Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We verwachten deze met 3-4 weken weer terug voorradig.Wanneer komt Ultra-Micronized BCAA poeder van Body & Fit terug? En hoeveel mag dit kosten?
We hebben nog enkele supplementen van MAN Sports staan, op korte termijnGaan jullie nog supps van MAN verkopen? supps zoals Nforce zijn echt een aanwinst voor jullie assortiment.
Deze is op dit moment niet voorradig bij onze leverancier voor Europa, zodra deze daar weer voorradig is, hebben wij hem ook. Dit kan 1 week duren, maar ook zomaar 2-3 weken.Enig idee wanneer casein van optimum terug binnen komt?
Grtz
![]()
Body&Fit stunt weer met een pre-workout product!
Pak nu 20% korting op de Hemo Rage Ultra concentrated
Kortingscode: HEMO54GE20
![]()
![]()
Body&Fit stunt weer met een pre-workout product!
Pak nu 20% korting op de Hemo Rage Ultra concentrated
Kortingscode: HEMO54GE20
![]()
wat is hier anders e.d aan ?? ( hier nogmaals)Het is een blend van meerdere ingrediénten in een vrij hoge dosering. Veel klanten vinden dit wel fijn omdat deze wat heftiger is. Echter blijven pre-workouts vaak persoonlijk.

Vaso Grow is echt een NO supplement, deze zorgt voor een betere doorbloeding, betere afvoer van lactaat etc waardoor je een vollere pomp krijgt. Deze bevat daarnaast ook nog stimulanten wat meer energie geeft. Twee verschillende producten dusIs dit te vergelijken met Vaso grow of is deze "heftiger"wat is hier anders e.d aan ?? ( hier nogmaals)

De verhouding is 2:1:1. Per capsule van 500mg bevat deze dus 250mg Leucine, 125mg Valine en 125mg Iso-leucine. Als je het per 4 capsules (aanbevolen dosering) inneemt, zul je dit moeten verviervoudigen. Met poeder heb je eigenlijk altijd een hogere dosering. Zeker als je het per 5gram neemt.Hoeveel gram L-Luecine, L-valine en L-Isoleucine zit er eigenlijk in een x aantal capsules van BCAA Pure Caps, Body&Fit Sportsnutrition? Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen dit product en BCAA pure, Body & Fit voor in de cut.
Mvg
De verhouding is 2:1:1. Per capsule van 500mg bevat deze dus 250mg Leucine, 125mg Valine en 125mg Iso-leucine. Als je het per 4 capsules (aanbevolen dosering) inneemt, zul je dit moeten verviervoudigen. Met poeder heb je eigenlijk altijd een hogere dosering. Zeker als je het per 5gram neemt.
Ralf

Vaso Grow is echt een NO supplement, deze zorgt voor een betere doorbloeding, betere afvoer van lactaat etc waardoor je een vollere pomp krijgt. Deze bevat daarnaast ook nog stimulanten wat meer energie geeft. Twee verschillende producten dus![]()

Nee hoor, de Ultra Micronized zal in de toekomst weer terug komen (+- 3 weken). De BCAA pure hebben we er gewoon extra bij.Jullie gaan niet meer de Ultra-Micronized BCAA poeder verkopen? En de BCAA pure (de poeder variant) gaat er voor in de plaats?
Zeker nog 3-4 weken. Mocht deze onverhoopt dan iets hoger worden, kun je me altijd een PM sturen. Wellicht dat ik voor je een uitzondering kan makenBedankt! Het zal BCAA Pure worden
Weten jullie al hoe lang hij nog in introductie aanbieding blijft?

Ja hoor, deze kun je gerust samen nemen met Dexaprine en Magnificent. Houd er wel rekening mee dat je deze pas 8 uur na de Dexaprine in moet nemen. Dit in verband met de hoge dosis stimulanten. Je kan er zelfs de VASO Grow nog bij nemen (2 tabs bijvoorbeeld).kan ik de Hemo rage ook samen met magnificent en Dexaprine gebruiken ?? en geeft deze de zelfde pomp en doorbloeding e.d als vaso ?? vind vaso namelijk heel erg moeilijk tot bijna niet weg te slikken de pillen zijn me wat te groot ik krijg het weg maar met heel veel moeite !!
Wat ik bedoel is geeft hemo rage dezelfde resultaten e.d als vaso kan ik hemo als vervanger van vaso nemen ??
Ik moest er even op aandringen maar wist dat het veel tevreden gezichten ging opleverenTop BenF citruline malaat weer.
Tesamen met crea en beta alinine top stack!
En leucine is zeker niet verkeerd.
Fijne spullen.
Wij zijn ook erg blij dat de Pure Producten weer voorradig zijn. 
Nee hoor, de Ultra Micronized zal in de toekomst weer terug komen (+- 3 weken). De BCAA pure hebben we er gewoon extra bij.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zeker nog 3-4 weken. Mocht deze onverhoopt dan iets hoger worden, kun je me altijd een PM sturen. Wellicht dat ik voor je een uitzondering kan maken![]()
Weten jullie al tegen welke prijs de Ultra Micronized binnenkort terug komt?Oké bedankt man! En mijn laatste vraag danWeten jullie al tegen welke prijs de Ultra Micronized binnenkort terug komt?

Bedankt voor het Shirt! Ditmaal is de bestelling wel helemaal goed aangekomen
Overigens ging ik even een "broodje" eten voor de training met dit shirt aan, vraagt de broodjesprinses achter de balie of het beest ook genoeg heeft gehad aan het broodje![]()

Kan gerust!Wat zeggen jullie van Dexaprine in de morgen en rond 18.00-18.30 een pre workout als Assault? Doen/niet doen?
Neem deze week nog een halve pil, begin vanaf volgende week met een hele. 'S morgens eerste 2/3 uur nog beetje ongemakkelijk gevoel, daarna merk ik niks meer van de pil, dus tegen 18.00 is dat opzich wel weg, maar toch ff vragen.
Als je er minimaal 8-9 uur tussen houd, is dit geen enkel probleem.Wat zeggen jullie van Dexaprine in de morgen en rond 18.00-18.30 een pre workout als Assault? Doen/niet doen?
Neem deze week nog een halve pil, begin vanaf volgende week met een hele. 'S morgens eerste 2/3 uur nog beetje ongemakkelijk gevoel, daarna merk ik niks meer van de pil, dus tegen 18.00 is dat opzich wel weg, maar toch ff vragen.
Ja hoor, deze kun je gerust samen nemen met Dexaprine en Magnificent. Houd er wel rekening mee dat je deze pas 8 uur na de Dexaprine in moet nemen. Dit in verband met de hoge dosis stimulanten. Je kan er zelfs de VASO Grow nog bij nemen (2 tabs bijvoorbeeld).