XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom maken we niet een maak de smaak actie netals bij Lays? :cool:

bij lays is het alleen de smaak bedenken
maar aangezien het zelfs al moeilijk is om een basic chocola of vanille te maken

denk ik niet dat je ook even 123 een smaak kan produceren die bedacht is

Wanneer kan ik het beste de Dexaprine innemen ?? ik ben om 06:00 wakker en ga meestal pas om 16:30 trainen ??

En ik ben nu een weekje bezig met de Vaso grow 2x daags 4 stuks maar moet zeggen werk er nog weinig van kan dat ???? en er was een advies gegeven om dan naar 2x daags 5 stuks te gaan is dat verantwoord ???

Wanneer kan ik het beste de Dexaprine innemen ?? ik ben om 06:00 wakker en ga meestal pas om 16:30 trainen ??

En ik ben nu een weekje bezig met de Vaso grow 2x daags 4 stuks maar moet zeggen werk er nog weinig van kan dat ???? en er was een advies gegeven om dan naar 2x daags 5 stuks te gaan is dat verantwoord ???

Verdeel je dexa bijvoorbeeld over de dag.. neem een halve capsule in de ochtend en in de loop van de middag nog eens. Dosering van Vaso Grow kan je wel verantwoord omhoog gooien. Maar om na een week al resultaat verwachten... :rolleyes:

Eldert

Verdeel je dexa bijvoorbeeld over de dag.. neem een halve capsule in de ochtend en in de loop van de middag nog eens. Dosering van Vaso Grow kan je wel verantwoord omhoog gooien. Maar om na een week al resultaat verwachten... :rolleyes:

Eldert

OK ga ik die dexa verdelen over de dag !!

Wanneer zou je dan kunnen zeggen dat je resultaten moet zien/krijgen ? ik begrijp dat je een pomp e.d moet voelen maar dat merk/voel ik ook niet vandaar mijn vraag

ok vandaag mijn magic eas gemengt in dubbelfris..
VEEEEL beter. blijft een funky smaakje maar ik krijg het nu zonder kokhalzen weg haha..

Craze komt volgende week wel weer gewoon binnen, niks aan de hand dus;)
Waarschijnlijk zijn er dan weer problemen met ING, zal wel een hectische week zijn voor hun klantenservice:D

Niels

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 13:03 ----------

Van welk product:rolleyes:?

Craze..ik hoop iig op de lemonade want de grape is echt goor

VEEEEL beter. blijft een funky smaakje maar ik krijg het nu zonder kokhalzen weg haha..

Ja het zijn amino's he kerel, dat is van nature enorm bitter. Moeilijk om daar smaak aan te geven zonder er grammen suiker aan toe te voegen.

OK ga ik die dexa verdelen over de dag !!

Wanneer zou je dan kunnen zeggen dat je resultaten moet zien/krijgen ? ik begrijp dat je een pomp e.d moet voelen maar dat merk/voel ik ook niet vandaar mijn vraag

Je voeding is het meest belangrijk, onthoud dat;) Durf geen termijn aan je resultaten te hangen.

Praktische oplossing!:)

Ja het zijn amino's he kerel, dat is van nature enorm bitter. Moeilijk om daar smaak aan te geven zonder er grammen suiker aan toe te voegen.

Klopt. Probeer Muscle Protect eens, super lekker!

Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven