MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi...
een hele poos terug heb ik van de miscelair caseïn een doosje VarietySachets gekocht, kan die nu niet meer vinden in het assortiment.
Kijk ik niet goed? zijn ze er uit? en komen ze dan al dan niet terug?

vraagje: ik kreeg rond half 5 een mailtje met een q-day kortingscode voor producten boven de 50 euro, maar ik heb vanmiddag rond twee uur een grote pot whey perfection besteld van ~60 euro
is het nog mogelijk om die korting daarop te claimen?

Kan ik epic combineren met dexaprine en/of andere producten met dmaa?

Even een paar vraagjes, ik ga in mei cutten en moet nieuwe whey kopen. Het word isolaat, de smaak Nutella of Straciatella, maar zijn de voedingswaarde van deze 2 smaken niet anders? Met name de Straciatella omdat hier chocolade stukjes in zitten, of schaad dat niet in de cut?

En Dexaprine + Clarinol CLA & Green Tea Slank.. kan dat samen? Of is dat overkill?

Alvast bedankt! :D

Ben vergeten goodies uit te kiezen :O

even vraagje mbt thermogenic burner van jullie huismerk.

Ik heb nu eenmaal niet het geld om 24/7 een vetburner te kunnen gebruiken.

Wat zou meer uithalen: 30 dagen lang achter elkaar een dosis nemen. of juist een dosis nemen op dagen waarvan ik weet dat men activiteit een stuk lager is?

Dat afslankeiwit ... Dat maakt echt heerlijk shakes... da's een goed produkt als je eens een romige milkshake wilt hebben.

BodyEnFit

Wanneer is Recon van Musclepharm weer in vooraad?

hoi...
een hele poos terug heb ik van de miscelair caseïn een doosje VarietySachets gekocht, kan die nu niet meer vinden in het assortiment.
Kijk ik niet goed? zijn ze er uit? en komen ze dan al dan niet terug?
De variety sachets van de Micellar Casein zijn inderdaad uit het assortiment. We verwachten deze op korte termijn ook niet voorradig.
vraagje: ik kreeg rond half 5 een mailtje met een q-day kortingscode voor producten boven de 50 euro, maar ik heb vanmiddag rond twee uur een grote pot whey perfection besteld van ~60 euro
is het nog mogelijk om die korting daarop te claimen?
Nee, deze is helaas niet te claimen op bestellingen die reeds geplaatst zijn. Helaas moeten we ergens een grens trekken en hoop dat je hiervoor begrip hebt.
Kan ik epic combineren met dexaprine en/of andere producten met dmaa?
Ja hoor, geen enkel probleem.

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 09:18 ----------

Even een paar vraagjes, ik ga in mei cutten en moet nieuwe whey kopen. Het word isolaat, de smaak Nutella of Straciatella, maar zijn de voedingswaarde van deze 2 smaken niet anders? Met name de Straciatella omdat hier chocolade stukjes in zitten, of schaad dat niet in de cut?

En Dexaprine + Clarinol CLA & Green Tea Slank.. kan dat samen? Of is dat overkill?

Alvast bedankt! :D
Nee hoor, er zijn geen verschil in waardes bij onze Isolaat Perfection. Enkel Dexaprine is eigenlijk al voldoende :)
Ben vergeten goodies uit te kiezen :O
Dat is inderdaad jammer. Weet je wat, geef bij je volgende bestteling even aan dat we dit vergeten zijn. Dan doen we er wat extras bij :)
even vraagje mbt thermogenic burner van jullie huismerk.

Ik heb nu eenmaal niet het geld om 24/7 een vetburner te kunnen gebruiken.

Wat zou meer uithalen: 30 dagen lang achter elkaar een dosis nemen. of juist een dosis nemen op dagen waarvan ik weet dat men activiteit een stuk lager is?
Wij raden altijd aan om elke dag een dosis te nemen. Dit ivm maximale werking. Als je zegt van, ik weet mijn ejgen vetverbranding maximaal te stimuleren op rustdagen en/of trainingsdagen. Zou je dit prima kunnen proberen.
Dat afslankeiwt ... Dat maakt echt heerlijk shakes... da's een goed produkt als je eens een romige milkshake wilt hebben.
Bedankt voor je complimenten! Afslank Eiwit is een heel populair en fijn eiwitproduct
BodyEnFit

Wanneer is Recon van Musclepharm weer in vooraad?
Ik hoop aankomende week weer, anders de week erop. Het handigste is dat je je op het product aanmeld, dan krijg je een mail wanneer deze voorradig is.

Ralf

Nog 1 post en dan de magische 20.000 :cool:

Waarom is er voor de Dexaprine een op = op actie? Zitten hier net als in de oude energize ingrediënten welke niet meer mogen? Of gaat deze gewoon uit productie, is namelijk heerlijk product. Wat is de best mogelijke vervanger wanneer de voorraad echt op is (ripped of perfect burn of andere opties)?

grtz dave

Oke bedankt voor je antwoord! :) dan zien jullie begin volgende maand wel een bestelling verschijnen! :D

Top! Zien we hem dan verschijnen;)

Waarom is er voor de Dexaprine een op = op actie? Zitten hier net als in de oude energize ingrediënten welke niet meer mogen? Of gaat deze gewoon uit productie, is namelijk heerlijk product. Wat is de best mogelijke vervanger wanneer de voorraad echt op is (ripped of perfect burn of andere opties)?

grtz dave

Nee hoor, gewoon een op=op actie. We bepalen later of we hem nog terug nemen in het assortiment:)

Eldert

intimidate en dexa voor 14,90 p/s :O

is intimidate handig voor in een cut? en doet dit wat met je hartslag ?

intimidate en dexa voor 14,90 p/s :O

is intimidate handig voor in een cut? en doet dit wat met je hartslag ?

Intimidate kan prima in je cut;) Verhoogt je testosteron. Dit betekent een toename in kracht, hardere spieren en droger worden. Doet niets met je hartslag!

Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven