MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand de Professional Mass Gainer al geprobeerd? Ben geinteresseerd in de smaak :-)

Goeiemorgen B&f!

Is het mogelijk dat jullie een sachet opsturen van de whey perfection 'banaan'? Had dit tijdje geleden bij opmerkingen gevraagd maar het was chocolade :p Zou toch graag eerst even proeven voor ik een kilo 4 bestel :)

Grtz

Iemand de Professional Mass Gainer al geprobeerd? Ben geinteresseerd in de smaak :-)
De Mass Gainer heb ik zelf nog niet gehad, maar mijn collega's zijn er zeker enthousiast over. Een lekkere smaak zoals Mass Perfection of Lean Gain is het niet, aangezien het bronnen van plantaardige eiwitten bevat.
Goeiemorgen B&f!

Is het mogelijk dat jullie een sachet opsturen van de whey perfection 'banaan'? Had dit tijdje geleden bij opmerkingen gevraagd maar het was chocolade :p Zou toch graag eerst even proeven voor ik een kilo 4 bestel :)

Grtz
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Het is zo dat wij niet altijd alle smaken beschikbaar hebben om deze bij de bestellingen te doen. Vandaar je ook geen voorkeur van smaak kan aangeven bij de sachet. Wat wellicht het handigst is, waar de bananensmaak altijd in zit, is om eens de variety te proberen.

Ralf

Onlangs weer een bestelling geplaatst. Vind het top dat jullie Vitamine D als 'cadeau' doen. Dat is tenminste iets waar je echt iets mee bent. Misschien een idee om dat soort 'maand-voorraden' ook voor andere zaken te doen (vb. Omega 3 of multivits)?

Onlangs weer een bestelling geplaatst. Vind het top dat jullie Vitamine D als 'cadeau' doen. Dat is tenminste iets waar je echt iets mee bent. Misschien een idee om dat soort 'maand-voorraden' ook voor andere zaken te doen (vb. Omega 3 of multivits)?

Zeer leuk idee , maar body en fit moet ook nog genoeg winst maken om te kunnen groeien als bedrijf .

Ik vind dat de 2 grooste webshops in supplementen meer dan genoeg cadeau's geven qua prijzen en " gifts " .

Laten we allemaal ook beseffen dat b en f veel werknemers moet betalen , een magazijn huurt , veel licenties voor bepaalde producten te mogen verkopen betaalt , transportkosten heeft en nog enorm veel andere kosten .

Laat hen ook genoeg winst maken zodat ze snel groter worden en wij meer producten kunnen kopen bij hen ;)

Zeer leuk idee , maar body en fit moet ook nog genoeg winst maken om te kunnen groeien als bedrijf .

Ik vind dat de 2 grooste webshops in supplementen meer dan genoeg cadeau's geven qua prijzen en " gifts " .

Laten we allemaal ook beseffen dat b en f veel werknemers moet betalen , een magazijn huurt , veel licenties voor bepaalde producten te mogen verkopen betaalt , transportkosten heeft en nog enorm veel andere kosten .

Laat hen ook genoeg winst maken zodat ze snel groter worden en wij meer producten kunnen kopen bij hen ;)

Wat een onzin reply. Alsof ik er problemen mee heb dat B&F winst maakt. Bedankt voor de informatie trouwens, maar ik weet heus wel hoe een bedrijf werkt.
Ik geef hen aan dat ik zeer tevreden ben met het nieuwe aanbod van cadeau's en dat het voor mij leuk zou zijn als ze die aanpak verder zouden uitbreiden. Verder niks.
Ben trouwens al best lang klant bij B&F en altijd zeer tevreden geweest. Heb dus ook mee bijgedragen aan die winst. :)

Dankjewel voor je complimenten. Multivits en Omega-3 is een veel duurder segment. Voor 100 capsules betaal je al snel een euro of 6. Als je dit nog kleiner wilt verpakken, is dit voor ons prijs/technisch niet als cadeau te doen. Gelukkig hebben we nog genoeg leuke en andere cadeaus. Als er wat leuks aan komt, doen we deze er uiteraard bij. Ik weet zeker dat we met enkele maanden nog leuke toevoegingen hebben.

Ralf

Wat een onzin reply. Alsof ik er problemen mee heb dat B&F winst maakt. Bedankt voor de informatie trouwens, maar ik weet heus wel hoe een bedrijf werkt.
Ik geef hen aan dat ik zeer tevreden ben met het nieuwe aanbod van cadeau's en dat het voor mij leuk zou zijn als ze die aanpak verder zouden uitbreiden. Verder niks.
Ben trouwens al best lang klant bij B&F en altijd zeer tevreden geweest. Heb dus ook mee bijgedragen aan die winst. :)

Het is geen onzinpost .

Ik merk ook dat je je persoonlijk aangevallen voelt .

Uit honderden reacties in dit topic merk je overduidelijk hoe gehecht mensen zijn aan items gratis te willen krijgen .

Ik vind dit gewoon een ziekelijke trend , gratis bestaat niet , er is altijd iemand die ervoor betaalt heeft .

Ik raad je aan dit niet persoonlijk op te nemen , ik vermelde dit gewoon , aan uw reactie te blijken heeft het iets losgemaakt bij u .

Laatst bewerkt:
Dankjewel voor je complimenten. Multivits en Omega-3 is een veel duurder segment. Voor 100 capsules betaal je al snel een euro of 6. Als je dit nog kleiner wilt verpakken, is dit voor ons prijs/technisch niet als cadeau te doen. Gelukkig hebben we nog genoeg leuke en andere cadeaus. Als er wat leuks aan komt, doen we deze er uiteraard bij. Ik weet zeker dat we met enkele maanden nog leuke toevoegingen hebben.

Ralf

Ik kreeg gewoon 180 tabletten vit D van jullie cadeau hoor, hoop niet dat dat voor 2 maanden is :roflol: ook een andere doos dan aangegeven staat, kreeg een potje met groene banden.

Zoals gezegd, klopt je redenatie niet helemaal..

Samples zijn vanuit marketingaspect juist de meest rendabele investering. Zie het als het drukken van flyers, je investeert in eerste instantie een substantieel bedrag, waarvan bijv. 90% de flyer daadwerkelijk leest, info opzoekt, en daarna een x percentage dat daadwerkelijk het product aanschaft. Dus sample met opdruk ontvangt (awareness), probeert, info/referenties opzoekt en daarna probeeraankoop doet. Oftewel die kosten zijn waarschijnlijk gewoon onderdeel van het vooraf vastgestelde marketingbudget :)

Laatst bewerkt:
Zoals gezegd, klopt je redenatie niet helemaal..

Samples zijn vanuit marketingaspect juist de meest rendabele investering. Zie het als het drukken van flyers, je investeert in eerste instantie een substantieel bedrag, waarvan bijv. 90% de flyer daadwerkelijk leest, info opzoekt, en daarna een x percentage dat daadwerkelijk het product aanschaft. Dus sample met opdruk ontvangt (awareness), probeert, info/referenties opzoekt en daarna probeeraankoop doet.

Juist u redenering klopt niet .

Als persoon X namelijk al 20 keer dezelfde sample heeft gehad , zal dit niet meer marktwaarde hebben aan zijn koopkracht .

Integendeel , de sample verliest zijn doel en de enige die erbij baat , is persoon x die 19 keer teveel dezelfde sample heeft gekregen .

Vooral als je beseft de tijd die een bedrijf steek in samples en marketing .

Mensen zijn nu eenmaal mensen en ze maken misbruik van het sample concept .

Als je misbruik van het sample concept ontkent lieg je uit je dak .

Iedereen weet dat veel mensen systematisch dezelfde sample kiezen , opnieuw en opnieuw .

Gewoon omdat het gratis is , mensen die dezelfde sample kiezen krijgen worden niet extra gestimuleerd om een nieuw product te kopen .

Verloren marketingswaarde , kan je niet ontkennen .

Het zou pas echt goed werken , moest men niet dezelfde samples kunnen bestellen opnieuw en opnieuw .

Laatst bewerkt:
Juist u redenering klopt niet .

Als persoon X namelijk al 20 keer dezelfde sample heeft gehad , zal dit niet meer marktwaarde hebben aan zijn koopkracht .

Integendeel , de sample verliest zijn doel en de enige die erbij baat , is persoon x die 19 keer teveel dezelfde sample heeft gekregen .

Vooral als je beseft de tijd die een bedrijf steek in samples en marketing .

Mensen zijn nu eenmaal mensen en ze maken misbruik van het sample concept .

Als je misbruik van het sample concept ontkent lieg je uit je dak .

Iedereen weet dat veel mensen systematisch dezelfde sample kiezen , opnieuw en opnieuw .

Gewoon omdat het gratis is , mensen die dezelfde sample kiezen krijgen worden niet extra gestimuleerd om een nieuw product te kopen .

Verloren marketingswaarde , kan je niet ontkennen .

Het zou pas echt goed werken , moest men niet dezelfde samples kunnen bestellen opnieuw en opnieuw .

Kunnen jullie dit niet via PM's uitvechten verder :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 11:37 ----------

OT: Me bestelling binnengekregen! 2 dozen perfection bars banaan en een 3-1 shaker, top :D

Dinsdag besteld en dezelfde dag nog verzonden, omdat ik tentamens had de bestelling niet gevolgd maar nu kijk ik op postnl en staat er dat verzender verzending nog aan voorbereiden is en ik het pas morgen kan ophalen terwijl het volgens jullie toch dinsdag verzonden is. Hoe kan dit?

@ body en fit

Komen er eigenlijk nieuwe smaken van eiwitrepen van eigen merk of loopt dit product ten einde als de voorraad op is ?

Dinsdag besteld en dezelfde dag nog verzonden, omdat ik tentamens had de bestelling niet gevolgd maar nu kijk ik op postnl en staat er dat verzender verzending nog aan voorbereiden is en ik het pas morgen kan ophalen terwijl het volgens jullie toch dinsdag verzonden is. Hoe kan dit?
Dat is inderdaad vreemd. Wat is je ref. nr? Dan controleer ik dit direct voor je bij postNL. Het is natuurlijk wel noodzaak dat je zo snel mogelijk jouw pakket ontvangt.
@ body en fit

Komen er eigenlijk nieuwe smaken van eiwitrepen van eigen merk of loopt dit product ten einde als de voorraad op is ?
We verwachten de Witte Chocolade repen wel weer terug voorradig, wat betreft de andere smaken is op dit moment nog onbekend. We zoeken eigenlijk nog naar andere perfecte smaken, dit gaat alleen moeilijker dan we dachten. Perfection Bar

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Professional Mass Gainer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 49.90 voor 29.90

Creapure®
Van 14.90 voor 11.90

OxyElite Pro
Van 39.90 voor 32.90

A-HD
Van 39.90 voor 31.90

Pro-Antium

Van 49.90 voor 37.50

Fitness Fiber

Van 11.90 voor 3.90

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 13:46 ----------

Ga direct even voor je kijken. Stuur je zo een pm!

Ralf

Dat is inderdaad vreemd. Wat is je ref. nr? Dan controleer ik dit direct voor je bij postNL. Het is natuurlijk wel noodzaak dat je zo snel mogelijk jouw pakket ontvangt.

We verwachten de Witte Chocolade repen wel weer terug voorradig, wat betreft de andere smaken is op dit moment nog onbekend. We zoeken eigenlijk nog naar andere perfecte smaken, dit gaat alleen moeilijker dan we dachten. Perfection Bar

Ralf

Ik opteer :

Pistache

of

Caramel

:)

Ik opteer :

Pistache

of

Caramel

:)
Caramel lijkt me heerlijk:cool: Deze hadden we ook aangevraagd om als sample te ontvangen, echter was het op dit moment nog geen succes. Nu nog zoeken naar de juiste smaaksensatie, zodra deze er is voegen we deze extra toe. :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven