AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
yo Bodyenfitshop

Even een vraag???

Bij de miscellar caseïne staat een eiwitpercentage gegeven van 82%.

Maar er staat niet bij of dit voor een smaakvariant geldt of voor een smaakloze variant.

Indien het voor een smaakvariant geldt... voor welke smaak geldt dat percentage dan?

Yo,

Heb even op me eigen pot gekeken voor je en heb 82% in smaak banaan. Neem aan dat dat ook voor de andere smaken geldt. Hoog percentage dus voor een Casseine ;)

Dit klopt inderdaad Stefanovich, bij de naturel versie van de Micellar Casein zal dit iets hoger liggen echter heb ik hier niet het precieze percentage van! Het verschil hierin zal nihil zijn..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 14:07 ----------

And again!

Uw referentienummer is: C898421

Extra samples zijn altijd welkom (zijn zo handig voor op vakantie)

:)

Bedankt voor je bestelling! Je opmerking is gelezen en er is bekeken wat we daar in kunnen betekenen!

Tim

Ik heb woensdag een bestelling gedaan met referentienummer C892403. Ik heb echt een bestelling binnengekregen met nummer C892402. Dit is de 3e van de 5 bestellingen die ik heb gemaakt waarbij er iets fout gaat. Krijg wel iedere keer de belofte dat het een keer goed wordt gemaakt, maar heb hier ondertussen niks van terug gezien.

Ik heb woensdag een bestelling gedaan met referentienummer C892403. Ik heb echt een bestelling binnengekregen met nummer C892402. Dit is de 3e van de 5 bestellingen die ik heb gemaakt waarbij er iets fout gaat. Krijg wel iedere keer de belofte dat het een keer goed wordt gemaakt, maar heb hier ondertussen niks van terug gezien.

Erg vervelend om te horen! We begrijpen zeer zeker dat dit erg vervelend is, zeker wanneer het vaker gebeurd! Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt zoals je ook kunt begrijpen. Ik ga het gelijk voor je uitzoeken! Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug.

Tim

Gaan jullie agmatine capsules nog terug in het gamma nemen? want deze staan nu toch al lang op uitverkocht :D

Gaan jullie agmatine capsules nog terug in het gamma nemen? want deze staan nu toch al lang op uitverkocht :D

De Agmatine capsules zullen op korte termijn niet terugkeren. Echter zullen we binnenkort wel weer Agmatine-poeder hebben. Naar alle waarschijnlijkheid binnen 3 a 4 weken te verwachten;)

Tim

Zo pakketje is weer binnen gisteren besteld vandaag in huis, supper :D alleen spijtig dat ik de smaak van de gratis sachet niet kan kiezen :( krijg altijd chocolade en dit lust ik echt niet :(

Hallo

Bij de maltodextrine zit geen maatschep??

Hoe kan ik het juist doseren?

Zo pakketje is weer binnen gisteren besteld vandaag in huis, supper :D alleen spijtig dat ik de smaak van de gratis sachet niet kan kiezen :( krijg altijd chocolade en dit lust ik echt niet :(

Plaats bij je komende bestelling even de opmerking dat je met mij hebt afgesproken dat je een aantal verschillende smaken als samples krijgt;)

Hallo

Bij de maltodextrine zit geen maatschep??

Hoe kan ik het juist doseren?

20 a 50 gram. Ga er vanuit dat 2 eetlepels ongeveer 25gr zijn:)

Eldert

Plaats bij je komende bestelling even de opmerking dat je met mij hebt afgesproken dat je een aantal verschillende smaken als samples krijgt;)

20 a 50 gram. Ga er vanuit dat 2 eetlepels ongeveer 25gr zijn:)

Eldert

ok supper had er nu als opmerking gezet of het mogelijk was voor de smaak watermelon is te krijgen en er staat nu op men bon met fluostift: het is niet mogelijk om een smaak te kiezen maar zal het onthouden en dan zet ik bij men volgende bestelling het er even bij dat het mag van jou :D

ok supper had er nu als opmerking gezet of het mogelijk was voor de smaak watermelon is te krijgen en er staat nu op men bon met fluostift: het is niet mogelijk om een smaak te kiezen maar zal het onthouden en dan zet ik bij men volgende bestelling het er even bij dat het mag van jou :D

Smaak selecteren wordt helaas moeilijk, is erg afhankelijk van wat er bij de inpaktafel ligt. Volgende keer regelen we het:)

Eldert

Ik heb net even weer een bestelling geplaatst, refnummer C899360.
Had alleen wel wat probleempjes met betalen, ik werd niet doorgestuurd namelijk.
Ik weet niet of dat aan Bodyenfitshop.nl lag of aan iets anders.
Na een aantal keren opnieuw alles ingevuld en aangevinkt te hebben is het toch gelukt!

Ik heb net even weer een bestelling geplaatst, refnummer C899360.
Had alleen wel wat probleempjes met betalen, ik werd niet doorgestuurd namelijk.
Ik weet niet of dat aan Bodyenfitshop.nl lag of aan iets anders.
Na een aantal keren opnieuw alles ingevuld en aangevinkt te hebben is het toch gelukt!

Bestelling is gelukt! Wordt straks verstuurd, morgen in huis:D

Eldert

Volgende maand moet ik terug wat bestellen. Al mijn supplementen zijn bijna op.

Ik wou er dan ineens grippads bijdoen om dat eens te proberen.

Hebben jullie er geen van huismerk ofzo? Heb gezien dat jullie enkel die van Chiba hebben maar is direct 12 EURO. Zal zijn geld wel waard zijn maar misschien vind ik het helemaal niet handig. (Bij een concurrent hebben ze er voor 2 EURO van huismerk).

De Agmatine capsules zullen op korte termijn niet terugkeren. Echter zullen we binnenkort wel weer Agmatine-poeder hebben. Naar alle waarschijnlijkheid binnen 3 a 4 weken te verwachten;)

Tim

Goed nieuws, dat poeder had ik toendertijds groot ingekocht in de op=op, ben er net 2-3 weken doorheen :D

Hebben jullie er geen van huismerk ofzo? Heb gezien dat jullie enkel die van Chiba hebben maar is direct 12 EURO. Zal zijn geld wel waard zijn maar misschien vind ik het helemaal niet handig. (Bij een concurrent hebben ze er voor 2 EURO van huismerk).

Beetje hobby mag toch wel wat kosten? :rolleyes:

Grippads hebben we helaas niet van huismerk.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 10:30 ----------

Goed nieuws, dat poeder had ik toendertijds groot ingekocht in de op=op, ben er net 2-3 weken doorheen :D

Tegen die tijd is opnieuw groot inkopen geen probleem:cool:.

Een zeemvel in twee knippen, enkele keren dubbel plooien en je hebt je goedkope grippads

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven