AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee ralf, weer een tussendoortje besteld.
C904463
Kun je kijken naar de opmerking?

Ook ff besteld die dexaprine en mn eiwitjes!
C904449
Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken! :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 14:10 ----------

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Epic!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maandverpakking voor €24,90

Green Tea Extract

100 Capsules voor €6,90

Pump HD

30 Doseringen voor €29,90

Amino Ampullen

10 Ampullen voor €7,50

Tribooster

60 Tabletten(2 Maanden) voor €12,90

NEOBEE® MCT Oil

1000ml(Maandverpakking) voor €9,90

Anabolic ZMA

90 Capsules voor €9,90

Als er zaterdag besteldt is, wordt er dan vandaag geleverd? (België)

Grtz

Wat is het verschil tussen ripped en perfect burn en welk is in jullie ogen beter?

Bevat dexaprine nog geranimine (natuurlijk) of zit dit er helemaal niet meer in na de DMAA-ban

Als er zaterdag besteldt is, wordt er dan vandaag geleverd? (België)

Grtz

Pakketten die in het weekend worden besteld worden standaard op dinsdag geleverd! In België wordt er morgen wel geleverd, in Nederland niet in verband met Koningsdag:D

Tim

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 14:49 ----------

Wat is het verschil tussen ripped en perfect burn en welk is in jullie ogen beter?

Bevat dexaprine nog geranimine (natuurlijk) of zit dit er helemaal niet meer in na de DMAA-ban
Perfect Burn bevat betere ingrediënten en is hoger gedoseerd. Deze zijn net iets "aggressiever" en daardoor ook sterker van werking. Ripped is iets milder. De Dexaprine bevat geen DMAA meer.

Ralf

Ook weer besteld :) C904634

Ik heb woensdag een bestelling gedaan met referentienummer C892403. Ik heb echt een bestelling binnengekregen met nummer C892402. Dit is de 3e van de 5 bestellingen die ik heb gemaakt waarbij er iets fout gaat. Krijg wel iedere keer de belofte dat het een keer goed wordt gemaakt, maar heb hier ondertussen niks van terug gezien.

Erg vervelend om te horen! We begrijpen zeer zeker dat dit erg vervelend is, zeker wanneer het vaker gebeurd! Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt zoals je ook kunt begrijpen. Ik ga het gelijk voor je uitzoeken! Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug.

Tim

Nog steeds geen reactie....

Hoi,

Wanneer komt Mass Perfection Natural Milkshake weer binnen?

Top, bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je verwerken. Woensdag in huis! :)
Mijn collega heeft na aanleiding van jouw berichtje een onderzoek gestart. PostNL gaat de chauffeur raadplegen waar jouw pakket geleverd is. Je kan eventueel de handtekening ook even bekijken via je T&T. Wellicht dat je dat iets zegt. Zodra mijn collega Tim meer weet, brengt hij jou op de hoogte.
Hoi,

Wanneer komt Mass Perfection Natural Milkshake weer binnen?
De Mass Perfection Naturel verwachten we op korte termijn niet weer voorradig. Ik neem aan dat je doelt op de 4,4kg, aangezien de 2,2kg wel voorradig is.

Ralf

Laatst bewerkt:
Zodadelijk met wat vrienden een dikke bestelling plaatsen! Extra sampletjes/accesoires mogelijk?

Zodadelijk met wat vrienden een dikke bestelling plaatsen! Extra sampletjes/accesoires mogelijk?
Uiteraard, we kijken altijd even kijken wat mogelijk is. Het gemakkelijkste is dat je je wens even aangeeft als opmerking, dan gaan mijn collega's hun best doen. :)

Ralf

Vraagje: Bij de 1320gr. en 2270gr. verpakkingen van Syntha-6 krijg je korting naarmate je meerdere potten besteld. Misschien ook een idee voor de 4540gr. verpakkingen?

Afgelope vrijdag me Total protein cookies binnen gekregen echt een super lekkere shake!! aanradertje

Afgelope vrijdag me Total protein cookies binnen gekregen echt een super lekkere shake!! aanradertje
Bedankt voor je complimenten! Total protein is enorm populair en voor deze prijs zeker een aanrader. Op een goedkope en kwalitatieve manier je eiwitinname verhogen.

Ralf

Pakketten die in het weekend worden besteld worden standaard op dinsdag geleverd! In België wordt er morgen wel geleverd, in Nederland niet in verband met Koningsdag:D

Tim

Ralf

Zaterdag kreeg ik een bericht dat het pakje verzonden is en nu staat dit op af te leveren voor op woensdag. Volgens mij moet je die pakjesdienst is na hun voeten geven.
Jullie maken reclame voor x uur besteld de dag erna geleverd in Nederland.
Als het Belgie is neem ik aan dat er 1 dag bij geteld wordt. Maar bij mij is dit praktisch nooit haalbaar.
Misschien woon ik te dicht bij de .nl grens :)

(Ik heb daarnet ook een mail hierover verstuurd).

Dat is echt puur PostNL want ik heb ook zo'n raar iets dat in de middag bestellen echt de volgende dag is terwijl na 18.00 uur bestellen 2 dagen betekent.

Laatste 3x ook problemen, of het is een verkeerd sorteercentrum of de zending is niet meegenomen door de chauffeur, echt hopeloos dat PostNL:eyes:

Zaterdag kreeg ik een bericht dat het pakje verzonden is en nu staat dit op af te leveren voor op woensdag. Volgens mij moet je die pakjesdienst is na hun voeten geven.
Jullie maken reclame voor x uur besteld de dag erna geleverd in Nederland.
Als het Belgie is neem ik aan dat er 1 dag bij geteld wordt. Maar bij mij is dit praktisch nooit haalbaar.
Misschien woon ik te dicht bij de .nl grens :)

(Ik heb daarnet ook een mail hierover verstuurd).

Mocht dit vaker voorkomen kunnen wij hiervoor een klacht indienen. Je kunt ervan uitgaan dat de bestelling morgen zal worden geleverd !:)

Dat is echt puur PostNL want ik heb ook zo'n raar iets dat in de middag bestellen echt de volgende dag is terwijl na 18.00 uur bestellen 2 dagen betekent.

Laatste 3x ook problemen, of het is een verkeerd sorteercentrum of de zending is niet meegenomen door de chauffeur, echt hopeloos dat PostNL:eyes:

Als er problemen zijn met de verzending kun je ons altijd bellen of mailen. Dan gaan wij het voor je uitzoeken en zo nodig een klacht indienen. Zodat het in de toekomst niet meer zal voorkomen.

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven