XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Citaat:
Origineel gepost door robbert1976 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
OK ga ik die dexa verdelen over de dag !!

Wanneer zou je dan kunnen zeggen dat je resultaten moet zien/krijgen ? ik begrijp dat je een pomp e.d moet voelen maar dat merk/voel ik ook niet vandaar mijn vraag

Je voeding is het meest belangrijk, onthoud dat;) Durf geen termijn aan je resultaten te hangen.

Mijn voeding komt wel goed daar is Big-T mee bezig we gaan het zien/merken in ieder geval bedankt voor de info/antwoorden :thumb:

Zit net op het potje Melatonine te kijken en zie dat er ook nog Phosphorous 55 mg en Calcium 72 mg in zit, waarvoor is dat eigenlijk en dan bedoel ik voornamelijk Phosphorous?

Zit net op het potje Melatonine te kijken en zie dat er ook nog Phosphorous 55 mg en Calcium 72 mg in zit, waarvoor is dat eigenlijk en dan bedoel ik voornamelijk Phosphorous?
Hierop durf ik zo 123 geen duidelijk antwoord op te geven. Dat moet ik even voor je navragen.

Ralf

hey, dit is wss al een paar keer vernoemd maar telkens als ik supps toevoeg in mijn winkelwagen en ik kom later trg is mijn winkelwagen opeens leeg?

hey, dit is wss al een paar keer vernoemd maar telkens als ik supps toevoeg in mijn winkelwagen en ik kom later trg is mijn winkelwagen opeens leeg?
Nee, dit heb ik nog niet eerder gehoord. Zelf heb ik er namelijk geen last van. Ik denk dat het wellicht een cookies probleem is. Volgens mij is het bij onze website zo dat je deze pas verliest na enkele weken 2-4 - maand). Waarschijnlijk ligt dit aan je browser instellingen. Anyway, ik wil er wel voor je naar kijken. Zou je jouw probleem willen mailen op ralf@ (wanneer, wat precies, browser, probleem etc) dan ga ik maandagochtend direct de webbouwer contacteren. Mocht het probleem bij ons liggen, dan moet dat wel opgelost worden.

Ralf

Beste b&f shop,

Jullie op=op actie voor de neurocore, bevat deze ook nog de dmaa?

Gr,

Apollo

Dankjewel voor de reactie!

Zo weer terug van de fibo. Was niet heel spannend al moest ik wel even de groeten doorgeven van een assistent van Lars van Prometheus

Eindelijk terug van de FIBO, net lekker gegeten :D Vond het echt top op wat kleine dingetjes na :thumbs:

Jammer dat er geen stand van b&f was ;)

Ik wou dat ik ook naar de FIBO kan, maar het is voor mij een roteind reizen en ik heb een belangrijk tentamen volgende week :(

Maar ik heb een vraag ik heb vandaag de anabolic zma binnen gekregen, maar is de dosering van 3 capsules ook de dosering voor vrouwen. Trouwens super snelle verzending ben er dik tevreden over.

Ik wou dat ik ook naar de FIBO kan, maar het is voor mij een roteind reizen en ik heb een belangrijk tentamen volgende week :(

Maar ik heb een vraag ik heb vandaag de anabolic zma binnen gekregen, maar is de dosering van 3 capsules ook de dosering voor vrouwen. Trouwens super snelle verzending ben er dik tevreden over.

Aan je status te zien zou ik het eens met 1-2 caps proberen. Gezien gewicht en lengte zou je met minder ook toe moeten komen. Een kleiner lichaam is doorgaans sneller verzadigt en niet vergeten dosis omhoog kan altijd ;)

Bedankt voor de reactie ik ben inmiddels in gewicht wel 3 á 4 kilo aangekomen maar dan ga ik eerst gewoon op twee capsules zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven