- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Ilco:
ik hoorde laatst een stelling van een maatje dat CellMass de Ultieme creatine is en dat die heel goed vocht vasthoudt (om er voller uit te zien)
is dit waar, is dit daadwerkelijk een geavanceerd product waar je wel degelijk visueel van bijkomt/vocht beter vasthoudt?
gr
s
hey, k zag dat humapro binnenkort leverbaar is.
zal dit ook echt doen wat t zegt? ben zeer benieuwd
De EAA's zijn niet nieuw natuurlijk, de toevoegingen ook niet echt. Maar goed, ik ben benieuwd.
Een oplaadfase is inderdaad niet noodzakellijk. Je kunt enkele dagen iets meer nemen als op de verpakking aangegeven maar nodig is dit zeker niet.
---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------
Geef mij het referentienummer maar even door dan regel ik de extra shaker en bidon.
Qua repen hebben we de Protein2Go momenteel heel scherp in prijs. De nieuwe Elite Whey repen van Dymatize zijn enorm populair/goed/lekker! Er zijn nu enkele smaken op maar deze verwachten we morgen of maandag weer.
alle eiwitrepen
---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------
Het referentienummer klopt niet. Kun je mij dit nog een keer doorgeven?
De shaker zit er standaard bij..![]()
)Ok, ik ben ook best benieuwd of daar animo voor is.. Dat wordt dan wel een volgend project.
Ik ben nu heel druk met een nieuwe 100% Whey Isolaat. Nog lekkerder als Nectar van Syntrax maar dan voor Body en Fit prijzen.. dwz de beste prijzen in de Benelux voor een 100% whey Isolaat met een smaak waar echt geen enkele product in de markt tegenop kan!
We denken direct aan 8-9 smaken waarmee producten als Nectar direct overbodig zijn.

7:38: Bestelling voltooid.
8:14: Bericht: Bestelling is verzonden.
Snel zijn jullie in ieder geval dus!![]()

7:38: Bestelling voltooid.
8:14: Bericht: Bestelling is verzonden.
Snel zijn jullie in ieder geval dus!![]()

ter info, ik ben ook zéker benieuwd naar eiwitrepen aan een b&f prijsje!!

Ben wel benieuwd naar een eigen eiwitreep, mocht die er komen.
Zijn er ook plannen voor misschien een eigen HGH-up en Alpha-X variant?
Of zjin die produkten alle drukte er omheen niet waard?

Ben nu bezig met een ECA stack en dus volledige in de cut/clean bulk. Zit ik dan goed met Magic EAA? of heb ik echt een puur BCAA product nodig? Ik denk niet dat ik spierverlies ga krijgen, omdat ik gewoon clean bulk + veel cardio, maar om ff zekerheid te hebben?