Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wou dat ik ook naar de FIBO kan, maar het is voor mij een roteind reizen en ik heb een belangrijk tentamen volgende week :(

Maar ik heb een vraag ik heb vandaag de anabolic zma binnen gekregen, maar is de dosering van 3 capsules ook de dosering voor vrouwen. Trouwens super snelle verzending ben er dik tevreden over.

Volgend jaar nieuwe kans ;) Was voor mij ook 2:38uur rijden vanuit omgeving Amsterdam! Neem er zelf ook altijd 2, is voor mij genoeg! Soms als ik echt lekker wil slapen enzo neem ik er 3 :D

Even iets nieuws:) Vanaf morgen hebben we weer een leuke nieuw actie. Net alles al even netjes onder elkaar op internet gezet.

Pure producten voor een stuntprijs:D

Leucine Pure
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
300 Gram 11,90!

Arginine Poeder
300 Gram 9,90!

BCAA Pure
500 Gram 17,90!

Citrulline Malaat
300 Gram 14,90!

Glutamine Poeder
500 Gram 14,90!

Beta Alanine
300 Gram 9,90!

Wat is zowat prijs/kwaliteit de beste fat burner momenteel? :)
Zoek een kleine ondersteuning om te cutten naar de zomer toe ;)

Even iets nieuws:) Vanaf morgen hebben we weer een leuke nieuw actie. Net alles al even netjes onder elkaar op internet gezet.

Leucine Pure
300 Gram 11,90!

Arginine Poeder
300 Gram 9,90!

BCAA Pure
500 Gram 17,90!

Citrulline Malaat
300 Gram 14,90!

Glutamine Poeder
500 Gram 14,90!

Beta Alanine
300 Gram 9,90!

GVD! maak het nou niet zo goedkoop, kan ik het niet voor laten liggen:mad:

Hahaha ^^ :D

Godsamme, net als ik de NeuroCore wil gaan bestellen is hij weg?
B&F, ligt er niet toevallig nog ergens een verdwaald potje?

De BCAA & Leucine ga ik zeker proberen. Een goede toevoeging op het assortiment naar mijn mening.

Ja zijn weer extreem scherpe prijzen !!

Overigens heb ik nog een algemene vraag c.q. opmerking richting de heren die werken bij B&F. Is het mogelijk dat jullie ook iets als koeltasjes o.i.d. kunnen aanbieden als cadeau of losstaand product met het oog op het warme weer dat nadert? Graag zou ik iets zien in de vorm van een 6-packbag maar dan niet zo lomp groot maar wel groot genoeg om een shaker, wat tupperwarebakjes en een bidon met melk mee te nemen.

Ik weet dat jullie altijd bezig zijn met het aanscherpen van het assortiment, wellicht dat dit jullie op een idee kan brengen.

Kan ik dit combineren:

ThermodreneXT met maximize intense

Of

ThermodreneXT met creatine met l-arginine met beta aline

???

Kan ik dit combineren:

Of

???

Ik gebruik al relatief lang(1 jaar ongeveer) 1.3DMAA icm l-arginine en beta aline als dat je vraag was.

Hoe zit het trouwens met 1.3DMAA verkoop in Nederland/België b&f? Is het nu volledig verboden of mag het nog?

Relax dat de Beta Alanine nu met korting is, wou 'm morgen sws gaan bestellen, haha

Gisteren nog eens getraind op noxipro, training ging heerlijk, alleen die k*t crash was ik vergeten...

Godsamme, net als ik de NeuroCore wil gaan bestellen is hij weg?
B&F, ligt er niet toevallig nog ergens een verdwaald potje?
Nee, helaas niet. Alles is uitverkocht tot op de laatste pot... Wellicht kun je hier een alternatief vinden?
De BCAA & Leucine ga ik zeker proberen. Een goede toevoeging op het assortiment naar mijn mening.
Bedankt voor je complimenten. We merken dat er toch veel vraag naar is, vandaar we ze weer opnieuw besteld hebben. Je kunt ze hier allemaal vinden in de categorie "Nieuw met Mega-korting"
Overigens heb ik nog een algemene vraag c.q. opmerking richting de heren die werken bij B&F. Is het mogelijk dat jullie ook iets als koeltasjes o.i.d. kunnen aanbieden als cadeau of losstaand product met het oog op het warme weer dat nadert? Graag zou ik iets zien in de vorm van een 6-packbag maar dan niet zo lomp groot maar wel groot genoeg om een shaker, wat tupperwarebakjes en een bidon met melk mee te nemen.

Ik weet dat jullie altijd bezig zijn met het aanscherpen van het assortiment, wellicht dat dit jullie op een idee kan brengen.
Ik zal je idee even doorspelen. Bedankt voor je input :thumbs:
Kan ik dit combineren:

Of

???
Ja hoor, je kan beide prima combineren. Denk alleen met de eerste combinatie aan de tussenliggende tijd van inname. Als je hiermee rekening houd, moet het goed komen.:)
Relax dat de Beta Alanine nu met korting is, wou 'm morgen sws gaan bestellen, haha
Wat een toeval! :) Beta-Alanine blijft een veel gevraagd product.
dat feeling :roflol:

noxipro :heart:

edit; wanneer komt die hydrolisaat weer binnen? :)
Plusminus 3-4 weken verwachten wij de hydrolisaat weer.

Ralf

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 08:39 ----------

Leucine Pure
300 Gram 11,90!

Arginine Poeder
300 Gram 9,90!

BCAA Pure
500 Gram 17,90!

Citrulline Malaat
300 Gram 14,90!

Glutamine Poeder
500 Gram 14,90!

Beta Alanine
300 Gram 9,90!

Komt een andere aanbieding vandaag voor...

Laatst bewerkt:
Wanneer komt Ultra-Micronized BCAA poeder van Body & Fit terug? En hoeveel mag dit kosten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven