DecaDeca
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komen er op korte termijn nog andere cadeaus?
Want bij de samples staat alleen nog maar perfect protein

Hey ik heb hier nog een sachet whey protein exclusive, wat zijn de stats hier van? Volgens mij verkopen jullie het niet meer, dus ik kan het niet opzoeken.
Het gaat om een 28 gram serving, banana pure.
Ik probeer een bestelling te betalen maar hij blijft laden op de ideal site waar je je bank moet selecteren. Opnieuw proberen of krijgen jullie dan 2x de bestelling binnen ?
EDIT: Gelukt.

Waar kan ik nog zien of er kortingscodes beschikbaar zijn?

-Nieuw jaar
-Thuiswinkel award
Nog maar eens proberen dus:
Whey crisps?
Deze is reeds besteld, we hopen eind volgende week of die week erop. Uiteraard hebben we tot die tijd goede alternatieven zoals Mass Perfection of Professional Mass Gainer.
Ralf
IK heb toestx maar even Real Mass besteld. Zo kunnen we weer 3weken vooruit!

Zijn vaak op dit forum te vinden en/of op de facebook van B&F, helaas op dit moment zijn er geen kortingscode's
---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 21:16 ----------
Van welk merk, zegt mij namelijk op dit moment even niks?
Niels

weten jullie toevallig ook het aminozuur profiel hiervan.
ik vind hier nergens iets over terug.
het is puur uit nieuwsgierigheid, want verder ziet de E/K/V verhouding er keurig uit.
gr.dylan![]()

net om 21:55 nog een bestelling gedaan haha, hoop dat hij nog door is gekomen, heb nog geen mail gehad.
edit: om 22:03 een mailtje gehad, suuuuper!!

gister besteld vandaag mijn pakketje binnengekregen, top!
puntje van kritiek: Helaas smaakt de magic eas fruity echt naar kots met kauwgomballen als je het in water oplost,
dus ik ga nog even kijken hoe ik dit wel lekker kan laten smaken haha.. fruitsap iets ofzo. Had er nu een
flinke scheut ranja bij gedaan en het was even snel doordrinken en niet teveel aan denken haha..
misschien jullie nog een tip? Verder een top product kwa samenstelling hoor.
de waxy maize is echt top kwa oplosbaarheid..echt een makkelijk product dus. ging prima in de pwo shake. Neutraal van smaak en geen klonters, alles wat ik wilde eigenlijk!![]()
Gewoon mengen met iets en dan komt het goed 
Graag gedaan, geen enkel probleem. Mocht je het soms niet kunnen vinden of staat het er niet, kun je altijd hier een berichtje doen. Zorgen we dat deze alsnog op de site komt.Ow haha was hellemaal vergeten dat jullie ook het productlabel op jullie site vermelden.
TOP!
toch nog bedankt haha![]()
Super, altijd goed. Vandaag in huis!net om 21:55 nog een bestelling gedaan haha, hoop dat hij nog door is gekomen, heb nog geen mail gehad.
edit: om 22:03 een mailtje gehad, suuuuper!!

Body&Fit is een regionaal opleidingscentrum voor sprinters