik het het beste probiotica product vindt tot nu toe .

Last van gas , krampen etc .. enorm snel verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven