Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koop dan meteen 2 potjes intimidate gasten want na 3 weken gaat je het echt merken en kan je dan nog even 5 weken doorgaan.
ik heb er iig wel schik mee.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 10:41 ----------

Dus ik zou er bij gebaat kunnen zijn met mijn 36 jaar ??
zeker joh ik ben 42 en dacht dat testbooster onzin was.
heb toen alfa muscel geprobeert en werkt zeker.
maar gaat je wel schik mee hebben.

nu aan de intimidate

Laatst bewerkt:
Koop dan meteen 2 potjes intimidate gasten want na 3 weken gaat je het echt merken en kan je dan nog even 5 weken doorgaan.

nu aan de intimidate

Ik ga het merken morgen zullen ze niet bezorgen dus dat word woensdag waarschijnlijk dat ik het binnen heb maar ik ga het merken maar heb B&F al een PM gestuurt of het met bepaalde post en pre workouts kan

Klopt heb ook weer een vraag terug gestuurt via PM

Heb net een bestelling geplaatst Intmidate en B&F isolaat perfection 4000 gr refnr. C903637 maar er wat moois van !!
Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken. Woensdag in huis! :)

nu aan de intimidate
Bedankt voor je complimenten. Alpha Muscle is echt een klasse appart kwa testosteronboosters. :)

Ralf

Heb net een bestelling geplaatst Whey Perfection, Isolaat Perfection en de Dexaprine refnr. C903918 :)

Kon alleen niet met IDEAL betalen, misschien storing of zo...

Inmiddels betaald door overboeking.

Heb net een bestelling geplaatst Whey Perfection, Isolaat Perfection en de Dexaprine refnr. C903918 :)

Kon alleen niet met IDEAL betalen, misschien storing of zo...

Inmiddels betaald door overboeking.

Bedankt voor je bestelling! Het zou inderdaad kunnen zijn dat er een storing is met Ideal, gebeurt laatste tijd steeds vaker. Mooie aanbieding van de Dexaprine hè! :D We gaan je order zo snel mogelijk versturen zodra het geld is overgeschreven op onze rekening!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bannerop=op2.jpg

Tim

Mijn stackje toch nog aangevuld

C904214

mooi die 5 euro korting, gelijk eiwitten besteld, woensdag in huis:)

Wanneer gaan jullie een winkel/afhaalcentrum openen in belgië, in antwerpen bvb zou leuk zijn :-)
In elke gym hier zie of hoor je maar 1 merk B&F !

mooi die 5 euro korting, gelijk eiwitten besteld, woensdag in huis:)
Bedankt voor je complimenten. We doen enorm ons best en het is erg druk. Bedankt voor je bestelling :)
Wanneer gaan jullie een winkel/afhaalcentrum openen in belgië, in antwerpen bvb zou leuk zijn :-)
In elke gym hier zie of hoor je maar 1 merk B&F !
We werken al met Kiala maar dat raad ik eigenlijk nooit aan. Verzenden met Kiala duurt doorgaans 3-5 werkdagen. We verwachten eind dit jaar dat postNL zelf afhaallocaties opent in de bouwketen zoals Karwei etc. Zodra deze er is, vind je deze uiteraard op onze site.

Ralf

Ook ff besteld die dexaprine en mn eiwitjes!
C904449

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven